در جواب تولدت مبارک عشقم چی بگیم؟

در جواب تولدت مبارک چی بگیم عشقم؟
در جواب تولدت مبارک چی بگیم عشقم؟

تاریخ تولد هر انسان یک تاریخ منحصر به فرد برای او است، تاریخی که گویی به نام خودش سند خورده و هر سال که به آن روز خاص می رسد احساس می کند خورشید تنها برای خودش طلوع کرده و ماه فقط برای او در آسمان می درخشد.

چقدر زیبا و خجسته است این روز خاص و چقدر زیباتر که شادمانی اش را با عزیزان خود قسمت کنیم و فرا رسیدنش را به یکدیگر تبریک بگوییم. اگر عاشق باشید خوب می دانید شنیدن پیام تبریک تولد از زبان عشق تان چقدر شیرین است و چه احساسی با خودش به ارمغان می آورد.

اگر به زودی سالروز تولدتان است و قرار است تبریک تولد جانانه از عشق تان دریافت کنید اما نمی دانید در جواب تولدت مبارک عاشقانه چه بگویید، در ادامه با کوکا همراه باشید.

بیشتر : متن دلنوشته تبریک تولد عشقم

تولدت مبارک یعنی چه؟

تولدت مبارک از عبارات بسیار مشهور و پر کاربرد در زبان فارسی است. همان طور که می دانید تولد به معنای به دنیا آمدن و میلاد و واژه مبارک در واقع آرزوی سرانجام نیکو کردن برای دیگری می باشد. بنابراین عبارت تولدت مبارک به این معنی است که میلاد تو نیکو و خجسته باشد.

کاربرد اصطلاح تولدت مبارک عشقم

تولدت مبارک عشقم همان طور که از ظاهرش پیدا است برای تبریک گفتن تولد به معشوق و محبوب که می تواند همسر یا نامزد باشد به کار می رود. صد البته زمانی که می خواهید تولد عشق تان را به او تبریک بگویید نباید به یک عبارت خشک و خالی قناعت کنید بلکه لازم است در کنار آن یک کادوی وزین نیز تقدیم عشق تان کنید.

با همه این ها در مواردی که از عزیزتان دور هستید یا به دلایلی امکان دیدار حضوری او وجود ندارد مجبور هستید به همین اصطلاح بسنده کرده و آن را در بقچه ای از لحن و ذوق و حرارت عاشقانه پیچیده و به عشق تان تقدیم کنید.

در جواب تولدت مبارک عشقم چه بگوییم؟

اگر همسر یا نامزدتان به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولدتان این روز خجسته را به شما تبریک بگوید می توانید در پاسخ به او از عبارات عاشقانه زیر استفاده کنید:

  • عشق منی! اما تولد واقعی من روزیه که با تو آشنا شدم
  • فدات بشم! مرسی که یادت بود
  • شنیدن صدای تو قشنگ ترین هدیه تولدم بود
  • ممنونم نفسم!
  • از راه دور هم عطر محبتت چشیدنیست … مرسی که انقدر مهربونی!
  • ممنون که تولدم رو با بودنت قشنگ کردی عشقم
  • حضورت بهترین هدیه است، مرسی که هستی

تولدت مبارک عشقم به انگلیسی

Happy Birthday my love

در ادامه : متن تشکر از همسر و عشق زندگی بابت تبریک تولد

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا