انشا در مورد مادر شبیه چیست؟

انشا در مورد مادر شبیه چیست
انشا در مورد مادر شبیه چیست؟

مادر کسی ست که همه ی ما تمام داشته هایمان را مدیون وجود پر مهر او هستیم، نیمی از وجود خداوند که روی زمین است، کسی که شبیه هیچ کس نیست و معنای واقعی مهر و محبت در تمام وجودش پیداست، کسی که در هر حالی از خواسته هایش چشم پوشی کرده تا ما راحت و خوشحال باشیم کسی که در هر زمان و در هر کجا که باشیم می توانیم روی مهربانی و عشقش حساب کنیم و مطمئن باشیم که هیچ وقت تنهایمان نمی گذارد.

کسی که با خنده ی ما می خندد و با گریه ی ما اشک می ریزد، واژه ی مقدس و پر باری به نام مادر که هیچ کلمه ای توان توصیفش را ندارد.

مادر شبیه آب روان و زلالی است که می آید و وجود ما را حیات می بخشد و تمام آلودگی ها و غم های درون مان را با لبخندی زیبا به باد فراموشی می سپارد لبخندی که آبی است بر آتش درون مان و مایه ی آرامش روح و جان است.

مادر شبیه باران است عاشق و پر از عطر خوب مهربانی، بارانی پر از لطافت و محبت که هیچ کس دیگر نمی تواند جای او را پر کند و پاکی و لطافت جزئی از وجود اوست، دستان او مثل باران نوازشگر و پر از حس زندگی است.

مادر شبیه خورشید است، مانند خورشید که زمین و موجوداتش را گرم می کند و اگر نباشد همه جا و همه چیز سرد و بی روح می شود، مادر نیز خورشید خانه است و وجودش خانه و اعضای خانواده را گرم می کند و جریان زندگی را معنا می دهد.

مادر شبیه دریاست او روحی به وسعت و عظمت دریا دارد دلش آن قدر بزرگ است که توان گذشتن از هر اشتباه و خطایی را دارد هر چند آن خطا و اشتباه خیلی بزرگ هم باشد او به راحتی به خاطر فرزندانش توان گذشت دارد زیرا که قلب مادر دریاست.

مادر کوه است کوهی از صبر و بردباری، خدا مادر را برای نشان دادن صبر، مهربانی، عظمت و بخشندگی خود، به ما هدیه داده است هدیه ای که برای داشتنش باید روزی هزاران بار خدا را شکر کنیم و قدر دان زحمات و تلاش های او باشیم.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا