کافه های شیک و قشنگ تهران برای عکاسی

کافه های شیک و قشنگ تهران برای عکاسی

برای همه ما کیفیت غذای رستوران از هر چیزی مهم‌تر است، اما بعد از طعم و کیفیت غذا، موارد دیگری نیز در انتخاب یک رستوران اهمیت دارند. دکوراسیون فضای داخلی رستوران از مواردی است که موجب می‌شود تا لذت چشیدن طعم‌های خوب افزایش پیدا کند. حالا اگر یک کافه رستوران، دکوری خاص و متفاوت داشته باشد که بتوان در آنجا عکس‌های یادگیری فوق‌العاده گرفت، جذابیت و محبوبیت آن رستوران چندین برابر می‌شود.

بهترین کافه رستوران‌ها با دکوری جذاب برای عکاسی

برای لذت بردن از طعم غذاها و میان‌وعده‌های مختلف کافه رستوران‌ها، می‌توانید به آدرس آن‌ها مراجعه کرده یا هر آنچه را که میل دارید از طریق سفارش غذا اسنپ فود درب منزل تحویل بگیرید. البته برای گرفتن عکس‌های یادگاری، باید به صورت حضوری به کافه مراجعه کنید!

۱. کافه رستوران سارو

سارو یکی از بهترین کافه رستوران‌ها در شهر تهران است که بهترین غذاها را در فضایی جذاب و دلنشین سرو می‌کند. آدرس کافه رستوران سارو، ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان گلریزان و روبروی بوستان گلریزان بوده و همه روزه، حتی در روزهای تعطیل، از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است. استفاده از بهترین مواد اولیه و طبخ تخصصی غذاهای ایرانی با بیشترین کیفیت، موجب تمایز رستوران سارو شده است.

فضای رستوران سارو

اگر از طرفداران عکاسی در فضاهای شیک و خاص هستید، رستوران سارو بهترین انتخاب برای شما محسوب می‌شود. این کافه دو فضای باز و سرپوشیده دارد که در فضای داخلی آن، طاق و گچ‌بری‌های قوسی شکل، جلوه محیط را زیباتر کرده‌اند. نوع دکوراسیون کافه رستوران سارو به گونه‌ای است که می‌توان در بخش‌های مختلف آن، بهترین عکس‌های یادگاری را گرفت.

منو کافه رستوران سارو

تخصص سارو، تهیه و سرو انواع غذاهای ایرانی همچون کباب و خورش است و همواره کیفیت و خلق مزه‌های خوب را مهم‌ترین وظیفه خود می‌داند. در رستوران سارو، منتظر منو و غذاهای زیر باشید:

  • سالادها مانند سالاد کاهو و سالاد سزار
  • پیش غذا مانند ماست بادمجان
  • انواع کباب و جوجه کباب
  • غذاهای ایرانی مانند مرغ، ماهی و خورش
  • انواع نوشیدنی‌ها

۲. رستوران ارکیده

کافه های شیک و قشنگ تهران برای عکاسی
ارکیده از جمله نام‌های شناخته شده‌ای است که بهترین غذا و منوی کافی‌شاپ را در شعب مختلف سرو می‌کند. ارکیده از جمله رستوران‌های قدیمی با بیش از ۶۵ سال سابقه است که هم‌اکنون ۱۰ شعبه فعال در شهرهای مختلف دارد. شعبه‌های این رستوران در شهرهای تهران، کرج، شهریار، چالوس، متل قو، بندر انزلی و تهران قرار دارند. شعبه‌های تهران کافه رستوران ارکیده ۴ عدد است که در مناطق هروی، سعادت‌آباد، اقدسیه و آرژانتین افتتاح شده‌اند.

رستوران ارکیده با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه و ماهر ترین آشپزها، در تلاش است تا شما بهترین طعم‌ها را بچشید.

فضای رستوران ارکیده

فضای داخلی رستوران ارکیده در هر شعبه از رستوران متفاوت است، اما زیبایی و طراحی چشم‌نواز دکوراسیون، احساس آرامش و لذت را به شما منتقل می‌کند. اگر به دنبال لوکیشنی هستید تا عکس‌های جذابی به یادگار بگیرید، رستوران ارکیده را فراموش نکنید. میز و صندلی‌های زیبا، گل و گیاهان متنوع، مناظر فضای باز و دیگر عناصر دکوراسیون، لوکیشن‌های جذاب برای عکاسی به وجود آورده‌اند.

منو کافه رستوران ارکیده

علاوه بر زیبایی فضای داخلی، تنوع غذایی یک کافه رستوران نیز از مهم‌ترین نکات در انتخاب آن محسوب می‌شود. افراد مختلف، در انتخاب غذا نیز سلیقه متفاوتی دارند که همین موضوع پیدا کردن رستوران را سخت می‌کند. ارکیده، از جمله رستوران ها با منوی غذایی متنوع است که انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی، رژیمی، فست فود و… را سرو می‌کند. این تنوع غذایی فوق‌العاده باعث می‌شود تا تمامی اعضای خانواده یا جمع دوستانه شما، از غذای خود لذت ببرند.

  • انواع پیش غذای ایرانی و فرنگی مانند کشک بادمجان و تورنیدو
  • سالادهای متنوع مانند سالاد استیک مرغ و سالاد سزار
  • غذاهای ایرانی مانند کباب، ماهی و خورش
  • سینی‌های مخصوص
  • غذاهای فرنگی مانند پاستا چیکن آلفردو و استیک گوشت
  • مزه غذا مانند ماست چکیده و سیر ترشی
  • انواع نوشیدنی‌ها

۳. کافه رستوران خروس اندرزگو

کافه های شیک و قشنگ تهران برای عکاسی

اگر به طعم مرغ سوخاری علاقه دارید و همچنین فضای داخلی رستوران برای شما مهم است، کافه رستوران خروس اندرزگو یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما خواهد بود. این رستوران به صورت تخصصی مرغ سوخاری را سرو می‌کند که از نظر کاربران، از بهترین و خوشمزه‌ترین سوخاری‌های شهر تهران است. این کافه رستوران در منطقه فرمانیه، بلوار اندرزگو، نبش کوچه عبداللهی جنوبی و مجتمع پگاه قرار داشته و در تمام روزهای هفته از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب فعال است.

فضای رستوران خروس

در فضای داخلی رستوران خروس با بهره‌مندی از گل و گیاهان مختلف، فضایی آرامش‌بخش ایجاد شده که بسیار جذاب است. اگر به رستوران خروس رفتید، باجه تلفن قدیمی این رستوران، از جذاب‌ترین انتخاب‌ها برای عکاسی خواهد بود. در رستوران خروس همه‌چیز مهیا شده تا شما در کنار چشیدن طعم متفاوت انواع سوخاری، لحظات خوشی را سپری کرده و عکس‌هایی زیبایی به یادگار بگیرید.

منو کافه رستوران خروس اندرزگو

کیفیت غذای رستوران خروس، از جمله نکاتی است که کابران آنلاین بر آن تاکید دارند و تنوع غذای این رستوران به شرح زیر است:

  • غذای اصلی مانند مرغ سوخاری معمولی و مرغ سوخاری اسپایسی
  • پیش غذا مانند قارچ سوخاری و سیب‌زمینی سوخاری
  • انواع نوشیدنی‌ها

شاید در نگاه اول، منو این رستوران چندان چشمگیر به نظر نرسد، اما همین شیوه تخصصی تهیه سوخاری، موجب شده تا بهترین طعم‌ها در رستوران خروس خلق شود؛ مزه‌هایی که مشابه آن را در هیچ‌کجا نچشیده‌اید!

سفارش آنلاین از بهترین کافه رستوران های تهران

حال شما با ۳ کافه رستوران جذاب در شهر تهران آشنا هستید که منویی متنوع از غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها را ارائه می‌دهند و علاوه بر این، دکوراسیون و فضایی داخلی خاص و زیبای دارند که مناسب عکاسی است. اگر یک دورهمی دوستانه و خانوادگی یا قرار عاشقانه در پیش دارید، کافی است تا یکی از این رستوران‌ها را انتخاب کنید و لحظات خوشی را در خاطرات خود رقم بزنید.

البته اسنپ فود کار شما را برای زمان‌هایی که وقت و حوصله رستوران رفتن ندارید، آسان کرده است. برای سفارش آنلاین غذا، کافی است تا به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کرده و هر آنچه را که میل دارید، سفارش دهید تا در مدت زمان کوتاهی ارسال شود.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا