تست شخصیت شناسی تصویری که از طرف ذهن ناخودآگاه تان حرف می زند!

ذهن ناخودآگاه همه چیز را درباره ما می داند، هرگز فریب نمی خورد و دقیقا همان چیزی را نشان می دهد که واقعا هستیم، نه کمتر و نه بیشتر!

مثلا با نگاه کردن به یک تصویر، چشم ها تنها نمای کلی از آن را می بینند در حالی که ذهن ناخودآگاه به چیزی که در این لحظه با احساسات ما هماهنگ است و یا ما را بیشتر از همه آزار می دهد توجه کرده و آن را اولویت بندی می کند.

در ادامه تست شخصیت شناسی تصویری جالبی قرار داده ایم که با کمک آن می توانید اطلاعاتی درباره خودِ واقعی تان به دست آورید که در ذهن ناخودآگاه شما ذخیره شده است.

به تصویر زیر نگاه کنید، اولین حیوانی که می بینید کدام حیوان است؟

تست شخصیت شناسی تصویری
اولین حیوانی که در تصویر می بینید کدام است؟

1. پلنگ

جالب ترین تست های شخصیت شناسی
پلنگ اولین حیوانی است که دیده اید؟

اگر در نگاه اول پلنگ دیده اید بزرگ ترین دلیل استرس شما در زندگی از روابط شخصی تان نشات می گیرد.

احتمالا چند وقتی است که در رابطه با کسی که عاشقش هستید دچار مشکلاتی شده اید و گمان می کنید او را از دست داده اید، گاهی حتی نمی دانید که این رابطه به کجا می رسد و چه سرانجامی خواهد داشت.

اگر این طور است بهتر است به مرور خاطراتی که با او داشته اید بپردازید و به زمانی که این رابطه برای اولین بار شکل گرفت فکر کنید، در آن لحظه چه احساسی داشتید؟

برای حل مشکل توصیه می کنیم درباره آن چه آزارتان می دهد با عشق تان صحبت کنید، ارتباط برقرار کردن و صحبت درباره مسائل اغلب کلید حل آن ها است.

2. شیر

تست روانشناسی تصویری
شیر اولین حیوانی است که دیده اید؟

اگر شیر اولین حیوانی است که در این تصویر نظرتان را به خودش جلب کرده احتمالا مدت طولانی است که مسئولیت های زیادی را به دوش کشیده و زیر فشار آن دست و پا می زنید.

شما از جمله افرادی هستید که عادت دارید از همه چیز و همه کس مراقبت کنید تا حدی که از توجه به خودتان غافل شده اید، خانواده و دوستان فکر می کنند شخصیت بسیار مقاومی دارید و می توانید امور را به تنهایی اداره کنید در حالی که خودتان احساس می کنید لبه پرتگاه قرار گرفته اید و کوچک ترین چیز می تواند شما را به پایین پرت کند.

شاید وقت آن رسیده روی برخی رفتارهای خود تجدید نظر کنید. زیاد سخت نگیرید، گاهی کمی خودخواه بودن چندان هم بد نیست.

3. گور خر

بهترین تست های شخصیت شناسی
گورخر اولین حیوانی است که دیده اید؟

اگر گورخر اولین حیوانی است که در این تصویر دیده اید احتمالا بزرگ ترین نگرانی شما در زندگی سلامتی خود یا یکی از اعضای خانواده می باشد.

بله! بدون شک نگرانی درباره سلامتی خوب است اما تا آن جا که ما را به داشتن سبک زندگی سالم تر تشویق کند اما اگر به اضطراب و تشویش ذهنی تبدیل شود می تواند عاملی برای مشکلات بیشتر باشد.

دلیلی ندارد برای چیزی که روی آن کنترلی ندارید و نمی توانید تغییر دهید نگران باشید و غصه بخورید، بلکه باید تلاش کنید تا زندگی سالم تری داشته و از آن لذت ببرید.

4. زرافه

آزمون شخصیت شناسی
زرافه اولین حیوانی است که دیده اید؟

اگر در نگاه اول به این تصویر زرافه دیده اید احتمالا نگران شغل خود هستید و از نظر مالی احساس امنیت نمی کنید.

متاسفانه این روزها بسیاری از افراد مجبورند برای تامین هزینه های زندگی فشارهای فراوانی را تحمل کنند که در محیط کار به آن ها وارد می شود و در شرایط اقتصادی نامناسب که بازار کار رقابتی تر می شود این مسئله شدیدتر نیز می شود.

از سوی دیگر تکنولوژی به سرعت در حال رشد است و همه ما باید دائما دانش خود را افزایش داده و مهارت های جدید یاد بگیریم تا بتوانیم در این عرصه ادامه دهیم.

اگر احساس می کنید برای حفظ شغل خود نیاز است مهارت های جدید یاد بگیرید هرچه زودتر آستین های خود را بالا بزنید، حتی اگر در این زمینه اعتماد به نفس کافی ندارید با خودتان صادق باشید و روی کمبودها و نقص های خود کار کنید تا برطرف شوند.

5. پرنده آبی

تست شخصیت شناسی
پرنده آبی اولین حیوانی است که دیده اید؟

اگر پرنده آبی اولین حیوانی است که در تصویر دیده اید احتمالا مدتی است که احساس گم گشتگی و تنهایی می کنید.

در جامعه مدرن امروز بسیاری از ما تنها از طریق پیامک، ایمیل و تصاویری که در دنیای مجازی به اشتراک می گذاریم با یکدیگر ارتباط داریم که اگرچه خوب است اما برخی افراد به قدری با دنیای مجازی خو می گیرند که از صحبت کردن رو در رو با دیگران احساس بدی پیدا می کنند.

چنین افرادی هنگام تنهایی و انزوا نمی توانند با دیگران ارتباط برقرار کرده و با تنهایی خود مقابله کنند.

6. پرندگان

آزمون های روانشناسی
پرندگان اولین حیواناتی هستند که دیده اید؟

اگر با اولین نگاه به تصویر این دو پرنده را دیده اید احتمالا کمی احساس تنهایی می کنید و دوست دارید با کسی درباره احساسات خود حرف بزنید اما چون فکر می کنید این مسئله برای دیگران اهمیتی ندارد از این کار اجتناب می کنید.

احساسات خود را پنهان نکنید و به خانواده و دوستان خود اعتماد داشته باشید، اگر این موضوع شما را رنج می دهد پس به اندازه کافی مهم است که بتوانید با دیگران در میان بگذارید.

شما همیشه فردی بسیار مستقل بوده اید و به مرور یاد گرفته اید که چگونه ظاهر خود را حفظ کنید به همین دلیل دوستان ممکن است حتی متوجه نشوند که در حال حاضر به هم صحبتی با آن ها نیاز دارید.

فراموش نکنید که بیان احساسات به معنای ضعیف بودن نیست.

منبع: brightside

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا