⚡️🔥 فال روزانه تاروت پیشگویی سرنوشت آینده (سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲)

فال تاروت امروز
فال تاروت امروز

⭐️ برای مشاهده فال امروز تاروت روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

⭐️ فال روزانه تاروت ⭐️

فروردین

کارت تاروت: ملکه

شما به عنوان یک فروردینی، صادق، جسور و گاهی اوقات کمی رک هستید. وقتی مشکلی وجود دارد تمایل دارید به واقع گرایی متمایل شوید. اگر ببینید که پول یا منابع بیشتری نیاز است، توجه می کنید.

اما امروز، خوش‌ بینی شما به شکلی قدرتمند افزایش می یابد. امروز، علیرغم آنچه در ظاهر کمبود به نظر می رسد، ذهنیت فراوانی را حفظ می کنید.

کارت تاروت ملکه، مانند خرس مادری است که توله خود را از سرما محافظت می کند. به کسی اجازه نخواهید داد بدون شما کاری انجام دهد. راهی پیدا خواهید کرد تا آنچه را که نیاز دارید محقق کنید. چون شما فردی با تدبیر هستید.

اردیبهشت

کارت تاروت: شش چوبدست (وارونه)

شما صبورانه منتظر بوده اید تا افراد بالاتر در محل کار به سابقه درخشان شما توجه کنند. شما به موقع سر کارتان بودید، کاری را که باید انجام می دادید، انجام دادید و فراتر از انتظارات پیش رفتید.

ممکن است لازم باشد کمی بیشتر صبر کنید تا کسی تلاش های شما را ببیند و بر اساس آنچه مشاهده کرده است اقدام کند.

در هر صورت، ممکن است هنوز پاداش خوبی را که در این هفته به آن امید داشتید، دریافت نکرده باشید؛ چه به لحاظ مالی، و چه به لحاظ زمانی. ممکن است بعدا این پاداش را دریافت کنید. پس صبور باشید.

خرداد

کارت تاروت: سه جام

شما فردی اجتماعی هستید. دوست دارید با دوستان تان وقت بگذرانید و افرادی را که دوست دارید، دور خود جمع کنید.

کارت تاروت امروز سه جام است؛ به این معنی که زمان آن رسیده است که شادی های دوستانه و همبستگی با دیگران را در آغوش بگیرید و این واقعیت را جشن بگیرید که افرادی باورنکردنی در زندگی خود دارید.

لازم نیست یک مهمانی مفصل ترتیب دهید تا به دوستان تان نشان دهید که دوست شان دارید. چرا کاری خلاقانه انجام نمی دهید؟ یک کیک خانگی ساده درست کنید و یا به جای سفارش پیتزا، یک غذای حاضری بپزید. مهم با هم بودن است!

تیر

کارت تاروت: نه شمشیر (وارونه)

امروز بهتر است تلفن همراه تان را روی حالت هواپیما قرار دهید تا از تمام اتفاقات و رویدادهای جهان به دور باشید.

نه شمشیر در حالت وارونه نشان می دهد که ممکن است اخیرا با احساسات شدیدی دست و پنجه نرم کنید که می توانند باعث استرس شوند. به جای اینکه از ترس بی حرکت شوید، از امروزتان برای اقدامی مناسب استفاده کنید.

مرداد

کارت تاروت: ملکه سکه

برای زیبا بودن، درخششی از درون به بیرون لازم است. حتی اگر برخی تلاش شما برای تعالی را نوعی غرور بنامند، اما شما می دانید که چیزی بیشتر از این هاست. می خواهید احساس امنیت و اعتماد به نفس داشته باشید.

دوست دارید علاوه بر ظاهر زیبا، پول کافی برای شرایط اضطراری و تنگنا داشته باشید. امروز، ملکه سکه درآمد را در مدار شما قرار می دهد.

اگر به پادکست های مالی گوش کنید، نکاتی را برای سرمایه گذاری و پس انداز خواهید آموخت که به شما در جهت مثبت کمک می کند.

شهریور

کارت تاروت: شوالیه چوبدست

شما از آن دسته افرادی هستید که برای برنامه ریزی های خود، یک برنامه پشتیبان دارید. شما برای هر کاری که باید انجام دهید آلارم و یادآوری تنظیم می کنید، اما علیرغم همه مراقبت ها و احتیاط هایتان، شما هم مانند دیگران یک انسان هستید.

امروز، شوالیه چوبدست، یک هشدار قابل توجه برایتان دارد: در نتیجه گیری عجولانه یا عمل بدون فکر عجله نکنید. امروز، تکانشگری می تواند تنها چیزی باشد که تمام روزتان را خراب می کند. عجله باعث خراب شدن کارها می شود. این را در طول روز برای خود تکرار کنید.

مهر

کارت تاروت: هفت شمشیر

شما یک افسونگر هستید و دوست دارید مجذوب فردی جذاب و کاریزماتیک شوید. اما امروز ممکن است کسی سعی کند چشم های شما را باز کند، تا از افتادن به دام دروغ یا فریب خوردن نجات یابید.

برای یادگیری نحوه تشخیص اینکه کسی صادق است یا نه، کتاب هنر اغواگری رابرت گرین را به لیست خود اضافه کنید.

شناخت ترفندهایی که مردم برای تاثیرگذاری بر دیگران استفاده می کنند، می تواند به تقویت ذهن قضاوتگر شما کمک کند.

آبان

کارت تاروت: پاپ اعظم

این کارت تاروت به معنای «راز» است و نشان دهنده شهود عمیق از جنبه زنانه شماست. امروز می توانید انتظار یک روز پر از بینش از سوی جهان را داشته باشید.

زندگی ممکن است گاهی گیج کننده شود، و ممکن است نخواهید غم و اندوه خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید تا دنیا درباره تان نظر بدهد. ممکن است پول لازم برای صحبت با یک درمانگر را نداشته باشید یا از گفتن اتفاقات زندگی تان به یک دوست بترسید.

امروز، کائنات درهای حکمت خود را به روی شما می گشاید، و هر چه از او بخواهید، آشکار می کند. مطمئن باشید پاسخی دریافت خواهید کرد.

آذر

کارت تاروت: چهار چوبدست

گاهی اوقات اوضاع بین شما و شریک عاطفی تان خوب پیش نمی رود، اما آیا این بدان معناست که باید عروسی را لغو کنید یا تصمیم بگیرید که با او به مهمانی نروید؟

باید منطقی تر به تصمیمات خود فکر کنید زیرا کیفیت زندگی برای شما ضروری است. چهار چوبدست در حالت معکوس نشان می دهد که یک رابطه مهم در حال جدال است و باید تصمیمی گرفته شود. شما نباید انتخاب نهایی را به بعد موکول کنید.

دی

کارت تاروت: دو جام (وارونه)

همه، حتی آن هایی که ظاهر سرسختی دارند، خواهان عشق و محبت دیگران هستند. همه، حتی شما با ظاهر سر سخت تان، خواهان عشق و احترام دیگران هستید.

وقتی پرخاشگرانه رفتار کنید یا طوری که انگار هیچ چیز نمی تواند به شما آسیب برساند، فقط یک نمایش است. اما، در زیر همه این ها، شما فردی آرام و ملایم هستید که به آغوش کسی که شما را دوست دارد، نیاز دارید.

امروز، این شما هستید که تصمیم می گیرید چقدر گشوده و آسیب پذیر باشید. اقرار اینکه نیاز به بیشتر با هم بودن داریم، شجاعت می خواهد اما شما می توانید انجامش دهید!

بهمن

کارت تاروت: شیطان

کاری هست که می خواهید انجامش دهید، اما به جای آن کار دیگری انجام می دهید. وقتی اشتباهات مشابه را تکرار می کنید، سخت است که احساس اطمینان کنید که می توانید بر گذشته خود غلبه کنید.

کارت تاروت امروز نشانه آن است که باید به چیزهایی که بر زندگی شما تاثیر می گذارند توجه ویژه ای داشته باشید؛ از جمله دوستان، محیط و خانواده. ممکن است در سفری که پیش رو دارید، به کمک بیشتری از سوی افراد نیاز داشته باشید.

اگر با اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید، پیوستن به یک برنامه انگیزشی و ترک اعتیاد را در نظر بگیرید. اگر می‌ خواهید از یک رابطه ناکارآمد بیرون بیایید، از تجربیات افرادی که جسارت انجام این کار را داشتند، استفاده کنید.

اسفند

کارت تاروت: چرخ اقبال (وارونه)

روزهای سخت همیشه وجود دارند. وقتی می بینید که زندگی در جهت منفی قرار دارد، تعجب نکنید. رویدادهای زندگی، فرصتی برای شما هستند تا یاد بگیرید که در سختی ها شکوفا شوید.

شما فردی مدبر و قادر به حل انواع مشکلات (از هر نوعی) هستید و از این طریق رشد خواهید کرد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا