مشاوره پزشکی تلفنی با دکتر ساینا

مشاوره تلفنی پزشکی
مشاوره تلفنی پزشکی

چرا هر فرد باید با یک پزشک به صورت مستمر در ارتباط باشد؟

متأسفانه در چند روز اخیر مجددا با اوج‌گیری کرونا روبرو بوده‌ایم. وضعیت قرمز اکثر نقاط کشور موجب نگرانی‌های بسیاری شده است. در این شرایط همه باید بیشتر پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و در صورت امکان از منزل خارج نشوند. حال اگر برای خدمات پزشکی نیاز به ارتباط با یک مشاور بود، چه باید کرد؟

مشاوره تلفنی پزشکی یکی از خدمات سامانه دکتر ساینا است که در حال حاضر کمک زیادی به افراد می‌کند. این نوع مشاوره برای همه قابل دسترس و در کاهش هزینه‌های پزشکی تاثیرگذار است. برای اطلاعات بیشتر از مجموعه دکتر ساینا، خدمات ارائه شده توسط آن و ضرورت‌های استفاده از مشاوره تلفنی پزشکی با ما همراه باشید.

دکتر ساینا چه خدماتی را ارائه می‌دهد؟

دکتر ساینا سامانه ارائه دهنده خدمات در زمینه مشاوره تلفنی پزشکی و مشاوره آنلاین پزشکی است. این مجموعه بیش از 450 پزشک فوق تخصص و متخصص در 45 حوزه را کنار یکدیگر جمع کرده تا بسیاری از مشکلات را حل و بسیاری از بیماری‌ها را درمان کند.
همچنین با استفاده از وبسایت دکتر ساینا می‌توان برای گرفتن نوبت مراجعه حضوری اقدام کرد. صرفه‌جویی در زمان و مکان از ویژگی‌های استفاده از سامانه دکتر ساینا محسوب می‌شود. چطور؟ در ادامه به این موضوع می‌پردازیم.

برخی از تخصص‌های مشاوره تلفنی پزشکی در این سامانه عبارت‌اند از:
⦁ پوست و مو
⦁ کودکان
⦁ روانشناسی
⦁ زنان و زایمان
⦁ تغذیه
⦁ گوارش
همان‌طور که اشاره شد، موارد بالا تنها بخشی از تخصص‌های مشاورین در مجموعه دکتر ساینا است. این استارت‌آپ تمام تخصص‌ها را پوشش داده به این ترتیب شما می‌توانید تمامی سوالات مربوط به سلامت خود را در تمامی گرایش‌های پزشکی از بهترین دکترها بپرسید. برای مشاهده سایر تخصص‌ها و انتخاب مشاورین خود کافی است به سامانه دکتر ساینا مراجعه کنید.

مشاوره تلفنی پزشکی
مشاوره تلفنی پزشکی

آیا دکتر ساینا شماره پزشکان را در اختیار ما قرار می‌دهد؟

خیر! تمامی مراحل از طریق اپلیکیشن و وبسایت این مجموعه انجام می‌شود. شما تنها لازم است سوال خود را از پزشک بپرسید و گوش به زنگ او باشید. برای دریافت مشاوره تلفنی لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

قدم اول برای برقراری این ارتباط ورود به وب‌سایت و عضویت در سامانه دکتر ساینا است. عضویت تنها به شماره تلفن همراه شما نیاز دارد.

قدم بعدی جست‌وجوی مشکلات یا بیماری مورد نظر در سامانه است. با انتخاب گزینه مشاوره تلفنی و جست‌وجوی نوع تخصص، با لیست بزرگی از متخصصان مواجه خواهید شد.
در مرحله بعد باید یکی از متخصصین را بر اساس سابقه تجربی، تحصیلی و نظرات کاربران برای مشاوره انتخاب کنید

در مرحله آخر لازم است سوال خود را در پنل چت پرسیده و برای پزشک ارسال کنید. با پرداخت مبلغ به صورت اینترنتی منتظر تماس پزشک مربوطه بمانید.
در مشاوره تلفنی دکتر ساینا علاوه بر امکان گفت‌وگو قابلیت ارسال تصویر را نیز دارد. امکان عودت کامل مبلغ در صورت عدم رضایت و یا جابجایی مشاوره با پزشک دیگر از دیگر امکانات مشاوره تلفنی پزشکی دکتر ساینا است.

دکتر ساینا تمام جوانب یک مشاوره تلفنی پزشکی را در نظر گرفته است و شما می‌توانید با خیالی راحت از این مجموعه کمک بگیرید. اما بهترین پزشک در تخصص مورد نظر شما کیست؟!
چطور می‌توان این متخصص را در سامانه دکتر ساینا پیدا کرد؟

چطور در لیست پزشکان تلفنی انتخاب خوبی داشته باشیم؟

از نظر شما یک پزشک خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ به طور کلی یک پزشک خوب تجربه و آگاهی بالایی دارد. او از جدیدترین علم روز با خبر است و دائما اطلاعات خود را به‌روز می‌کند.

یکی از ویژگی‌های پزشک خوب در دسترس بودن او است. همچنین میزان رضایت مراجعه‌کنندگان یک متخصص می‌تواند فاکتور خوبی برای انتخاب باشد. او می‌تواند به خوبی با بیمار و مراجعه کننده ارتباط برقرار کند و بیماری‌ها را به خوبی تشخیص دهد.

در سامانه دکتر ساینا چطور از سوابق پزشکان آشنا شوید؟ روبروی لیست متخصصین سابقه، رزومه و تعداد مشاوره او ثبت شده است. همچنین شماره نظام پزشکی او مهر تاییدی بر علم هر متخصص است که در پروفایل شخصی قابل مشاهده است.

امکان ثبت نظر توسط هر مراجعه‌کننده نیز امکان خوبی است که در سامانه قرار داده شده است. با مشاهده نظر کابران می‌توانید بهترین انتخاب را در سامانه دکتر ساینا داشته باشید.

مشاوره تلفنی پزشکی
مشاوره تلفنی پزشکی

چرا مشاوره تلفنی دکتر ساینا؟

بیمارستان و مطب پزشکان در حال حاضر یکی از خطرناک‌ترین مکان‌ها محسوب می‌شود. همانطور که اشاره شد مجموعه دکتر ساینا تخصص‌های متعددی را برای مشاوره پزشکی ارائه می‌دهد. پشتیبانی 24 ساعته از کاربران و درصد رضایت بالای مراجعه‌کنندگان از مزیت‌های استفاده از این سامانه است.

با دریافت خدمات مشاوره پزشکی تلفنی هزینه‌های رفت و آمد با وسیله شخصی یا وسیله عمومی حذف می‌شوند و در زمان نیز تا حد زیادی صرفه جویی می‌شود.

به این ترتیب بدون معطلی در ترافیک سنگین درون یا بین شهری برای مراجعه به درمانگاه‌ها یا مطب‌های پزشکی، می‌توان با دکترها در ارتباط بود. این مشاوره هیچ محدودیت زمانی و مکانی ندارد و پزشکان در ساعات شبانه‌روز برای کمک به کاربران فعالیت دارند.

در شرایطی که افراد بدون تجربه و دانش در فضاهای مجازی به افراد نسخه‌های پزشکی تجویز می‌کنند وجود سامانه‌ای معتبر با متخصصین مجرب در حوزه سلامت الزامی است. پس اگر برای هر مشکل پزشکی نیاز به مشاوره دارید همین الان سری به سامانه دکتر ساینا بزنید؛ تمام تخصص‌های مورد نظر شما در سامانه ارائه می‌شوند. تضمین بهترین همراهی تا بهبودی کامل تضمین تیم بزرگ دکتر ساینا است.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا