تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی چه تجهیزاتی تولید می کند؟

آیا می‌دانید کیفیت غذای رستوران شما در گرو تجهیزات آشپزخانه باکیفیت است؟ بله. این یک واقعیت اثبات شده می‌باشد که حتی برترین سرآشپزهای کشور نیز بدون در اختیار داشتن تجهیزات آشپزخانه صنعتی باکیفیت نمی‌توانند غذای باکیفیت ارائه کنند.

بنابراین از آنجا که انتظار عموم مردم از یک رستوران خوب، غذای سالم و باکیفیت است، اگر شما هم صاحب یک رستوران هستید و به دنبال رونق کسب و کارتان می‌باشید، می‌بایست از همین حالا به فکر خرید تجهیزات جدید باشید.

تعویض تجهیزات قدیمی با جدیدترین تولیدات مخصوص آشپزخانه‌های صنعتی، اولین اقدام برای مشهور شدن رستوران شما خواهد بود. اما برای خرید، فروش و تعویض تجهیزات آشپزخانه خود باید تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی را بهتر بشناسید. در ادامه با ما باشید.

تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

تجهیزات و لوازم آشپزخانه صنعتی با کیفیت و مناسب می تواند به کسب و کار هر رستوران، فست فود یا فود کورتی رونق ببخشد. تجهیزات آشپزخانه مناسب می تواند به روند پخت غذا در رستوران شما سرعت ببخشد و همچنین تجهیزات رستوران صنعتی مناسب می تواند سرعت سرو غذا را در رستوران شما افزایش دهد.

شرکت های  بزرگ زیادی در دنیا وجود دارند که رستوران شما را به بهترین شکل ممکن تجهیز می کنند. این شرکتها علاوه بر تجهیز رستوران، فست فودی و آشپزخانه صنعتی شما، خدمات طولانی مدت نیز ارائه می دهند. یکی از تولید کنندگان معروف این تجهیزات در سراسر دنیا شرکت فاگور اسپانیا است. در کشورمان ایران، به دلایل تحریم های موجود توانایی خرید از سایتها و شرکت های خارجی وجود ندارد.

تاثیر تحریم ها بر صنعت رستوران در سالهای اخیر

در سالهای گذشته تحریم ها علیه ایران باعث پیشرفت بعضی از شرکت های دانش بنیان و استارپ آپی شد. در واقع بعضی از این تحریم ها، باعث شد بعضی از این شرکت ها به نوبه خود تا جاییکه امکان دارد تجهیزات تخصصی خود را تولید کنند؛ چون نیاز داخلی بود و بدون تجهیزات مناسب، یک صنعت نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.

یکی از این صنعتها در داخل کشور تجهیزات آشپزخانه صنعتی، رستوران و فست فود بود. از آنجایی که کسب و کار رستوران جز کسب و کارهای خوب در ایران می باشد، تاسیس و ادامه حیات رستوران نیز نیاز به تجهیزات مناسب دارد. اما این تجهیزات را چه شرکت یا شرکتهایی ارائه می دهند؟

تعداد زیادی شرکت وجود دارد که تجهیزات آشپزخانه را عرضه می کنند و به عنوان تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی هستند اما در این میان، نگین طبخ خاورمیانه به عنوان تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی به پیشرفتهای زیادی دست یافته است.

از جمله این پیشرفت ها که مدیران نگین طبخ به آن اشاره داشتند می توان به تولید و مونتاژ بردهای یخساز صنعتی، تولید و سفارشی سازی دیگ های خورشت پز صنعتی، تغییر در سیستم ماشین ظرفشویی صنعتی و غیره اشاره کرد.

اگر بخواهیم  تولید کنندگان برتر دنیا در حوزه تجهیزات آشپزخانه صنعتی را به صورت کلی نام ببریم می توانیم به سایت های fagorprofessional.com, webstaurantstore.com, catering-appliance.com, negin-tabkh.com, catering-appliance.com و chefstoys.com را نام برد.

شایان ذکر است در این لیست کوتاه فقط negin-tabkh.com در ایران فعالیت می کند. البته سایت دیجی کالا و ترب نیز خدمات مربوط به تجهیزات آشپزخانه را ارائه می دهند ولی نه به صورت مستقیم، بلکه واسط هستند و خود تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی و رستوران نیستند.

تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

لازم به ذکر است که تولید کنندگان تجهیزات رستوران، خود دارای کارخانه هستند و معمولا در بین بنک داران و فروشندگان تجهیزات خود را پخش می کنند. کاری که نگین طبخ در سالهای گذشته انجام می داد. اما در سالهای اخیر این شرکت خود به عرضه مستقیم روی آورده است و همانند سایتهای خارجی که در بالا به آنها اشاره کردیم، خدمات پس از فروش طولانی مدت و نصب و آموزش رایگان را ارئه می دهد. به عقیده ما، معرفی و حمایت از این شرکتها هم می تواند به تولیدات داخلی کمک کند و هم می تواند باعث پیشرفت صنعت رستوران داری در داخل کشور شود.

تولیدات تولیدکنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی

در این بخش می خواهیم به تولیدات بعضی از شرکتهای تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی بپردازیم. شایان ذکر است بعضی از این تولیدات، در واقع تولید نیستند و بیتشر جنبه مونتاژ داخلی دارند ولی ما در اینجا همه آنها را در زمره تولیدات قرار می دهیم. از جمله این تولیدات در داخل کشور می توان موارد زیر را نام برد.

  • یخساز صنعتی: یخساز از جمله تجهیزات جدیدی است که در آشپزخانه ها، رستوران ها، کافی شاپ های مدرن و حتی خانه ها، اخیرا مورد استقبال شده است. از جمله انواع یخساز صنعتی می توان به یخساز حبه ای، قالبی، پودری و پولکی اشاره کرد. برای دیدن لیست کاملی از یخساز صنعتی و حبه ای و خانگی می توانید به فروشگاه نگین طبخ یا سایت katom.com مراجعه کنید.
  • ماشین ظرفشویی صنعتی: ماشین های ظرفشویی به 2 مدل خانگی و صنعتی دسته بندی می شوند. در رستوران ها معمولا از مدل صنعتی آن استفاده می شود. از شرکتهای معتبر تولید کننده در دنیا می توان به شرکتهای الکترولوکس، زانوسی، نگین طبخ و فاگور اشاره کرد. تولید و مونتاژ این ماشینها سودآوری خوبی برای شرکتها دارد.
  • دیگ خورشت پز صنعتی: دیگ های خورشت پز در رستوران های ایرانی و علی الخصوص در سازمانها، ادارت و هتلها که غذای ایرانی سرو می کنند بسیار کاربرد دارد. این دیگ ها سفارشی سازی می شوند و می توانند در حجم های متفاوتی به بازار عرضه می شوند.
  • دیگ پلوپز صنعتی: پلو یکی از غذاهای جدا نشدنی از سفره های ایرانی است. از این رو تمام رستوران هایی که غذای ایرانی و علی الخصوص پلو سر می کنند حداقل یک دیگ پلو پز صنعتی در رستوران خود دارند.
  • بویلر آب جوش: از دیگر تجهیزات مهم که در رستوران ها، فست فودی ها، کافی شاپ ها و حتی کافه نانوایی ها  که مورد استفاده قرار میگیرد می توان به بویلر آب جوش یا بویلر آب گرم اشاره کرد. از آنجایی که در ساخت این دستگاه تکنولوژی آنچنان پیشرفته ای به کار نمی رود، ساخت این دستگاه برای تولید کنندگان زحمت زیادی برای آنها ندارد. با این حال پیشرفت در ساخت و تنظیم و ثابت نگه داشتن دمای آب می تواند از جمله هوشمند سازی این دستگاه در داخل کشور تلقی شود.
  • فر پیتزا: پیتزا یکی از غذاهای فرنگی در داخل کشور است که طرفداران زیادی دارد. معمولا برای ساخت این غذا از فرهای پیتزا استفاده می شود. فرهای پیتزا مشتمل بر 2 نوع فر پیتزا ریلی و فر پیتزا صندوقی هستند. معمولا رستوران هایی که از سفارش زیادی از پیتزا دارند از فرهای پیتزا ریلی استفاده می کنند.
  • فر دمکن برنج: از دیگر تجهیزات مهم در رستوران های ایرانی می توان به فر دمکن برنج اشاره کرد. این فرها برنج را تحت دمای تنظیم شده دم می کنند.
  • تجهیزات برودتی: یخچال صنعتی، فریزر صنعتی، سردخانه صنعتی، آبسرد کن و غیره از دیگر تجهیزات ضروری در آشپزخانه صنعتی هستند که تولید کنندگان داخلی آن را تولید و توزیع می کنند.
  • سرخ کن صنعتی: سرخ کردن مواد غذایی یکی از سنتی ترین و بهترین روش برای پخت غذا می باشد. از این رو این دستگاه فروش بسیار بالایی را در برای تولید کنندگان تجهیزات آشپزخانه صنعتی دارد. سرخ کن ها در مدلهای رومیزی و مبله و همچنین گازی و برقی تولید می شوند. سرخ کن های صنعتی معمولا با اسامی سیب زمینی سرخ کن و پیاز سرخ کن هم شناخته می شوند. برای بررسی و خرید انواع سرخ کن صنعتی و سیب زمینی سرخ کن  بر روی لینک کلیک کنید.

تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی

سخن پایانی

تا اینجا قسمتی از تولیدات تولید کنندگان تجهیزات رستوران و آشپزخانه معرفی شدند، اما این تجهیزات به همین تعداد کم محدود نمی شوند. تجهیزات رستوران از سیخ های استیل تا یخساز را در بر می گیرد و پرداختن به همه آنها در این مقاله نمی گنجد.

در نهایت اگر قصد خرید تجهیزات رستورانی دارید باید از فروشگاههای تولید کننده خرید خود را انجام دهید چرا که این خرید بدون واسطه انجام می گیرد. برای بررسی تمامی محصولات تجهیزات آشپزخانه و رستوران می توانید به سایت نگین طبخ خاورمیانه مراجعه کنید و یا با شماره های 02144506442 و 02144504790 تماس بگیرید و از آنها مشاوره بخواهید. آنها از شما بابت مشاوره، هزینه ای دریافت نمی کنند.

/ این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا