فال سرنوشت این هفته شما – فال اتفاقات آینده نزدیک!

فال سرنوشت این هفته شما
فال سرنوشت این هفته شما

فروردین

کارت تاروت : تک چوبدست – وارونه

تصمیماتی که در این هفته می گیرید را باید با دقت بیشتری بررسی کنید. ممکن است نتوانید به خوبی در مورد تصمیمات تان فکر کنید که به این معنی است شما خیلی عجله می کنید.

شما معتقدید که حق با شماست و شاید اینطور باشد اما این کارت تاروت به شما این امکان را می دهد که قبل از اقدام مکث کنید. آگاه باشید و زیاد به خودتان فشار نیاورید.

اردیبهشت

کارت تاروت : سه شمشیر – وارونه

دلشکستگی چیزی است که در این هفته تجربه می کنید و به شما توصیه می شود به محض شروع آن را رها کنید. نه در خطر هستید و نه در حال حاضر مشکلی دارید. با این حال کاری که شما انجام می دهید، افراط کردن بیش از حد در فکر به گذشته است.

گذشته را پشت سر بگذارید و بدانید که آینده همراه با سلامتی، شادی و عشق در انتظار شماست. به عقب نگاه نکنید.

خرداد

کارت تاروت : ملکه گرزها – وارونه

پس از اینکه اخیرا تصمیمات بدی گرفته اید باید فورا آن را تغییر دهید تا اشتباه مشابهی را در این هفته تکرار نکنید. شما فردی قوی با ذهنی قوی هستید اما گاهی اوقات کمی بیش از حد سرسخت می شوید و در نهایت از تصمیمات خود پشیمان می شوید.

تیر

کارت تاروت : مرگ

تغییری که انتظارش را نداشتید اکنون متوجه شماست و در این هفته دقیقا متوجه می شوید که چه کاری باید انجام دهید.

زمان منتظر نمیماند که شما به عقب برگردید و این چیز خوبی است زیرا شما به آن نیاز دارید. باید بدانید که تغییر اجتناب ناپذیر است و چیزی است که باید در آن نقشی فعال داشته باشید.

مرداد

کارت تاروت : کاهن اعظم

اگر اعتماد به شهود خود بهترین حرکت برای شما در این هفته است پس آن را دنبال کنید. شما در این هفته مسئولیت زندگی خود را بر عهده می گیرید.

این به این معنی است که اگر نیاز دارید به چیزی نه بگویید پس نه بگویید. شما حاکم زندگی خود هستید و همین به شما قدرت و احترام زیادی می بخشد.

شهریور

کارت تاروت : شش سکه – وارونه

در حالی که ممکن است انتظار داشته باشید که به دلیل اقدامات اخیر خود همه چیز به طور اساسی تغییر کند، هنوز هم با برخی از اتفاقات گذشته سر و کار خواهید داشت. این مربوط به کار شماست و به شما نشان می دهد که اگرچه ممکن است آزادی شخصی بسیار بیشتری داشته باشید اما شغل شما هنوز به چیزهایی نیاز دارد که ممکن است آن ها را خسته کننده بدانید.

مهر

کارت تاروت : نوباوه چوبدست – وارونه

نزدیک شدن به پایان تابستان ممکن است خلق و خوی شما را کاهش دهد. شاید شما در این تابستان چیز زیادی به دست نیاوردید اما از نظر روحی بسیار موفق بودید. هنوز زمان باقی مانده است بنابراین سعی کنید فشار زیادی به خودتان وارد نکنید.

آبان

کارت تاروت : سه سکه

هر چیزی که در این هفته به آن فکر کنید منجر به موفقیت و برتری می شود. ممکن است یک هفته دیگر در زندگی شما باشد اما به روشی عجیب و غریب به شما طراوت می بخشد.

شما متمرکز و مصمم هستید که کار مهمی را در تجارت و محل کار انجام دهید. تجارت طبق معمول بوده و همه چیز خوب است.

آذر

کارت تاروت : قدرت – وارونه

این هفته به شما نشان می‌ دهد که می‌ توانید معجزه کنید اما لازم نیست تا این حد پیش بروید. شما به اندازه کافی تاثیرگذار هستید بنابراین نیازی به اثبات چیزی بیشتر به دنیا ندارید. شما محبوب و مورد تحسین هستید بنابراین نیازی به جلب توجه ندارید.

دی

کارت تاروت : پادشاه جام

این هفته عشق را احساس خواهید کرد زیرا به نظر می رسد خود را به موقعیتی رسانده اید که همه افراد در دنیای شما به شما روی می آورند و شما را به خاطر آنچه در مقابل به آن ها نشان می دهید دوست دارند.

شما قابل اعتماد و محبوب هستید و از کمک به هر کسی که ممکن است به سراغ شما بیاید بسیار خوشحال هستید.

بهمن

کارت تاروت : نوباوه جام

شما هرگز کسی نخواهید بود که به قوانین گوش دهید بنابراین اگر تصمیم بگیرید که چیزی شما را از خوشحالی دور می کند مهم نیست آن چیز یا شخص چیست، آن را کنار می گذارید.

شما همیشه یک آدم مهم بوده اید و در حالی که دیگران ممکن است شما را به عنوان یک کودک یا تا حدودی ساده لوح ببینند، برای شما مهم نیست. شما سعادت خود را به راه خود دنبال خواهید کرد.

اسفند

کارت تاروت : رستاخیز

این هفته نتایجی را برای شما به ارمغان می آورد که از دریافت آن ها راضی خواهید بود. خبرهای خوبی در راه است و در حالی که ممکن است نتوانید دقیق آن را پیش بینی کنید، می توانید از سفری که برای رسیدن به شما طی کرده، قدردانی کنید.

این هفته چیزی را در زندگی شما کامل می کند و هدف شما را به پایان می رساند.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا