در جواب چه خبر عاشقانه چی بگیم؟

در جواب چه خبر عاشقانه چی بگیم؟
در جواب چه خبر عاشقانه چی بگیم؟

یکی از شیرینی های گفتگوهای عاشقانه استفاده از عبارات و اصطلاحات رمانتیک است که به خصوص در دوران نامزدی و زمانی که دختر و پسر در مرحله آشنایی قرار دارند بسیار استفاده می شود. یکی از این عبارات که به وفور در احوال پرسی های عاشقانه کاربرد دارد، عبارت چه خبر عاشقانه است.

اگر جزو کسانی هستید که هنگام صحبت با نامزد یا عشق تان نمی دانید در پاسخ به چه خبر، چه اصطلاح عاشقانه ای به کار ببرید در ادامه مطلب با کوکا همراه باشید تا با این اصطلاح و نحوه جواب دادن به آن بیشتر آشنا شوید.

چه خبر عاشقانه یعنی چه؟

اصطلاح چه خبر معمولا برای جویا شدن از حال و احوال طرف مقابل یا اطلاع از اخبار جدید در گفتگوها بیان می شود و در فضای عاشقانه نیز به همین معنا است اما لحن، نوع بیان و صد البته پاسخی که فرد گوینده در مقابل آن انتظار دارد کاملا متفاوت است.

کاربرد اصطلاح چه خبر عاشقانه

زمانی که با عشق تان ملاقات می کنید یا به صورت تلفنی در حال مکالمه با او هستید معمولا در ابتدای صحبت و بعد از سلام و احوال پرسی های عاشقانه ممکن است از اصطلاح چه خبر استفاده کنید.

بیان این عبارت می تواند نشانه تمایل شما به جویا شدن احوالات نامزد و عشق تان باشد اما گاهی برای پر کردن سکوتی که ممکن است رخ داده باشد (که البته در فضای عاشقانه بعید است) و ترغیب طرف مقابل به سخن گفتن نیز استفاده می شود.

معمولا به دنبال بیان این عبارت سوالی، کلمات عاشقانه ای همچون “عزیزم، نفسم، مهربون، خانومی، آقایی، عشقم، گلم و …” کاربرد دارد، مثلا “چه خبر عشقم؟”، “چه خبر خانومی؟”، “چه خبر مرد من؟”.

در جواب چه خبر عاشقانه چه بگوییم؟

اگر نامزد کرده اید، در رابطه عاشقانه به سر می برید یا متاهل هستید حتما برای تان پیش آمده همسر یا عشق تان بعد از سلام و احوال پرسی از این عبارت استفاده کند و شما بخواهید به جای عبارات کلیشه ای، به شکل متفاوت و صد البته رمانتیک به او پاسخ دهید.

در چنین موقعیت هایی می توانید از عبارات و اصطلاحات زیر استفاده کنید:

  • خبری نیست جز دوری تو عزیزم!
  • بهترین خبر این که عاشقتم!
  • دوستت دارم، خبری از این قشنگ تر؟!
  • چشم انتظاری و دلتنگی تو …
  • خبر سلامتیه عشقم!
  • عاشقتم و خیلی بهم خوش می گذره!
  • سلامتی من و تو!
  • به زودی عروسیمونه!
  • خبری نیست جز این که مدتیه عاشق یه جنتلمن شدم:)

چه خبر عاشقانه به انگلیسی

برای بیان جمله چه خبر در انگلیسی می توانید از عبارت زیر استفاده کنید:

what’s up my love؟

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا