انشا درباره روزی که در آن محبت نباشد

انشا درباره روزی که در آن محبت نباشد
انشا درباره روزی که در آن محبت نباشد

روزی که در آن محبت نباشد حتما سرد ترین و بد ترین روز دنیا خواهد بود و در آن روز قلب انسان نشان خواهد داد که تا چه اندازه می تواند سخت و سیاه باشد که حتی نتواند محبت کند یا مهر کسی را بپذیرد.

در آن روز خیلی از دل ها شکسته و خرد خواهد شد ولی کسی برای شکستن دلی غصه نخواهد خورد چون دیگر محبت کردن معنای خود را از دست داده است، زیرا این محبت است که حس دوست داشتن و هم دلی را زنده نگه می دارد و اگر نباشد شاید انسان به ظاهر زندگی کند ولی دل و روحش خواهد مرد.

دیگر دستی، از روی دوستی و محبت به سوی کسی دراز نخواهد شد و نیازمندان که گره کارشان به دست دیگران باز می شود در حسرت یاری و کمک خواهند ماند.

کینه و نفرت همه جا را فرا می گیرد و همه ی انسان ها که مانند دانه های زنجیر به هم وصل هستند از هم دور خواهند شد مثل زنجیر که اگر پاره شود دانه هایش از هم جدا می شوند چون این محبت است که دل ها را به هم پیوند می زند و به زندگی شور و شوق می دهد و اگر نباشد پیوندی وجود نخواهد داشت و هر کس در گوشه ای تنها خواهد ماند و روحش مانند بیابانی بی آب و علف خشک خواهد شد.

روزی که در آن محبت نباشد شادی رخت بر خواهد بست و جای خود را به غم و اندوهی بی پایان خواهد داد سیاهی بر سپیدی حاکم می شود و ذره ای نور نه در دل انسان و نه در کل هستی باقی نمی ماند.

روزی که در آن محبت نباشد مادری از سر مهر فرزندش را در آغوش نمی کشد و او را نوازش نمی کند و پدر که تیکه گاه امن فرزندان است دیگر محبتی نثار آن ها نخواهد کرد.

روزی که در آن محبت نباشد، روزی است که انسانیت مرده است و زندگی هیچ مفهومی ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا