در جواب تولدت مبارک چی بگیم؟

در جواب تولدت مبارک چی بگیم؟
در جواب تولدت مبارک چی بگیم؟

سالروز تولد عزیزان بهانه ای زیبا و به یاد ماندنی است تا از آن ها بابت حضور گرمی که در زندگی مان دارند قدردانی کرده و اوج احساسات و عواطف خود را در قالب یک تبریک تولد جانانه بیان کنیم.

حتما شما نیز مانند بسیاری از افراد در روز تولد خود پیام های تبریک تولد دریافت کرده یا دوستان و آشنایان چه به صورت تلفنی یا حضوری تولدتان را تبریک گفته اند، آیا در آن لحظه های احساسی توانستید در قالب کلمات مناسب تشکر خود را بابت این تبریک بیان کنید؟

اگر جزو کسانی هستید که نمی دانید در پاسخ به “تولدت مبارک” باید از چه واژه ها و عباراتی استفاده کنید، در ادامه با کوکا همراه باشید.

تولدت مبارک یعنی چه؟

تولدت مبارک از عبارات بسیار مشهور و پر کاربرد در زبان فارسی است. همان طور که می دانید تولد به معنای به دنیا آمدن و میلاد و واژه مبارک در واقع آرزوی سرانجام نیکو کردن برای دیگری می باشد. بنابراین عبارت تولدت مبارک به این معنی است که میلاد تو نیکو و خجسته باشد.

بیشتر : در جواب تولدت مبارک رفیق چی بگیم؟

کاربرد اصطلاح تولدت مبارک

ما برای تبریک تولد دوستان و عزیزان خود از عبارت تولدت مبارک استفاده می کنیم که معنای بسیار زیبایی با خود یدک می کشد و یکی از شادترین عبارات در فرهنگ مردمان سراسر دنیا می باشد.

در جواب تولدت مبارک چه بگوییم؟

زمانی که دوست یا عزیزی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد شما از عبارت تولدت مبارک استفاده می کند، لازم است با عبارتی پسندیده و نیکو به او پاسخ دهید. به عنوان مثال:

  • فدای تو، مرسی که به یادم بودی
  • عشق منی! ممنونم
  • یه دنیا ممنون به خاطر مهربونیت
  • قربونت برم، خیلی با معرفتی
  • چقدر غافلگیرم کردی، ممنون که یادم هستی
  • به خاطر همه خوبیهات ممنونم
  • فدای تو، خیلی محبت داری

تولدت مبارک به انگلیسی

برای بیان اصطلاح تولدت مبارک در انگلیسی می توانید از عبارت زیر استفاده کنید:

Happy Birthday

در ادامه : در جواب تولدت مبارک عشقم چی بگیم؟

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا