۳ تا کافه کتاب خاص در تهران برای درس خواندن با بلاگ اسنپ فود

کافه کتاب خاص در تهران برای درس خواندن

زمانی که اسم کافه به میان می‌آید، اغلب ما به یاد قهوه و نوشیدنی و دسرهای خوشمزه می‌افتیم؛ اما برخی از کافه‌ها در کنار سرو خوردنی‌های مختلف، کاربرد دیگری نیز دارند. کافه کتاب جایی است که می‌توان در محیطی مناسب مشغول مطالعه و درس خواندن شد و البته این مطالعه همراه با سرو یک نوشیدنی خوشمزه خواهد بود. اگر در شهر تهران زندگی می‌کنید، بهتر است تا با خاص ترین کافه کتاب های تهران آشنا شوید؛ بهترین کافه‌ها با محیطی جذاب!

کافه کتاب های خاص تهران

کافه کتاب ها فرصتی فراهم می‌کنند تا در یک فضای دنج و زیبا مطالعه کرده و درس بخوانید که در ادامه این بخش، ۳ نمونه از بهترین کافه کتاب های تهران را خواهید شناخت.

۱. کافه کتاب ققنوس

کافه کتاب ققنوس اولین مورد در فهرست محبوب ترین کافه کتاب های تهران است که ساختمانی قدیمی با سه طبقه دارد. طبقه همکف و طبقه اول را کتاب فروشی و فروشگاه صنایع دستی تشکیل داده‌اند و طبقه دوم یک کافه دنج و دلباز است. همچنین کافه کتاب ققنوس گاهی اوقات رویدادهای فرهنگی و کلاس‌های ادبی مختلفی را نیز برگزار می‌کند و پاتوق علاقه‌مندان به ادب و فرهنگ ایران زمین است.

  • آدرس کافه کتاب ققنوس: خیابان وصال، کوچه شفیعی، جنب خانه سینما، پلاک ۱
  • شماره تماس کافه ققنوس: ۰۲۱۶۶۴۰۳۳۸۶
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۲

فضای داخلی کافه کتاب ققنوس

طبقه دوم ققنوس، فضای داخلی زیبا با دکوراسیونی جذاب است که محیط این کافه را تشکیل می‌دهد. شما می‌توانید کتاب خود را همراه برده و در ققنوس مطالعه کرده تا یکی از کتاب‌ها در کافه را انتخاب کنید. البته امکان خرید کتاب نیز از کتاب فروشی ققنوس وجود دارد. در هر حال، این کافه فضای دنج و زیبایی را برای مطالعه فراهم کرده است که وجود یک حیاط دلباز، جذابیت ققنوس را بیشتر می‌کند.

منوی کافه ققنوس

منو کافه کتاب ققنوس تنوعی از نوشیدنی‌ها، میان وعده‌ها و غذاهای مختلف است که با بهترین مواد اولیه آماده می‌شوند. غذاهایی متنوع همچون پاستا، لازانیا و پنه آلفردو در منو این کافه وجود دارد. همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، دسر و کیک، شیک و چای و دمنوش را می‌توان در ققنوس سفارش داد.

۲. کافه کتاب رف

کافه کتاب خاص در تهران برای درس خواندن

برای همه ما عمارت‌های قدیمی، یادآور خانه پدربزرگ و مادربزرگ‌ها است و کافه کتاب رف همان جایی است که شما را به خاطرات قدیمی می‌برد. این کافه، ساختمانی قدیمی با تاریخچه ۸۰ ساله است که صفا و صمیمت خاصی دارد. کافه کتاب رف در منطقه نیاوران، محیطی را فراهم کرده است تا با لذتی بیشتر غرق در مطالعه شوید. البته یک فنجان نوشیدنی یا یک میان‌وعده خوشمزه، این لذت را بیشتر خواهد کرد.

  • آدرس کافه کتاب رف: تهران، نیاوران، خیابان باهنر، بن بست شریعتی، پلاک ۱
  • شماره تماس کافه رف: 02122734091
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰

فضای داخلی کافه کتاب رف

این کافه ساختمانی دو طبقه است که یک حیاط دلباز و زیبا با گل و گیاهان رنگارنگ دارد. شما می‌توانید بین نشستن در حیاط یا داخل ساختمان، یکی را انتخاب کنید. فضای داخلی کافه رف با صندلی‌های چوبی و دکوراسیون سنتی و آرامش‌بخش، یکی از بهترین کافه ها برای درس خواندن است. راستی اسم این کافه کتاب توجه شما را نیز جلب کرده است یا خیر؟ معنای لغوی رف، طاقچه است و اشاره به طاقچه‌های این عمارت دارد.

منوی کافه رف

حالا این سوال پیش می‌آید که در این کافه کتاب جذاب و سنتی می‌توان چه چیزهایی سفارش داد؟ در منو کافه رف تمام نوشیدنی‌های سرد و گرم، میان‌وعده‌ها و حتی برخی غذاها دیده می‌شود. علاوه بر فضای مناسب، غذاها و نوشیدنی‌های کافه رف نیز کیفیت زیادی دارند.

در منو این کافه انواع غذاها مانند پاستا و لازانیا، نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای متنوع و جذاب سرو می‌شود تا لحظات خوشی را سپری کنید. البته کافه رف، امکان سفارش غذا و نوشیدنی‌های خود را به صورت آنلاین نیز فراهم کرده است.

۳. کافه کتاب لاله زار

کافه کتاب خاص در تهران برای درس خواندن

در مرکز شهر تهران به یک کافه کتاب دنج با حالت سنتی از تهران قدیم می‌رسیم که عنوان دنج ترین کافه کتاب تهران را به خود اختصاص می‌دهد. این کافه کتاب، روزگاری فضای برای دورهمی بزرگان شعر و ادب فارسی همچون فروغ فرخزاد و صادق هدایت بوده است. هم‌اکنون نیز در برخی از روزها، کلاس‌های داستان‌خوانی، نمایشنامه نویسی و نشست‌های ادبی مختلف در کافه لاله زار برگزار می‌شود.

  • آدرس کافه کتاب لاله زار: خیابان سعدی، چهارراه مخبرالدوله، پشت ایستگاه مترو سعدی، کوچه نقاش‌باشی
  • شماره تماس کافه لاله زار: 02133939301
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۹ الی ۲۲

فضای داخلی کافه کتاب لاله زار

کافه لاله زار یک کافه کوچک اما دنج و زیبا است که با وجود عکس‌ها و دکور زیبا، حال و هوای تهران قدیم را تداعی می‌کند. دکوراسیون این کافه، میز و صندلی‌های چوبی است که هر یک از میزها به نام یکی از مفاخر ادبی ایران نام‌گذاری شده‌اند. صفا و صمیمت کافه لاله زار بهترین شرایط برای مطالعه است.

منوی کافه لاله زار

منوی کافه کتاب لاله زار ترکیبی از نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های مختلف است که کیفیت بالایی دارند. باریستای کافه، با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و مهارت فراوان، بهترین طعم‌ها را برای مشتریان کافه سرو می‌کند. شما می‌توانید هر آنچه را که میل دارید، سفارش دهید و همراه با مطالعه نوش جان کنید.

سفارش آنلاین از کافه های تهران با اسنپ فود

حالا شما کافه کتاب های جذاب تهران را می‌شناسید و هر زمان که لازم بود، می‌توانید به آدرس یکی از آن‌ها مراجعه کنید. البته گاهی اوقات ترجیح می‌دهید تا در منزل بمانید و مشغول مطالعه شوید، در این مواقع، داشتن یک نوشیدنی یا غذای خوشمزه می‌توانید مطالعه را آسان‌تر کند؛ به هر حال مغز به انرژی نیاز دارد! زمانی که مشغول مطالعه هستید، کار تهیه غذا یا نوشیدنی خود را به اسنپ فود بسپارید.

کافه‌ها، رستوران‌های ایرانی و فرنگی و فست فودهای مختلف، در اسنپ فود صفحه فروش داشته و آماده خدمات‌رسانی هستند. برای سفارش، تنها کافی است تا پس از مراجعه به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، رستوران موردنظر خود را انتخاب کنید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا