انشا در مورد قدم زدن در باران پاییزی

انشا در مورد قدم زدن در باران پاییزی
انشا درباره قدم زدن زیر باران پاییزی

در یکی از بهترین فصل های سال یعنی پاییز هستیم. ما پاییز را با چیز های زیادی می شناسیم و قطعا یکی از آن ها باران لذت بخش و دل نشینش است.

باران برای همه ما دوست داشتنی و دل انگیز است طوری که به محض شروع باریدن آن چتر های مان را بر میداریم و خود را برای قدم زدن زیر این رحمت الهی آماده می کنیم. گفتم رحمت الهی! آیا تا به حال به معجزه ای که در قدم زدن زیر باران است اندیشیده اید؟ وقتی زیر باران راه می رویم گویی قطره های ریز و درشت آن تمام غم ها و غصه هایمان را با خود می شوید و می برد.

نفس کشیدن در هوای مرطوب بارانی گویی زندگی ای دوباره به روح ما می دهد و آن را تازه و سر زنده می کند. باران پاییزی پر از رحمت و نعمت خداوند است و قدم زدن زیر آن موهبتی است که خدا بر ما روا داشته تا قدرت و عظمتش را به ما نشان دهد.

در پاییز باران گویی حال و هوای دیگری دارد که در فصل های دیگر قادر به یافتن آن نیستیم. شاید به خاطر ترکیب صدای خش خش برگ های زیر پایمان با صدای برخورد قطره های باران با خیابان و شیشه مغازه هاست که این حس به ما دست می دهد. هر چه که هست این صدا یکی از جادویی ترین صداهایی است که در تمام طول عمرم شنیده و آن را با بند بند وجودم احساس کرده ام.

ما در تمام طول سال انتظار  رسیدن پاییز را می کشیم تا باز هم قدم زدن زیر باران رحمت خداوند را تجربه کنیم و به چگونگی معجزه هایی که خداوند در این باران نهفته است بی اندیشیم. هرکسی برای باران تعریفی جداگانه دارد اما فکر می کنم کم تر کسی وجود داشته باشد که از باران خوشش نیاید و از باریدن آن خشنود نباشد. همه ما عاشقانه باران را دوست داریم و قدم زدن زیر آن برایمان بسیار لذت بخش است.

خدای بزرگ را شاکریم که ما را از این نعمت بزرگ خویش محروم نساخته و محبت خود را هرسال بی دریغ بر ما می بارد. ما قدر دان این معجزه بزرگ خداوند هستیم و تمام تلاشمان را می کنیم که با پاکیزه نگه داشتن هوا هر سال روز های بارانی خوبی را تجربه کنیم و خاطره های به یاد ماندنی و زیبایی را برای خود و عزیزانمان بسازیم.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا