انشا در مورد مهربانی و زحمت های مادر – کلاس چهارم

انشا در مورد مهربانی و زحمت های مادر
انشا در مورد مهربانی و زحمت های مادر

وقتی نام مادر را به زبان می آوریم اولین چیزی که به ذهن ما می رسد مهربانی و محبت اوست. مادر همیشه مواطب ماست و به ما محبت می کند و اجازه نمی دهد ما ناراحت و غمگین باشیم. مادر همیشه با مهربانی به ما می گوید کدام کار درست است و کدام کار را نباید انجام دهیم.

من مادرم را خیلی دوست دارم زیرا او مهربان ترین آدمی است که در زندگی ام دیده ام. او همیشه برای من غذاهای خوشمزه می پزد و مراقب من است. او آن قدر مهربان است که حتی وقتی من کار اشتباهی انجام می دهم خیلی عصبانی نمی شود وتلاش می کند با مهربانی و محبت به من بگوید کارم اشتباه بوده و دیگر دوست ندارد آن کار را انجام دهم.

مادر همیشه مانند فرشته ای است که از ما محافظت می کند و با ما مهربان تر از هر انسان دیگری است و ما را ناراحت نمی کند.

من خدا را برای وجود مادر مهربانم شکر می کنم و همیشه در کار های خانه به مادرم کمک می کنم که خسته نشود. او هم آن قدر مهربان است که به من در جمع کردن اتاقم کمک می کند و می گوید اگر کار ها را به صورت گروهی انجام بدهیم زود تر تمام می شوند و ما هم کم تر خسته می شویم.

مادرم همیشه در درس هایم به من کمک می کند و هرجایی که به مشکل بر بخورم با صبر و مهربانی مشکلم را حل می کند. من نمی توانم زندگی بدون مادرم را تصور کنم و همیشه از خدای بزرگ خواسته ام مواظب او باشد و او را از من نگیرد.

مادرم برای من مهربان ترین زن دنیا است. وقتی از مدرسه به خانه بر میگردم آغوشش را برایم باز می کند تا خستگی ام در برود. او آن قدر من را دوست دارد که حتی یک لحظه ناراحتی من باعث می شود او اشک بریزد و غصه بخورد.

من همیشه سعی می کنم کاری که او را ناراحت می کند انجام ندهم و همیشه باعث خوشحالی او باشم. مادر ها بزرگ ترین نعمت زندگی ما هستند. پس ما باید همه تلاشمان را بکنیم که آن ها را شاد نگه داریم و باعث نارحتیشان نشویم.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا