لیزر آقایان، راهی آسان و سریع برای حذف موهای زائد

لیزر آقایان این روزها با وجود تازگی که دارد، به شدت مورد استقبال قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که از سالیان قبل هم لیزر مردان در ایران انجام می شد اما رواج چندانی بین مردان نداشت.

داشتن صورت و بدنی آراسته و بدون وجود موهای زائد تقریبا آرزوی هرکسی است. شاید در گذشته این موضوع فقط برای خانم ها اهمیت بسیاری داشت اما امروزه شاهد این هستیم که آقایان هم به شدت به آراستگی صورت و بدن خود اهمیت می دهند؛ خصوصا آقایان ورزشکار.

لیزر آقایان

حال ما قصد داریم تا برای آشنایی بیشتر شما با جزئیات لیزر مردان در این بخش اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

چرا آقایان هم باید لیزر موهای زائد انجام دهند؟

همانطور که خانم ها به زیبایی و آراستگی بدن خود اهمیت می دهند و مایلند تا همیشه مرتب و تمیز باشند، آقایان نیز خواهان همین موضوع هستند. بسیاری از آقایان گمان می کنند وجود موهای زائد در بدنشان یک امر عادی و طبیعی است.

حتی شاید بسیاری از آنها این موها را زائد نخوانند و فقط آن را جزوی از فیزیک بدن خود بدانند. اما با ظهور لیزر آقایان، امروزه شاهد این موضوع هستیم که بیشتر مردان به این نتیجه رسیده اند که موهای زائد بدنشان، فقط برای آنها مشکلات و دردسرهایی را به وجود می آورد و هیچ منفعتی ندارد. به همین علت آنها مایلند تا برای همیشه از شر این موهای زائد راحت شوند و بدنی زیبا داشته باشند.

اهمیت به نظافت پوست بدن، در آقایانی که شغل های حساس تری دارند و یا ورزشکار هستند، بیشتر دیده می شود. به طور مثال مشاغلی مانند جوشکاری که تحت یک آقا باید تحت گرمای زیادی کار کند، می تواند با وجود موهای زائد سخت تر شود. زیرا داشتن موهای زائد بدن، گرما و حرارت کاری را چند برابر می کند و در نهایت منجر به عرق سوزی و یا حساسیت های پوستی می شود. به همین علت یک آقا برای حفظ نظافت و بهداشت پوستی هم که شده است، باید موهای بدن خود را اصلاح کند و از بین ببرد.

چرا لیزر آقایان روش مناسبی برای حذف موهای زائد است؟

شاید بسیاری از آقایان در خصوص اصلاح موهای زائد بدنشان متقاعد شده باشند و بخواهند این کار را انجام دهند. اما ممکن است با خود بگویند چرا لیزر آقایان راه مناسبی برای حذف موهای زائد است؟ در این خصوص باید یک سری توضیحات مربوط ارائه دهیم، تا شما را متقاعد کنیم که لیزر موهای زائد، بهترین روش برای حذف موهای زائد آقایان است.

معمولا موهای بدن آقایان، بسیار ضخیم و پرحجم است. به همین علت استفاده از روش های رایج حذف موهای زائد ممکن است برای آنها دردسرهایی را به همراه داشته باشد. استفاده از تیغ و ژیلت که رایج ترین نوع اصلاح کردن موهای زائد بدن است، در بین آقایان بسیار رواج دارد.

لیزر آقایان

اما این روش برای تمام نواحی جوابگو نیست. به طور مثال عدم دسترسی به نواحی پشت کمر و ناحیه پشت بدن، می تواند استفاد از تیغ و ژیلت را محدود کند. در ثانی استفاده از این روش دردسرهای دیگری هم دارد. مثلا صرف وقت بسیار زیاد برای اصلاح موهای زائد کل بدن در حمام، باقی ماندن موهای زائد بعضی از نواحی، عدم دسترسی کامل به بعضی از قسمت های بدن و…. همگی از دردسرهای این روش هستند.

اما با استفاده از لیزر مردان دیگر این دردسرها معنایی ندارد. به همین دلیل لیزر روشی مناسب برای حذف موهای زائد بدن آقایان است. با کمک لیزر، حذف موهای زائد کل بدن در زمان بسیار کوتاه انجام می شود. همچنین این روش به عنوان یک روش دائمی، برای از بین بردن موهای زائد به کار گرفته می شود.

آیا لیزر مردان عوارض جبران ناپذیری دارد؟

حال که در خصوص لیزر آقایان و اهمیت انجام متقاعد شدید، شاید اولین سوالی که به ذهنتان خطور کند این باشد که لیزر آقایان چه عوارضی دارد؟ حتما شما هم شایعاتی از قبیل سرطان زا بودن لیزر، عقیم و نازا شدن با استفاده از لیزر و شایعات دیگر این چنینی شنیده اید. و شاید همین موضوع باعث شده که تا کنون برای انجام لیزر اقدام نکنید.

لیزر آقایان

همانطور که هم گفتیم این موارد شایعاتی بیش نیستند. لیزر آقایان و حتی بانوان به هیچ عنوان سرطان زا و یا عقیم کننده نیست و شما می توانید با خیال راحت از این روش برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدنتان استفاده کنید..

لیزر برای آقایان چه مزایایی دارد؟

لیزر مزایای بسیار زیادی دارد. از اصلی ترین مزایای لیزر آقایان می توان به لطافت پوست اشاره کرد. آقایانی که با استفاده از لیزر موهای زائد بدنشان را از بین می برند، پوست لطیف تر و شاداب تری دارند. به طور کلی این تنها یک نمونه از مزایای لیزر موهای زائد آقایان است. به سایر مزایای این روش توجه کنید.

1- صرفه جویی در زمان

یکی از اصلی ترین مزایای انجام لیزر این است که در زمان صرفه جویی می شود. معمولا آقایان مشغله های کاری بیشتری به نسبت خانم ها دارند و شاید نتوانند زمان کافی برای اصلاح موهای زائد بدنشان بگذارند. به همین علت می توان گفت لیزر یک روش عالی برای حذف موهای زائد است، زیرا با استفاده از این روش، در وقت و زمان صرفه جویی می شود.

2- حذف 85 الی 90 درصد موهای زائد بدن

هیچ روشی در دنیا به طور صد در صد تضمینی تمام موهای زائد بدن را از بین نمی برد. لیزر آقایان می تواند تا 85 الی 90 درصد موهای زائد بدن را به طور دائمی از بین ببرد.

لیزر با تاثیرگذاری بر فولیکول های مو، آنها را برای همیشه از بین می برد. تاثیرگذاری لیزر بر از بین بردن موهای زائد، به عوامل متعددی همچون جنس پوست، رنگ پوست، دستگاه لیزر، تخصص پزشک و… بستگی دارد. اما با این وجود باید بگوییم لیزر درصد بالایی از موهای زائد بدن را از بین می برد. آن 10 الی 15 درصد باقی مانده هم، بسیار ضعیف و کرکی می شوند. به گونه ای که در زیبایی کلی پوست، اختلالی ایجاد نمی کنند.

3- برطرف کردن ناراحتی های پوستی

از دیگر مزایای لیزر آقایان این است که ناراحتی های پوستی را از بین می برد. بسیاری از آقایان به دلیل حجم بالای موهای زائد در بدنشان، دچار ناراحتی ها و حساسیت های پوستی می شوند. این موضوع باعث کلافگی و اذیت و آزار به خصوص در فصل تابستان می شود. یک بار برای همیشه لیزر انجام دهید تا به برطرف کردن این مشکلات و ناراحتی های پوستی خاتمه دهید.

هر آنچه که آقایان باید قبل و بعد از لیزر موهای زائد بدنشان بدانند

برای انجام لیزر آقایان، نیاز است تا به یک سری نکات و موارد مهم اشاره شود. توجه کردن به این نکات در گرفتن نتیجه مطلوب از لیزر، بی تاثیر نیست. بنابراین آقایان حتما بخوانند!

1- قبل از لیزر شیو کنید

یکی از اصلی ترین نکاتی که باید در خصوص لیزر بدانید این است که حتما قبل از لیزر شیو کنید. برای این کار فقط و فقط باید از تیغ و یا ژیلت استفاده کنید. شیو کردن را بهتر است شب قبل از لیزر انجام دهید. این کار باعث تاثیرگذاری بیشتر لیزر بر فولیکول های موهای زائد می شود.

2- حتما دوش بگیرید

بهتر است تا شب قبل از لیزر دوش بگیرید تا پوستتان تمیز و عاری از هر گونه چربی باشد. این کار باعث نتیجه بهتر از لیزر می شود.

3- از نور خورشید دوری کنید

آقایان باید بدانند که نواحی تحت درمان با لیزر را باید از نور خورشید دور نگه دارند. در لیزر آقایان باید به این نکته توجه داشت که نور آفتاب می تواند تاثیرگذاری لیزر را کاهش دهد و احتمال آسیب به پوست را بیشتر کند.

به همین علت باید نواحی تحت درمان در معرض نور خورشید قرار نگیرند. این مورد هم در خصوص قبل از لیزر و هم در مورد بعد از لیزر صدق می کند. شما باید سه هفته قبل از لیزر و حداقل 48 ساعت بعد از لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

آیا لیزر موهای زائد آقایان درد دارد؟

شاید بسیاری از آقایان گمان کنند لیزر دردناک است. اما برخلاف باور عموم، لیزر موهای زائد اصلا دردناک نیست. لیزر تنها کمی سوزش دارد که آن هم با استفاده از قابلیت کولینگ دستگاه، حس نمی شود.

لیزر آقایان

با پیشرفت تجهیزات پزشکی، امروزه دستگاه های لیزر موهای زائد برای احساس راحتی بیشتر مراجعه کنندگان، به باد خنک کننده مجهز هستند که همزمان با اشعه لیزر پوست را خنک می کند. بنابراین در این خصوص هم جای نگرانی وجود ندارد.

لیزر موهای زائد را کجا انجام دهیم؟

متاسفانه با توجه به افزایش تقاضا برای انجام لیزر موهای زائد، بسیاری از سالن های زیبایی ادعا می کنند که لیزر موهای زائد را با بهترین کیفیت انجام می دهند. اما به خاطر داشته باشید انجام لیزر آقایان و خانم ها فقط و فقط در کلینیک های تخصصی و زیبایی معتبر است. بنابراین حتما برای انجام لیزر به کلینیک های زیبایی مراجعه کنید.

کلینیک تخصصی زیبایی گلدن رویال ، یکی از معتبرترین و تخصصی ترین کلینیک های زیبایی تهران است. شما می توانید لیزر موهای زائد را با استفاده از بهترین تجهیزات روز دنیا و توسط متخصص ترین تکنسین و پزشکان زیبایی در این کلینیک انجام دهید. کلیه خدمات ارائه شده در کلینیک گلدن رویال، کاملا تخصصی هستند. بنابراین هم خیالتان از بابت زیبایی و هم از بابت سلامتی پوست تان راحت باشد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا