⚡️ عنصر ماه تولد من چیست؟ [لیست کامل متولدین ماه ها]

عنصر ماه تولد
عنصر ماه تولد

متولدین هر ماه خورشیدی بر اساس برج های 12 گانه فلکی دارای یک عنصر خاص می باشند که در ادامه صورت خلاصه و مفید به آن ها اشاره کرده ایم.

عنصر ماه تولد

  1. عنصر آتش شامل حمل (فروردین)، اسد (شیر) و قوس (کمان) می باشد. این گروه افراد جسور، بی پروا، خلاق و جسور هستند و در عین حال می توانند بسیار شعله ور بوده و از خلق و خوی داغی برخوردار می باشند
  2. عنصر آب شامل سرطان (تیر)، عقرب (آبان) و حوت (اسفند) می باشد. افراد این گروه احساساتی و شهودی بوده و ارتباط عمیقی با نا خودآگاه خود دارند و ممکن است گاهی در احساسات خود غرق شوند
  3. عنصر هوا شامل جوزا (خرداد)، میزان (مهر) و دلو (بهمن) می باشد و افراد این گروه آدم های با ارتباطات بالا، تیز بین و روشنفکر و در عین حال مستعد افراط در فانتزی و تئوری هستند
  4. عنصر خاک شامل ثور (اردیبهشت)، سنبله (شهریور) و جدی (دی) می باشند و افراد این گروه قوی و عملی و در عین حال احساسی هستند و به سمت موضوعات مادی جذب می شوند. آن ها می توانند سر سخت و تسلیم ناپذیر باشند

در ادامه درباره هر عنصر و سه نشانه مرتبط با هر یک صحبت خواهیم کرد:

متولدین ماه فروردین، مرداد و آذر

یکی از ساده‌ ترین موارد در مورد توصیف علائم آتش این است که ما حتی در فرهنگ مدرن نیز به آتش و استعاره های مربوط به آن پناه برده ایم. مثلا هنوز هم گاهی برای تعریف یا توهین به دیگران لقب آتشین می دهیم.

عواقب استفاده از آتش به عنوان ماده ای که می تواند زندگی ببخشد و زندگی بگیرد کاملا آشکار است. آتش می تواند خانه ما را گرم کرده یا آن را با خاک یکسان سازد. می تواند نوری در دل تاریکی ایجاد کرده یا یک شهر را ویران سازد.

متولدین ماه تیر، آبان و اسفند

ماه و آب در طالع بینی پیوند ناگسستنی دارند و در پایین ترین سطح هر دو با احساسات، شهود و حافظه صحبت می کنند.

اگر علائم آتش تجسم انرژی خورشیدی یا مریخی هستند، علائم هوا بی شکل و جیوه ای هستند و اگر علائم خاک حاصل خیز و ونوسیایی می باشند، علائم آب عمیق و مهتابی هستند.

بیشتر : خصوصیات متولدین عنصر آب چیست و چه ویژگی هایی دارند؟

متولدین خرداد، مهر و بهمن

علائم عنصر هوا عقلانی و ارتباطی و متخصص در امور و مسائل گذرا و همچنین پدیده های فاقد شکل فیزیکی در جهان به خصوص موارد مربوط به زبان و اطلاعات می باشند.

علائم هوایی از نظر فضا نا محدود هستند و می توانند از همه جا از مکان ها گرفته تا دل آدم ها عبور کنند. آن ها در برابر افراط در فانتزی مطلق آسیب پذیر می باشند.

متولدین ماه اردیبهشت، شهریور و دی

خاک عنصری واقعی و جسمانی است و موادی که از دل خاک بیرون می آیند – سنگ های قیمتی، محصولات و خاک رس – همگی در دنیای مادی ارزش واقعی دارند. ما می توانیم آن ها را لمس کنیم، با آن ها چیزی بسازیم یا آن ها را به اشتراک بگذاریم.

خاک چیزی است که می توانیم آن را نگه داشته و او نیز ما را نگه می دارد. سه نشانه خاک یعنی برج ثور، سنبله و برج جدی به پایداری، زمینی بودن و عمل گرایی تمایل دارند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا