انشا در مورد مقایسه فصل پاییز و زمستان

انشا در مورد مقایسه فصل پاییز و زمستان
انشا در مورد مقایسه فصل پاییز و زمستان

پاییز و زمستان هر دو برایمان به معنی پایان هستند. پاییز پایان زندگی برگ ها و گیاهان است و زمستان پایان تمام روز های سال. این دو فصل پر از زیبایی هستند و در پس تک تک اتفاق هایی که در پاییز و زمستان می افتد می توان معجزه خدا را یافت.

در فصل پاییز باران های نم نم پاییزی و رطوبت هوا و خش خش برگ های ریخته شده روی زمین زیر پایمان برایمان بسیار لذت بخش است و در فصل زمستان راه رفتن روی برف و ساختن آدم برفی برایمان دل پذیر است. این گونه است که نمی توان گفت کدام فصل از آن یکی بهتر است چون هر دو پر از زیبایی و نشاط هستند.

در فصل پاییز انتظار رسیدن زمستان و بارش برف های سفید را می کشیم در صورتی که در فصل زمستان منتظر رسیدن بهار و آغاز سال جدید می شویم و اواخر این فصل برایمان پر از شور و نشاط تهیه لوازم سفره هفت سین است.

پاییز و زمستان هر دو فصل های سرد سال هستند اما سرمای شان هم متفاوت است. در پاییز سرما کمی لذت بخش تر از زمستان است و لازم نیست برای گرم نگه داشتن خود مجبور به پوشیدن لباس های پشمی و سنگین شویم.

این دو فصل نصف سال را در بر می گیرند و برایمان خاطره های لذت بخشی رقم می زنند. پاییز و زمستان پر از معجزه های پروردگار بزرگ هستند و در پس تک تک برگ هایی که در پاییز می ریزند و تک تک دانه های برفی که در زمستان می بارند راز وجود قدرت بزرگ خدا را می یابیم.

ما باید با تمام وجود شکر گزار خداوند بزرگ باشیم که این نعمت های زیبا و تمام نشدی را بر ما ارزانی داشته است و ما را لایق تجربه کردن این حس های تکرار نشدنی دانسته است.

پاییز و زمستان پر هستند از اتفاق های خوب و بدی که هرکدام می توانند درس بزرگی برای ما باشند. درس هایی که به ما نشان می دهند تغییر چقدر زیباست و چقدر می تواند دل پذیر و ضروری باشد. همه این تغییر فصل ها و رنگ ها از جانب خداوند حکمتی در خود نهفته اند که ما از آن ها بی خبریم. فقط باید چشمانمان را ببندیم و به معجزه حضور پروردگار اعتماد کنیم و از نعمت های فراوانی که در اختیارمان قرار داده لذت ببریم.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا