خصوصیات متولدین عنصر آب چیست و چه ویژگی هایی دارند؟

خصوصیات متولدین عنصر آب چیست و چه ویژگی هایی دارند؟
خصوصیات متولدین عنصر آب چیست و چه ویژگی هایی دارند؟

همانطور که می دانید برج های فلکی به چهار عنصر تقسیم می شوند : آتش، خاک (زمین)، هوا (باد) و آب؛ از 12 برج فلکی ماه های تیر، آبان و اسفند دارای عنصر آب هستند.

در ادامه به شما می گوییم که عنصر آب چیست و متولدین ماه هایی که دارای این عنصر هستند چه خصوصیاتی دارند.

عنصر آب بودن به چه معناست؟

عناصر آب بیشتر به دلیل روانی عمیق، عاطفی و مرزی شناخته می شوند. عناصر آب بسیار حساس هستند و این می‌ تواند باعث شود که آن ها مرتبا همه چیز را به دل بگیرند. آن ها خانواده و زندگی خانگی خود را بسیار جدی می گیرند و همین آن ها را به شرکای دوست داشتنی تبدیل می کند.

این افراد همچنین دارای شهود قوی هستند و می توانند به راحتی احساسات دیگران را درک کنند – اما می توانند در نوع خود مرموز باقی بمانند. آن ها همیشه حاضر نیستند که شخصیت خودشان را به دیگران نشان دهند. گفته می شود افراد عنصر آب می‌ توانند مانند آب طراوت‌ بخش باشند یا می‌ توانند شما را در اعماق خود غرق کنند.

در نهایت، عناصر آب می توانند در روابط خود کاملا وابسته شوند، شریک زندگی خود را ایده آل کنند و با سبک های زندگی مضطرب برخورد کنند.

بخشی از این رفتار به میل آن‌ ها به امنیت مربوط می‌ شود که در بسیاری از زمینه‌ های زندگی‌ شان از روابط گرفته تا مشاغل و رفتارهای عمومی ریسک‌پذیر، خود را نشان می‌ دهند.

ویژگی های عنصر آب

  • مراقب
  • محتاط
  • عاطفی
  • شهودی
  • اسرار امیز
  • حساس

ویژگی ماه هایی که عنصر آب هستند!

تیر (21 ژوئن تا 21 ژوئیه)

تیر ماهی ها عضو اصلی سه علامت آب زودیاک هستند. آن ها محل اقامت خود را جدی می گیرند و می خواهند که مکانی آرام و دنج داشته باشند. نماد آن ها خرچنگ است، بنابراین به یک خرچنگ در پوسته آن ها فکر کنید.

این افراد حساس هستند و به طور کلی با محیط خود و احساسات دیگران هماهنگ هستند. آن ها همچنین تمایل زیادی به مراقبت از عزیزان خود دارند. آن توسط ماه اداره می شوند و بسیاری از موضوعات مرتبط با انرژی ماه مانند شهود، احساسات و خاطرات را در خود جای می دهند.

همانطور که ماه خورشید را منعکس می کند، تیر ماهی ها هم مانند آینه هایی هستند که انرژی اطراف خود را منعکس می کنند.

تیر ماهی ها یکی از چهار نشانه اصلی هستند که به منشا و آغاز می پردازند. آن ها در ارائه ایده ها عالی هستند. آن ها فقط ممکن است برای پیگیری نیاز به کمک داشته باشند. برخی دیگر از صفات مرتبط با این افراد عبارتند از :

  • مراقب
  • احساساتی
  • شهودی
  • محافظ

آبان (23 اکتبر تا 21 نوامبر)

آبان ماهی ها به دلیل اسرارآمیز بودن می توانند در نگاه اول ترسناک باشند. راحت برخورد کردن این علامت آب بسیار طول می کشد، اگرچه آبان ماهی ها مشکلی برای خواندن دیگران مانند یک کتاب نخواهند داشت.

نماد آبان ماه عقرب است، موجودی که واضح است که نمی خواهید با آن برخورد کنید. آن ها توسط سیاره پلوتو، که با موضوعاتی مانند قدرت و بازسازی سروکار دارد، اداره می شوند.

به این ترتیب آبان ماهی ها به عنوان کارگرانی جاه طلب و کوشا شناخته می شوند که به کسانی که دوستشان دارند بسیار وفادار هستند. اگر به اندازه کافی خوش شانس باشید که اعتماد آن ها را جلب کنید، آن ها در کنار شما خواهند ایستاد. فقط این اعتماد را نشکنید زیرا ممکن است هرگز آن را پس نگیرید.

آبان ماه به عنوان یکی از چهار علامت ثابت زودیاک ممکن است مشکلاتی با رفع احساسات در بدن داشته باشد بنابراین بسیار مهم است این افراد یاد بگیرند که اجازه دهند همه چیز جریان داشته باشد و از نشان دادن احساسات خود هر از گاهی نترسند. آن ها همچنین می توانند تمایل به حسادت و مالکیت داشته باشند. خصوصیات دیگر یک آبان ماهی عبارتند از :

  • شجاعت
  • تدبر
  • مورد اعتماد بودن

اسفند (19 فوریه تا 20 مارس)

آخرین علامت سال نجومی، اسفند ماه شبیه به یک پیر خردمند اما عجیب و غریب است. ممکن است متوجه نشوید که این علامت آب در مورد چیست اما همیشه به نظر می رسد که آن ها در حال انجام کاری هستند.

نماد اسفند دو ماهی است و توسط نپتو اداره می شود – سیاره رویاها و معنویت. اسفند ماهی ها دنیای درونی خود را دارند با یک زندگی رویایی. آن ها همچنین کاملا دلسوز و احساساتی هستند و تمایل دارند قبل از اینکه به منطق یک موقعیت نگاه کنند، انرژی و احساسات یک موقعیت را احساس کنند.

اسفند ماهی ها سازگار و بسیار خلاق هستند. این ویژگی‌ ها می‌ توانند استعدادهای هنری و همچنین هدیه‌ ای طبیعی برای شفابخشی داشته باشند. برخی دیگر از ویژگی های ماهی که باید مراقب آن ها بود عبارتند از :

  • همدل
  • احساساتی
  • رویایی
  • خلاق
  • ساده

رنگ عنصر آب در فنگ شویی

رنگ های مناسب و مخصوص برای عنصر آب با توجه به ماهیت این عنصر،  آبی کم رنگ، آبی پر رنگ و مشکی می باشند.

چگونه عنصر آب می تواند تعادل را پیدا کند؟

1. روش های سالمی برای کنترل احساسات خود پیدا کنند

همانطور که آب می تواند با نیروی غیرقابل توقف جریان یابد، احساسات علائم آب نیز می تواند با همین شدت جریان یابند. بخشی از کار آن ها برای یافتن تعادل شامل یادگیری نحوه مدیریت آن احساسات به روشی سالم است. در غیر این صورت آن ها می توانند دچار درگیری های عاطفی شوند.

تمرین‌ هایی که به تنظیم احساسات کمک می‌ کنند مانند نفس کشیدن می‌ تواند به این امر کمک کند.

2. با یک مربی همکاری کنند

کار با یک مربی مالی و زندگی می‌ تواند به کنترل احساسات افراد عنصر آب کمک کند.

3. ارتباط ذهن و بدن خود را هماهنگ کنند

افرادی که عنصر آب هستند نه تنها امنیت و یک پایگاه خانگی راحت می خواهند بلکه به فعالیت هایی نیاز دارند که ارتباط ذهن-بدن-روح را نیز تقویت کنند. آن ها با یوگا یا هر چیز دیگری در کنار آب خوب هماهنگ می شوند و همان طور که می دانید حرکت برای جاری شدن آب و احساسات مهم است.

منبع : mindbodygreen

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا