متولدین چه ماه هایی عنصر آب هستند؟

عنصر آب چیست؟
متولدین چه ماه هایی عنصر آب هستند؟

اگر می خواهید بدانید در طالع بینی متولدین کدام ماه ها عنصر آب هستند در ادامه همراه ما باشید.

ماه های عنصر آب (تیر، آبان، اسفند)

اخترشناسان می گویند آب بسیار احساسی و وابسته است. این افراد می توانند فوق العاده حساس و کمی مرموز باشند. آن ها افرادی بسیار شهودی و بسیار اهل خانه و خانواده هستند.

ویژگی و خصوصیات متولدین دارای عنصر آب چیست؟

در عشق و ازدواج

نشانه‌ های آب واقعا در قرارهای گاه به گاه خیلی خوب نیستند زیرا به سرعت عاشق می‌ شوند اما تمایلشان به ماندن در خانه و بودن در کنار خانواده آن ها را به همسرانی بسیار دوست داشتنی تبدیل می‌ کند.

نحوه برخورد آن ها با پول

نشانه‌ های آب به امنیت اهمیت می‌ دهند اما احساساتی و مضطرب هستند بنابراین ممکن است با خرج کردن خود را آرام کنند. آن ها با یک مربی زندگی یا مربی مالی خوب کار می کنند تا به آن ها کمک کند در یک نقطه خاص از احساسات شان دوری کنند و تمام پول خود را خرج نکنند.

سلامتی

برای نشانه های آب، ارتباط ذهن- بدن-روح از آنجایی که با سلامتی مرتبط است بسیار مهم است. آن ها همچنین باید احساس امنیت کنند و داشتن یک پایگاه خانگی که آن ها را آرام می کند مهم است. آن ها با یوگا یا هر چیزی کنار آب خوب عمل می‌ کنند. حرکت برای جاری شدن آب و احساسات آن ها مهم است.

چگونه آب را متعادل کنیم؟

هنگامی که یک علامت آب از تعادل خارج می شود، ممکن است از احساسات خود بیش از حد اشباع شده باشد – خواه غم و اندوه، عصبانیت یا اضطراب – و بنابراین مدیریت احساسات از طریق تمریناتی مانند نفس کشیدن یا ضربه زدن می تواند فوق العاده مفید باشد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا