⚡️🔥 فال روزانه تاروت پیشگویی سرنوشت آینده (پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۲)

فال تاروت امروز
فال تاروت امروز

⭐️ برای مشاهده فال امروز تاروت روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

⭐️ فال روزانه تاروت ⭐️

فروردین

کارت تاروت: هفت چوبدست

برای فکر کردن به آینده خود، کمی آرام باشید و زمان بگذارید. اگر نمی توانید این فضای مقدس را در خانه برای خود ایجاد کنید، به یک کافه یا فضای سبز بروید تا خلوتی را که برای فکر کردن و برنامه ریزی نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد.

اردیبهشت

کارت تاروت: سه شمشیر

شما ذهن خلاقی دارید، اما با توجه به مشغله های زندگی، برایتان دشوار است که بفهمید با این همه تخیل چه کار می توانید انجام دهید. بارش فکری می تواند روشی عالی برای شروع باشد. امروز فکر کردن به رویاهایتان را در اولویت قرار دهید.

خرداد

کارت تاروت: شوالیه جام

شما فردی هستید که عمیقا عشق می‌ ورزید؛ بنابراین، وقتی نسبت به یک پروژه، شخص یا رابطه اشتیاق دارید، می‌ خواهید آن را حف کنید.

امروز، شما آماده هستید تا از حق خود جهت صرف وقت برای انجام کاری که دوست دارید و با کسی که دوستش دارید، استفاده نمایید. روزها می توانند به سرعت بگذرند، اما اگر عامدانه برای آن برنامه ریزی کنید، اینطور نخواهد بود.

تیر

کارت تاروت: سه سکه

شما شنونده فوق العاده ای هستید و به همین دلیل است که بسیاری از افراد، شما را دوستی گرانقدر می دانند. طبق این کارت تاروت، از شما خواسته می شود که نظرات دیگران را بشنوید و دیدگاه های افراد مختلف را در نظر بگیرید.

مرداد

کارت تاروت: شش چوبدست

خودتان را باور کنید! وقتی در طول روز، یک جریان بی پایان انرژی منفی را احساس می‌ کنید، مطمئن باشید که هیچ تاثیری بر شخصیت شما ندارد. شما باید لحظات سخت را تحمل کنید و بدانید که زندگی شما هدف خاصی دارد و هیچ چیز نمی تواند آن را از شما بگیرد.

شهریور

کارت تاروت: پاپ اعظم

شما فردی نیستید که پیرو قانون باشید؛ اما وقتی متوجه می شوید کاری که برای مدتی انجام داده اید، دیگر جواب نمی دهد، آنقدر عاقل هستید که تغییرات لازم را ایجاد کنید.

مهر

کارت تاروت: نه چوبدست

همه افراد دچار تغییرات مختلفی می شوند. وقتی با فردی که دوستش دارید جر و بحث می کنید یا مخالف او هستید، این فرصتی است برای تبدیل شدن به یک انسان بهتر.

می توانید کشف کنید که شریک عاطفی شما چه چیزهایی را دوست دارد، و چه چیزهایی را دوست ندارد و راه های جدیدی برای روشن نگه داشتن آتش عشق خود کشف کنید.

آبان

کارت تاروت: دو چوبدست

باید تصمیم بگیرید! یک کاغذ بردارید و مزایا و معایب تصمیم خود را بنویسید تا تمام داده ها و اطلاعات را پیش روی خود داشته باشید. وقتی حقایق و تمام جزئیات را در نظر بگیرید، خواهید فهمید که بهترین کار برای شما چیست.

آذر

کارت تاروت: چرخ اقبال

شما امروز فردی خوش شانس هستید و همه چیز بر وفق مرادتان است؛ اما ممکن است همه فرصت ها را نبینید.

شما رویای یک آینده فوق العاده را در سر می پرورانید. ممکن است در حال حاضر، با وجود تمام چیزهایی که باید بر آن ها غلبه کنید، این رویا غیرممکن به نظر برسد؛ اما بدانید که تحقق آن بسیار نزدیک است.

دی

کارت تاروت: چهار شمشیر

اگر در خانه یا محل کار، پست مدیریتی دارید، ممکن است چیزهای زیادی از افراد مختلف بشنوید.

شنیدن این حرف ها و به خاطر سپردن همه جزئیات می تواند کار سختی باشد. بهتر است یک دفترچه یادداشت در دسترس داشته باشید تا آنچه را که دریافت می‌ کنید، یادداشت نمایید و بتوانید در صورت نیاز به آن ها رجوع کنید.

بهمن

کارت تاروت: نوباوه جام

اخیرا احساساتی شده اید. اشتیاق زیادی به اشک ریختن دارید و سیل احساسات می تواند برایتان طاقت فرسا باشد. اجازه ندهید این اشک ها شما را بترسانند. این یک دوره شفابخش در زندگی شماست.

اسفند

کارت تاروت: به دار آویخته

شما منتظر بوده اید که شخص دیگری اولین قدم را بردارد، اما نوبت شماست که اقدام کنید. ابتکار عمل داشته باشید. از انجام این کار پشیمان نخواهید شد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا