🔥 فال تاروت کائنات بله یا خیر روزانه امروز [آنلاین و کامل!]

فال تاروت کائنات بله یا خیر روزانه امروز
فال تاروت کائنات بله یا خیر روزانه امروز

✅ برای مشاهده فال تاروت به روز رسانی شده امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

فروردین

کارت تاروت: امپراتور

خشم خود را به صورت سازنده هدایت کنید. امروز ممکن است چیزی استرس زا شما را تحریک کند، اما لازم نیست که در برابر فشار برای انفجار، تسلیم شوید. گاهی اوقات شما را تحریک می کنند که ببینند واکنش شما چه خواهد بود.

وقتی متوجه شدید که کسی سعی می کند نقاط ضعف شما را پیدا کند، از او دور شوید و کار دیگری برای انجام دادن پیدا کنید. یادتان باشد که شما رئیس خودتان هستید.

اردیبهشت

کارت تاروت: پادشاه شمشیر (وارونه)

شما تمام نظرات و احساسات خود را به اشتراک گذاشته اید، و اگر کسی تصمیم گرفته است که توصیه های شما را نادیده بگیرد، به خودش مربوط است.

همه خودشان تصمیم می گیرند که چه مسیری را طی کنند. شما حرف تان را زده اید و حالا وقت آن است که زبان خود را نگه دارید.

خرداد

کارت تاروت: دو جام

همه چیز از نظر عاطفی بسیار سمی شده است، و شما می دانید که باید با مشکل مقابله کنید. یک مشکل واضح و روشن وجود دارد و شما یا در مورد آن صحبت خواهید کرد یا این وضعیت را ترک خواهید کرد.

شما نمی توانید در جایی که اکنون هستید، بمانید زیرا برای شما ناسالم است. شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و استرس زیادی را تحمل می کنید.

تیر

کارت تاروت: نوباوه سکه

شما آیتم های زیادی در لیست خود دارید که باید روی آن ها کار کنید و بهترین خودتان را انجام دهید. باید چند کار را هم به دیگران محول کنید. برایتان سخت است که اعتراف کنید به همه کارها نمی رسید.

شما باید این توهم را رها کنید که می توانید همه این کارها را به طور همزمان انجام دهید.

شما می توانید همه این کارها را انجام دهید، اما باید تصمیم بگیرید که اکنون چه کاری اولویت است و چه برنامه ای باید بچینید که بیشترین بهره را از روز خود ببرید.

مرداد

کارت تاروت: برج

امروز، روز سختی خواهد بود. وقتی چیزی غیر منتظره از راه می رسد، باید خودتان را دوباره پیدا کنید.

ممکن است زمانی که مشکل غیر منتظره ای پیش می آید، نتوانید درست فکر کنید؛ اما یک نفس عمیق بکشید و به خودتان زمان بدهید. بهترین راه حل را خواهید یافت.

شهریور

کارت تاروت: پنج جام (وارونه)

بدترین چیزها را پشت سر گذاشته اید. بالاخره از یک جدایی بد عبور کردید. شما دیگر حتی به شریک عاطفی سابق خود فکر نمی کنید.

شما عادت داشتید که شب ها قبل از خواب و صبح ها به محض بیدار شدن، به او فکر کنید. اما اکنون چند روزی است که این کار را انجام نداده اید، و شروع به احساس شادی بیشتر کرده اید و بیشتر شبیه خود واقعی تان شده اید.

زندگی اکنون بسیار خوب خواهد بود زیرا شما این خاطره را در گذشته رها کردید.

مهر

کارت تاروت: ده سکه

شما می خواهید پول بیشتری به دست آورید. دوست دارید کارها را با شرایط خودتان انجام دهید و در نتیجه تصمیم گرفته اید تغییراتی را ایجاد کنید که مستلزم یک سری فداکاری هاست.

این بدان معناست که نباید وقت آزاد خود را به بطالت بگذرانید و به دوستانی که می خواهند با شما وقت بگذرانند نه بگویید. در حال حاضر، این یک تعدیل است، اما به زودی وقتی پول به زندگی تان سرازیر شود، ارزش آن را خواهید فهمید.

آبان

کارت تاروت: اعتدال

گاهی اوقات باید صبور باشید، حتی زمانی که می دانید باید در مورد رفتار کسی به او تلنگر بزنید. درک یا پذیرش شخصیت دفاعی شما ممکن است برای برخی افراد سخت باشد.

بنابراین امروز، این ضربات مثبت را کاهش دهید تا آن فرد بیشتر تشویق شود که بهترین باشد!

آذر

کارت تاروت: چهار چوبدست

امروز پروژه های زیادی برای مدیریت دارید. ممکن است ندانید از کجا شروع کنید یا روی کدام یک بیشتر تمرکز کنید.

بنابراین استراتژی به یک عامل مهم در روز شما تبدیل خواهد شد. اگر وقت دارید، روز خود را به تدریج برنامه ریزی کنید تا بهره وری خود را به حداکثر برسانید.

دی

کارت تاروت: ملکه

شما نسبت به افراد نیازمند، بسیار دل رحم هستید و امروز خودتان را طوری به دیگران نشان خواهید داد، که هرگز اینگونه شما را نمی شناختند.

شما یک فرد بخشنده هستید. امروز برای بسیاری از افرادی که به انرژی محبت آمیز شما نیاز دارند مفید، مهربان و الهام بخش خواهید بود.

بهمن

کارت تاروت: یک سکه (وارونه)

شما فکر می کنید که این فرصت را از دست داده اید؛ در واقع این فرصت هرگز برای شما مناسب نبوده است.

موهبت ها، زمان و استعدادهای شما برای خدمت به دیگران در نظر گرفته شده و این در به روی شما بسته شده، زیرا مسیر شما، قرار است شما را به سوی چیزی بسیار بزرگ تر ببرد.

اسفند

کارت تاروت: جهان

این پایان یک سفر طولانی و شاد است. شما بالاخره آخرین صفحه از این فصل زیبای زندگی را ورق می زنید، و یک حس قوی موفقیت و شادی، همراه با اندکی اندوه را احساس می کنید.

شما کار بزرگی انجام دادید و از پس مسئولیت های خود برآمدید. اکنون می‌ توانید با علم به اینکه دوستان خوبی پیدا کرده‌ اید، با این فصل از زندگی خداحافظی کنید و فصل جدیدی را آغاز نمایید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا