🤔 تست شخصیت شناسی : شما شخصی واقع بین هستید یا احساساتی؟

 

تست شخصیت شناسی واقع بینی یا احساساتی
تست شخصیت شناسی واقع بینی یا احساساتی

جرات دارید عمیق ترین وجه شخصیتی خود را کشف کنید؟ با تست شخصیت شناسی ما متوجه خواهید شد که یک فرد واقع بین منطقی هستید یا یک فرد احساساتی؟

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی باعث فرآیند تصمیم گیری شما می شود؟ آیا شما بیشتر تحت تاثیر حقایق هستید یا احساسات شما انتخاب های شما را هدایت می کنند؟

خب، این تست شخصیتی ساده این جنبه شخصیتی شما را آشکار می کند. فقط یک ظرف شیشه ای را از تصویر بالا انتخاب کنید و ما به شما نشان خواهیم داد که آیا شما یک فرد حقیقت محور یا احساس محور.

زیاد به آن فکر نکنید فقط یک ظرف شیشه ای را انتخاب کنید که ابتدا توجه شما را جلب می کند، زیرا انتخاب ناخودآگاه شما می تواند چیزهای زیادی را در مورد شخصیت شما آشکار کند.

ظرف شماره 1 : واقع‌ گرای منطقی

اگر ظرف شماره 1 را انتخاب کردید، احتمالا یک واقع‌ گرای منطقی هستید. شما برای حقایق، شواهد و جزئیات ملموس ارزش قائل هستید.

فرآیند تصمیم گیری شما معمولا منطقی و عینی است و به ندرت اجازه می دهید احساسات قضاوت شما را تحت الشعاع قرار دهند.

در حالی که این ویژگی شما را قابل اعتماد می کند، همچنین می تواند شما را از نظر دیگران سرد جلوه دهد. به یاد داشته باشید، اشکالی ندارد که گاهی اوقات اجازه دهید احساسات تان شما را راهنمایی کنند.

ظرف شماره 2 : احساساتی پرشور

آیا ظرف شماره 2 برای شما جذابیت داشت؟ اگر چنین است شما بیشتر بر اساس احساسات خود هدایت می شوید تا واقعیات. شما یک احساساتی پرشور هستید و به شدت با احساسات اطرافیان تان هماهنگ هستید.

تصمیمات شما تحت تاثیر احساسات و شهود شماست تا واقعیت های سرد و سخت. در حالی که این ویژگی شما را همدل می کند، می تواند به تصمیم گیری های تکانشی نیز منجر شود.

مهم است که غرایز احساسی خود را با دوز سالم تفکر منطقی متعادل کنید.

ظرف شماره 3 : میانجی متعادل

انتخاب ظرف شماره 3 نشان می دهد که شما یک میانجی متعادل هستید. شما توانایی منحصر به فردی دارید که بین حقایق و احساسات در تصمیمات خود تعادل برقرار کنید.

شما اهمیت استدلال منطقی را درک می کنید اما برای هوش هیجانی نیز ارزش قائل هستید. این رویکرد متوازن معمولا منجر به تصمیم گیری های دقیق می شود.

با این حال ممکن است گاهی اوقات وقتی حقایق و احساسات با هم برخورد می کنند با بلاتکلیفی دست و پنجه نرم کنید. سعی کنید به غرایز خود اعتماد کنید و نترسید که در مواقع لزوم به یک طرف متمایل شوید.

امیدواریم این تست شخصیتی جالب، سبک تصمیم گیری شما را روشن کرده باشد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا