شب عید با خدمت از ما! از نصب کفپوش تا کابینت سازی!

این روزها، افراد بیشتر از قبل به طراحی دکوراسیون اهمیت می‌دهند. نصب کفپوش و اقدام به کابینت سازی، از راه‌هایی است که می‌توان برای ایجاد تغییرات محسوس در دکوراسیون منزل از آن‌ها بهره برد. انتخاب درست نوع کفپوش و متریال مورد استفاده در کابینت سازی، از عوامل مختلفی تاثیر می‌پذیرد. مثلا سلیقه و علاقه شما، قیمت، کیفیت و استحکام متریال، از عواملی است که باید به آن توجه شود.

بعد از انتخاب متریال مناسب برای نصب کفپوش و کابینت سازی، نکته ای که اهمیت دارد، یافتن یک نصاب ماهر و با تجربه است. برای این کار می‌توانید از وبسایت خدمت از ما کمک بگیرید و به رایگان ثبت سفارش انجام دهید. پس نگران این بخش کار نباشید و برای آشنایی بیشتر با انواع کفپوش و فرآیند کابینت سازی این مطلب را مطالعه بفرمایید.

خدمت از ما

خدمات کابینت سازی شامل چه مواردی می‌شود؟

اصولا فرآیند کابینت سازی، با مراجعه نصاب کابینت به محل آغاز می‌شود. در طی یک مباحثه با مشتری، طرح‌های پیشنهادی ارائه می‌شود و در نهایت با انتخاب طرح و متریال مد نظر، مابقی پروسه پیش خواهد رفت. خدماتی که در فرآیند کابینت سازی ارائه می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • انتخاب سبک کابینت سازی به صورت مدرن یا کلاسیک
  • ارائه طرح سه بعدی نرم‌افزاری برای بررسی بهتر و دقیق‌تر توسط مشتری
  • انتخاب متریال مناسب مثل چوب، فلز، MDF، لترون، صفحات کورین و کوارتز
  • اندازه گیری فضا و محاسبه ابعاد مناسب
  • ساخت و نصب کابینت و یراق‌آلات مرتبط با آن به صورت زمینی و دیواری
  • تراز کردن و رگلاژ لولاهای توکار، روکار و آسان‌بست درهای کابینت
  • طراحی شلف و باکس‌های دکوری آشپزخانه
  • نورپردازی کابینت در صورت تمایل مشتری
  • تعویض درهای کابینت با متریال و طرح جدید، با حفظ ساختار اصلی کابینت قبلی
  • برطرف کردن نقوص و مشکلات احتمالی پس از نصب

عوامل موثر بر هزینه کابینت سازی

نوع متریال انتخابی، به تبع در هزینه کابینت سازی تاثیرگذار است. معیار مهمی که پس از آن در قیمت نصب کابینت تاثیرگذار است، متراژ آشپزخانه است. در واقع هر جنس و متریالی که به این قصد تهیه کنید، هزینه آن به صورت متری محاسبه خواهد شد. اگر درخواست طراحی سه بعدی داشته باشید، هزینه ای جدا برای آن در نظر گرفته خواهد شد.

میزان دستمزد نصاب کابینت نیز از مواردی است که در هزینه کابینت سازی تاثیرگذار است. دستمزد نصاب اصولا به صورت روزمزد محاسبه می‌شود. سبک طراحی اگر دارای جزییات و نازک کاری بیشتری باشد، دستمزد سازنده نیز بیشتر خواهد شد.

خدمت از ما

معرفی انواع نصب کفپوش

کفپوش‌هایی که سال‌هاست به صورت عام برای منزل مورد استفاده قرار می‌گیرند معمولا انواع سرامیک و سنگ است. علاوه بر آن استفاده از پارکت‌های چوبی و لیمنتی نیز طرفداران زیادی پیاده کرده است. پارکت لمینتی، طرح چوب است و با قیمت تمام شده کمتری اجرا می‌شود. اما در این بخش به معرفی چند نوع متفاوت از نصب کفپوش که شاید با آن‌ها آشنایی نداشته باشید می‌پردازیم.

نصب کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی از جنس مواد پلی اورتان است و شفافیت خاصی دارد. این شفافیت سبب می‌شود که از این نوع متریال، برای ساخت کفپوش‌هایی با طرح‌های سه بعدی استفاده شود. این مواد، قابلیت اجرا روی هر نوع سطحی از جمله بتن را دارد. نصب این نوع کفپوش به دلیل طرح‌های متفاوت آن کمی ساختار شکنانه است و هزینه کمی هم ندارد.

نصب کفپوش بامبو

شاید فکرش را هم نکنید که از نی بامبو برای ساخت کفپوش نیز استفاده می‌شود. پس از پرداخت چوب‌های بریده شده بامبو، از آن برای نصب کفپوش استفاده می‌شود. این کفپوش‌ها از استحکام و مقاومت بالایی دارند؛ علاوه بر ظاهر شیک و زیبا، گرما و حس ارگانیک بودن را به محیط منتقل می‌کنند. از جنبه تجزیه‌پذیری نیز انتخاب مناسبی برای دوست‌داران محیط زیست است.

کفپوش آجری

احتمالا کفپوش‌های آجری را بیشتر در پیاده‌راه ها دیده باشید ولی این روزها نصب کفپوش آجری در منزل نیز امکان پذیر است. این نوع کفپوش برای طراحی‌های سبک کلاسیک و سنتی بسیار مناسب اند و نسبت به کفپوش‌های سنگی، کمتر به نظافت احتیاج دارند. در قیاس با کفپوش‌های چوبی و لمینتی نیز عمر و مقاومت بالاتری دارند.

کفپوش چوب پنبه

همان طور که می‌دانید چوب پنبه از خرده‌های پوست درختان ساخته می‌شود. طی فرایند فشرده سازی، چوب پنبه را برای نصب کفپوش آماده می‌کنند. کفپوش چوب پنبه خاصیت ارتجاعی دارد و چیزی مابین کفپوش‌های سخت و موکت‌ها قرار دارد که این خصلت، طرفداران و مخالفان خاص خودش را دارد. کف پوش چوب پنبه در نقوش و طرح‌های مختلفی ساخته می‌شود.

کفپوش گرانولیت

کفپوش گرانولیت، پیش از این بیشتر در مصارف صنعتی کاربرد داشت. به دلیل مقاومت بالا، نظافت راحت، و قیمت تمام شده مناسب از این نوع کفپوش‌ها بیشتر در انبار و سوله‌ها، کارخانه جات، پارکینگ‌ها، آزمایشگاه‌ها و … استفاده می‌شود. اما امروزه با گسترش دانش و مهارت در این صنعت، نصب کفپوش گرانولیت با انجام پروسه‌های خاص، امکان نصب در منزل و محیط خانه را نیز دارند.

انتخاب متخصص برای نصب کفپوش و یا کابینت سازی

برای انتخاب بهترین نصاب کفپوش و نصاب کابینت، می‌توانید در عرض چند دقیقه در وبسایت خدمت از ما درخواست خود را به رایگان ثبت کنید، و تا 30 دقیقه بعد، از چند متخصص استعلام قیمت بگیرید. همچنین می‌توانید با بررسی پروفایل هر متخصص، نظرات قبلی کاربران، تعداد خدمات موفق و امتیازی که به صورت میانگین دریافت کرده‌اند را ببینید.

برای انتخاب متخصص امور فنی، معمولا اطمینان و استفاده از تجربه دیگران بسیار راهگشا و کمک کننده خواهد بود. نصب کفپوش و کابینت سازی به صورت اینترنتی، این امکان را فراهم کرده که با خیال راحت انتخابی هوشمندانه داشته باشیم و به نتیجه دلخواه برسیم.

خدمت از ما

سخن پایانی

این مطلب به معرفی خدماتی که در کابینت سازی ارائه می‌شود و همینطور تشریح انواع نصب کفپوش پرداخته است. انواعی از کفپوش که ناآشناتر هستند نیز معرفی و بررسی شد. برای انتخاب نصاب ماهر در زمینه نصب کفپوش و کابینت سازی نیز راهکاری ارائه شد تا از وبسایت خدمت از ما کمک بگیرید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا