جاذبه‌های گردشگری چین

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس به بررسی جاذبه‌های گردشگری چین پرداخته است.

دلایل زیادی برای سفر به چین و برقراری تور چین وجود دارد. هر چند در یک خبر نمی توان به تمام این موارد اشاره کرد ولی با ارائه نتیجه این بررسی مبتنی بر جاذبه های گردشگری چین به این نتیجه می رسیم که حداقل یکبار در طول زندگی خود بهتر است به چین سفر کنید.

تور چین
تور چین

جزیره شامیان: جهانی از تضاد

این یک جزیره ماسه ای کوچک است که در طول تاریخ تحت استعمار اروپا بوده است اکنون به کلان شهر گوانجو متصل شده است. این منطقه در مقایسه با نقاط دیگر شهر دارای آرامش فوق العاده ای است که پوشیده شده از درختان به موازات رودخانه می باشد.

باغ عمومی کوچک در میان مردم محلی و گردشگران بسیار محبوب است، در حالی که بخش عمده ای از خیابان اصلی دارای معماری فرانسوی یا انگلیسی است. از کلیسای بازسازی شده Our Lady of Lourdes دیدن کنید تا سفری در تاریخ داشته باشید.

Zhouzhuang (محل اقامت)

Zhouzhuang یکی از معروف ترین شهرهای آبی در چین است که گاهی تحت عنوان “ونیز شرق” شناخته می شود. مناطق مختلف این شهر با رودخانه هایی به هم متصل می شود که پر از خانه های باستانی می باشد.

Zhouzhuang، در کمتر از 32 کیلومتری (20 مایلی) شهر سوژو در شرق چین، واقع شده است. این شهر با پل های دوقلو، Shide و Yongan که نمادهای شهر هستند شناخته می شود. قایق سواری یک راه خوب برای دیدن نقاط مختلف شهر است.
H2 جیوژیاگو

Jiuzhaigou واقع در جنوب غربی چین، یکی از ذخایر طبیعی است که به طور رسمی تحت عنوان دره Jiuzhai به زبان انگلیسی شناخته شده است.

پارک ملی به دلیل آبشارهای زیاد آن به عنوان یک افسانه توصیف شده است؛ کوه های رسوبی کوهستانی با پوشش برف و 108 دریاچه آبی فیروزه ای و سبز رنگ که به قدری شفاف و زلال هستند می توانید کف آنها را ببینید.

این مکان همچنین زیستگاه پانداهای غول پیکر است، هرچند که شانس دیدن آنها وابسته به اندازه پارک و تعداد گردشگران است.

کروز در رودخانه یانگ تسه چین

رودخانه یانگ تسه در امتداد برخی از جالب ترین و معروف ترین مکان های چین، از جمله سه دره خیره کننده قرار دارد که یکی از جذاب ترین جاذبه های گردشگری تور چین است.

به هنگام کروز در رودخانه یانگ تسه، گردشگران قادر خواهند بود برخی از زیباترین مناظر کشور را ببینند و همچنین گزینه ای برای سفر تفریحی به ساحل و بازدید از اماکن شگفت انگیز داشته باشند. رودخانه یانگ تسه همچنین زیستگاه گونه های در معرض خطر این کشور شامل تمساح چینی و دلفین رودخانه ای می باشد.

دیوارهای شهر Xi’an (محل اقامت)

صدها سال پیش، چینی ها دیوارهای سنگی عظیمی را در اطراف شهرهایشان ساختند تا از هجوم اقوام دیگر در امان باشند. شهر شیان نیز از این قاعده مستثنی نبود.

دیوارهای این شهر امروزه نیز پابرجا می باشند چرا که به بهترین شکل محافظت و نگهداری شده اند. این دیوار 12 متر (40 فوت) ارتفاع و 15 متر (50 فوت) عرض در پایه دارد، که در بالای دیوار به 12 متر (40 فوت) کاهش می یابد. قدم زدن بر روی این دیوار به شدت توصیه می شود و لذت زیادی دارد.

تور چین
تور چین

قصر تابستانی در تور چین (محل اقامت)

قصر تابستانی که در شمال غربی پکن واقع شده است در گذشته یک زمین بازی برای خانواده امپراطوری چین بود که می خواستند از گرمای پکن به دور باشند. این بنا در سال 1750 ساخته شد، اما 100 سال بعد زمانی که فرانسه و انگلیس به پکن حمله کردند، آن را تخریب کردند.

بازسازی و ترمیم آن با مجادلاتی همراه بود چرا که امپراطور Cixi بخشی از بودجه نیروی دریایی را برای ساخت قایق مرمری اختصاص داد که در نهایت منجر شد این قایق کاملا از جنس مرمر نباشد و با طرح و نقش هایی به شکل مرمر از چوب ساخته شود.

تفریحگاه گردشگری Chimelong

تفریحگاه گردشگری Chimelong گوانگژو در منطقه Panyu واقع شده است. این یک منطقه توریستی در کلاس جهانی است که همیشه شادی را برای شما به ارمغان می آورد. مناطق تفریحی آن عمدتا از بهشت Chimelong، سافاری پارک Xiangjiang، پارک آبی، سیرک بین المللی، Crocopark، و مرکز گلف تشکیل شده است. همه آنها پر از هیجان و شگفت انگیز هستند که منتظر ورود شما می باشند.

پارک آبی Chimelong

پارک آبی Chimelong بزرگترین پارک آبی در آسیا است و بیشترین سازه های آکواریومی در جهان را دارد. تمامی روند طراحی آن توسط یک شرکت سازه های آبی معتبر در جهان و با کیفیت بالا انجام شده است به طوریکه بسیاری از آنها برنده جایزه های بین المللی شده اند.

به عنوان مثال، در “تورنادو” بازدید کنندگان در یک سازه به شکل شبدر چهار برگ قرار می گیرند که درون یک مخروط به شکل بوق بالا و پایین می روند. بازدیدکنندگان این حس را خواهند داشت که درون یک گردباد گیر افتاده اند.

Boomerango خانواده، با سرعت فراوانش، از اعضای خانواده و دوستان شما دعوت می کند که آن را امتحان کنند. علاوه بر این، سیستم تصفیه آب پیشرفته و کمک های اولیه حرفه ای تضمین کننده امنیت و سلامت بازدیدکنندگان در کنار ایجاد فضایی مفرح می باشد.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده ” تور چین “، تور لحظه آخری چین و تور ارزان چین با کادر مجرب در خدمت شما عزیزان سفر دوست بوده و همواره در روز های تعطیل در خدمت شما می باشد.

در تحقیق ها و اخبار بعد نیز همراه ما باشید و از ” مقاله های تور چین ” دیدن فرمایید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا