♋ طالع بینی و شخصیت شناسی متولدین ماه های مختلف (12 برج فلکی)

 طالع بینی برج های فلکی
طالع بینی شخصیت از روی تاریخ تولد

ناسا در 13 ژوئیه 2022 از عمیق ترین تصویر فروسرخ جهان پرده برداری کرده، که شامل خوشه ای از کهکشان هاست. این تصویر ثابت می کند که زمین فقط جزء کوچکی از طرحی بزرگتر است، که عناصر مهمی از جهان هنوز در آن مرموز و نامشخص هستند.

بشر سال هاست که در مورد عملکرد ستارگان و سیارات صحبت می کند، اما آیا تا به حال سعی کرده اید رمز و راز پشت آن ها را که بر نشانه های فلکی (برج های دوازده گانه فلکی) تاثیر می گذارد، کشف کنید؟

واقع گرایان، طالع بینی را به عنوان شکلی از هنر متافیزیکی رد می کنند؛ اما معتقدان آن، استدلال می کنند که موقعیت ستارگان و سیارات بر حال و آینده ما تاثیر می گذارد، و این تاثیرات، خارج از کنترل ماست.

بنابر استدلال آنان، نشانه های فلکی نقش بسیار زیادی در تعیین ویژگی های شخصیتی افراد دارند. در اینجا قصد داریم به هر 12 نشان فلکی، عنصر آن ها و چگونگی نمایان شدن ویژگی های متمایز آن ها در شخصیت افراد، اشاره کنیم.

چهار عنصر نجومی: هوا، آب، آتش و زمین

جالب است بدانید که 12 نشان فلکی، به چهار نشانه هوا، آتش، آب و خاک تقسیم می شوند و ویژگی های آن ها تحت سلطه این عناصر اساسی است.

برج حمل، قوس و اسد نشانه های آتش هستند؛ برج ثور، سنبله و جدی نشانه های زمین هستند. علاوه بر این، برج های عقرب، سرطان و حوت در دسته نشانه های آب و برج های میزان، دلو و جوزا در گروه نشانه های هوا قرار می گیرند.

از آنجا که هر چهار عنصر برای رشد روی زمین مورد نیاز هستند، همه نشانه های فلکی نیز با ویژگی های متمایز خود مکمل یکدیگر هستند.

بیشتر : عنصر متولدین ماه های مختلف

برج حمل (فروردین)

نماد برج حمل، قوچ و نشانه آن آتش است. متولدین برج حمل، با شجاعت و جسارت وارد هر موقعیتی می شوند و از آن پیروز بیرون می آیند. یک فروردینی که به شدت جاه طلب است، برای رسیدن به اهداف خود بسیار مبتکر، و در عین حال تندخو و بد اخلاق است.

او علیرغم ناکامی هایش، با شور و اشتیاق عمل می کند و یک فرد خوش‌ بین است. گفته می شود که برج میزان، مقداری از خشم برج حمل را متعادل می سازد و مشارکت این دو با هم، مثمر ثمر تلقی می شود. به غیر از برج میزان، برج اسد، جوزا و قوس نیز، بیشترین سازگاری را با برج حمل دارند.

برج ثور (اردیبهشت)

برج ثور یک نشانه زمینی است که توسط گاو نر نشان داده می شود؛ به این معنی که آن ها افرادی متمرکز و انعطاف پذیر هستند.

این افراد، به تن آسایی و فراغت مشهورند. در میان سایر نشانه های فلکی، این افراد دوست دارند با انجام فعالیت های لوکس نظیر وقت گذرانی در اسپا یا صرف یک شام مجلل، خود را ارضا کنند.

سیاره حاکم بر آن ها، سیاره عشق یعنی زهره است، که از آن ها یک شریک عاطفی خوب و همچنین یک فرد سرسخت در کار و حرفه شان می سازد. برج ثور با برج های سرطان، سنبله، عقرب و برج جدی سازگار است. آن ها همچنین با برج ثور به خوبی کنار می آیند.

برج جوزا (خرداد)

ویژگی دوقلوها بازیگوشی، کنجکاوی، غیر قابل پیش بینی بودن و بی نظمی است! این برج که نشانه آن هواست، توسط سیاره ارتباطات یعنی عطارد اداره می شود.

متولدین برج جوزا، به دو رو بودن شهرت پیدا کرده اند و معمولا توسط متولدین سایر برج ها در خصوص این ویژگی مورد قضاوت قرار گرفته اند. به هر حال آن ها یک آفتاب پرست ذاتی هستند و می توانند حتی در بدترین شرایط، روی خوش نشان دهند.

برج جوزا با برج حمل، اسد، میزان و دلو سازگاری دارد.

برج سرطان (تیر)

نشانه آن ها آب، و نمادشان خرچنگ است. متولدین برج سرطان که تحت سلطه ماه هستند، معمولا دمدمی مزاج اند و مدت زمان زیادی طول می کشد تا از یک شکست بهبود یابند. برج ثور، حوت و نیز برج سرطان، بیشترین سازگاری را با این برج دارند.

اگرچه متولدین این برج با هوش عاطفی تکامل یافته ای که دارند، بسیار شهودی هستند، اما به راحتی اعتماد نمی کنند. آن ها افرادی انعطاف پذیر هستند، زیرا هم در موقعیت های عملی و هم در موقعیت های احساسی خیلی خوب عمل می کنند.

آن ها همچنین در پناه احساسات خود هستند. در واقع، احساسات شان از آن ها محافظت می کند و اگر حس کنند که مورد تهدید واقع شده اند، به درون پوسته خود فرو می روند و عقب نشینی می کنند.

برج اسد (مرداد)

باشکوه، سلطنتی و با اعتماد به نفس! برج اسد، در میان 12 برج فلکی، درخشان ترین نشان است. متولدین برج اسد، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ رفتار، کاریزمای خاص خود را دارند و از مرکز توجه بودن لذت می برند.

آن ها در هر چیزی افراطی عمل می کنند و افرادی که به این نشان خورشید شیرنما تعلق دارند، با قلب شان هدایت می شوند و تحت سلطه قلب شان هستند.

آن ها عاشقانی وفادار، پرورش دهنده و فداکار هستند. این نشان فلکی همچنین به جاه طلبی و خود انگیزشی شناخته می شود. از آنجایی که خورشید بر آن ها حکومت می کند، پایدار و مصمم هستند، و این امر به آن ها کمک می کند شجاعانه از هر طوفانی عبور کنند.

برج اسد، با برج حمل که او هم نشانه آتش است، سازگاری بیشتری دارد اما با برج های قوس، جوزا و میزان نیز، سازگار می باشد.

برج سنبله (شهریور)

عملگرا و گریزان! این نشانه زمین، تحت تاثیر عطارد است. اگرچه متولدین برج سنبله در ابراز احساسات خود خیلی خوب نیستند، اما دوست دارند احساسات شان را به استنتاج های منطقی تبدیل کنند.

آن ها احساسات خود را به صورت درونی پردازش می کنند و از این رو حلال مشکلات هستند. متولدین این برج همیشه برای کمک حاضر هستند زیرا نمی توانند هیچ نقصی را در هیچ کس و هیچ چیز تحمل کنند.

این کمال گرایان جزئیات گرا، معمولا از نظر حرفه ای و سایر کارهای روزمره، متعهدانه و سخت کوشانه عمل می کنند. آن ها با دوستان و خانواده خود مهربان هستند.

برج سنبله، با برج ثور بیشترین سازگاری را داشته، و نیز با برج های عقرب، جدی و سرطان همخوانی دارد.

برج میزان (مهر)

نشان این برج هوا، و نماد آن ترازوست. متولدین برج میزان، در ارتباطات استاد هستند و به توانایی شان در حل تعارضات شناخته می شوند. آن ها سعی می کنند هر جنبه ای از زندگی را متعادل سازند.

این برج فلکی توسط سیاره عشق، یعنی زهره اداره می شود. بنابراین، آن ها عاجزانه عاشق می شوند و در روابط خود موفق اند.

متولدین برج میزان در حالی که به دنبال یک رابطه عاشقانه هستند، دنبال تیپ شخصیتی مشخصی می گردند. آن ها دوست دارند با افرادی جذاب و باهوش معاشرت کنند و اغلب به دنبال شرکایی خوش قیافه و سازگار هستند.

آن ها همچنین به داشتن فن بیان خوب و جذابیت ذاتی مشهورند. چیزی که دیگر نشانه های فلکی فاقد آن هستند.

این افراد در تلاش برای متعادل کردن یک موقعیت، ممکن است کمی دیپلماتیک تر از سایر نشانه های فلکی عمل کنند. با این حال، آن ها می توانند با استفاده از جذابیت خود، شرایط متشنج را آرام سازند.

متولدین برج میزان، بیشتر با متولدین برج های جوزا، دلو و قوس سازگارند.

برج عقرب (آبان)

برج عقرب، جزو نشانه های آب است و سرسخت ترین، شهودی ترین و مرموزترین نشان فلکی در میان سایر نشانه هاست. برج های فلکی سازگار با عقرب، شامل برج سرطان، برج جدی و برج حوت می باشند.

آن ها بسیار پرشور و قدرتمند هستند؛ یا همه چیز را می خواهند، یا اصلا هیچ چیز نمی خواهند. آن ها افرادی حسابگر و کنترلگر هستند؛ زیرا میل به قدرت دارند.

عقرب ها توسط مریخ و پلوتون اداره می شوند. بنابراین، به قول معروف دائما گرم و سرد می شوند. این افراد می توانند مرموز و متفکر همراه با میل به خود تخریبی بوده، و در عین حال دلسوز و همدل باشند.

متولدین برج عقرب، در سطح فلسفی عمل می کنند و به دنبال ارتباطات عمیق و معنوی اند.

برج قوس (آذر)

گردشگرانی آزاد و ماجراجو! این نشانه آتش توسط سیاره قدرتمند مشتری اداره می شود. متولدین این نشان فلکی، نسبت به ناشناخته های زندگی کاملا شجاع و نترس هستند. کنجکاوی آن ها برای کشف جنبه های زندگی اغلب شخصیت آن ها را بهبود می بخشد.

آن ها ذاتا نیاز به تغییر مداوم دارند. نماد برج قوس، یک تیر و کمان است. این افراد، خوش بین هستند و اغلب رویاهای بزرگی دارند. آن ها در طول زندگی خود به دنبال خودسازی و تکامل اند.

متولدین برج قوس‌، برای روابطی که به آن ها فضایی برای نفس کشیدن می‌ دهد، ارزش قائلند و از اینکه به مکان یا موقعیتی وابسته شوند، متنفر اند.

برج قوس، بیشترین سازگاری را با خود برج قوس دارد. همچنین با نشانه های هوا نظیر برج اسد، جوزا، میزان و دلو نیز، به خوبی سازگارند.

برج جدی (دی)

انعطاف پذیر و دل سخت! برج جدی، نشانه زمین است که توسط یک قوچ دریایی عرفانی نشان داده می شود. آن ها افرادی به شدت مصمم هستند و تمایل دارند برای خودشان سنگ تمام بگذارند!

آن ها یک جنبه بازیگوش هم دارند که هر چند وقت یکبار ظهور می کند. متولدین برج جدی، اغلب سرکش هستند. آن ها حتی اگر در ابتدا کمی محتاطانه ظاهر شوند، اما به وقتش جنبه شوخ و با صفای خود را به مردم نشان می دهند.

سیاره حاکم بر برج جدی، زحل است. بنابراین افرادی وظیفه شناس، هدفمند و وقت شناس هستند. آن ها تفکری گسترده دارند و اهداف بلند مدت خود را پیش روی خود قرار می دهند. متولدین برج جدی، قابل اعتماد و با انگیزه اند.

برج های ثور و سنبله، بیشترین سازگاری را با برج جدی دارند اما همچنین نشانه های آب نظیر برج سرطان، عقرب و حوت نیز، به خوبی با این برج همخوانی دارند.

برج دلو (بهمن)

این نشانه هوا که زیر سلطه زحل و اورانوس است، مترقی ترین نشان فلکی است. متولدین این برج، به عنوان افرادی رویاپرداز شناخته می شوند که دائما در تلاش برای ایجاد تغییر هستند.

آن ها برای اصالت ارزش قائل اند و به طور ذاتی سرکش هستند. از آنجایی که اورانوس نماد نوآوری است، آن ها همیشه از زمان جلوتر هستند و با رویکرد غیر سنتی خود به دیگران الهام می بخشند.

دلو که به عنوان حامل آب شناخته می شود، همواره در تلاش برای خیر و نیکی است. با این حال، ممکن است به نظر برسد که گاهی اوقات خانواده و دوستان خود را نادیده می گیرند.

آن ها بیشترین سازگاری را با برج های حمل، اسد و قوس دارند، و گفته می شود که از نظر فکری با متولدین برج جوزا و میزان در ارتباط هستند.

برج حوت (اسفند)

آخرین نشان در چرخه طالع بینی، برج حوت با نماد دو ماهی است، که جزو نشانه های آب قرار دارد. گفته می شود که هر نشان فلکی، از نشان های قبل از خود درس می گیرد.

از این رو، برج حوت وام دار تمام آموخته های 11 نشان دیگر است. به همین دلیل، متولدین برج حوت روحانی ترین افراد هستند.

آن ها همچنین بسیار خلاق هستند. با این حال، دوست دارند در دنیای گلگون خود بمانند و اغلب برای یافتن تعادل بین توهم و واقعیت تلاش می کنند. این افراد همچنین ترجیح می دهند مشکلات را از منظر خود ببینند که ممکن است کمی با واقعیت فاصله داشته باشد.

متولدین برج حوت عمیقا شهودی و باهوش هستند، اما اغلب سعی دارند به جای مقابله با مشکل، از آن دوری کنند.

همچنین گفته می‌ شود که حوت، بسیار تغییر پذیر و سازگار با موقعیت‌ هاست؛ آن ها به دلیل همدلی و انرژی عمیق خود، دوستان خوبی پیدا می کنند. متولدین این برج، با برج های سنبله، قوس، سرطان و ثور سازگار هستند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا