🔥 تست شخصیت شناسی عاشقانه! : بگو رنگ مورد علاقه ات رو تا بهت بگم …!

تست شخصیت شناسی رنگ ها
تست شخصیت شناسی رنگ ها

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که رنگ مورد علاقه شما در مورد انتظارات عشقی شما چه می گوید؟ این تست سرگرم‌ کننده به شما بینش‌ های آشکاری از انتظارات رابطه‌ تان می‌ دهد و شما را از چیزهایی آگاه می‌ کند که ممکن است درباره خودتان نمی‌دانستید.

این تست کلیات تست های شخصیت را در نظر می گیرد و نشان می دهد که چگونه رنگ هایی که انتخاب می کنیم می تواند نشان دهنده نگرش ما نسبت به عشق باشد.

قرمز

افرادی که رنگ قرمز را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند پرشور، پرانرژی و با نشاط هستند. در روابط آن ها اغلب بسیار رمانتیک هستند و از شریک زندگی خود انتظار زیادی دارند.

آن ها نسبت به ابراز محبت سخاوتمند هستند بنابراین انتظار دارند در عوض مورد توجه قرار گیرند.

نارنجی

افرادی که رنگ نارنجی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند معمولا خوش بین، خودجوش و خلاق هستند. آن ها از بودن در کنار دیگران لذت می برند و معتقدند همیشه چیز جدیدی برای کشف وجود دارد.

در روابط آن ها بسیار اجتماعی هستند و همسر آن ها باید بتواند سبک زندگی فعالی را دنبال کند. آن ها در زندگی عاشقانه خود انتظار هیجان و ماجراجویی دارند.

زرد

کسانی که طرفدار رنگ زرد هستند اغلب شخصیتی آفتابی دارند. آن ها نوع دوست، شاد و مشتاق جلب رضایت دیگران هستند.

در روابط آن ها بیش از هر چیز قدر صداقت و وفاداری را می دانند. آن ها به دنبال همسری می گردند که قابل اعتماد و حمایت کننده باشد – کسی که باعث شود در تعهداتشان احساس امنیت کنند.

سبز

افرادی که رنگ سبز را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند، معمولا ارتباط قوی با طبیعت دارند. آن ها غالبا صلح طلب، آرام و عاقل هستند.

وقتی صحبت از عشق به میان می آید آن ها برای ارتباط با کیفیت و ارتباطات عاطفی ارزش زیادی قائل هستند. آن ها به دنبال فردی می گردند که دارای ذهن باز و فهمیده باشد.

آبی

افرادی که رنگ آبی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند معمولا راضی و صبور هستند.

وقتی صحبت از عشق به میان می آید، آن ها به دنبال همسری می گردند که از نظر عاطفی بالغ و قادر به درک احساسات آن ها باشد. آن ها خواهان یک رابطه صادقانه مبتنی بر اعتماد متقابل هستند.

بنفش

کسانی که طرفدار رنگ بنفش هستند معمولا متفکرانی خلاق و مستقل هستند. ا

ز نظر انتظارات عشقی، آن ها از فردی با روحیه خلاق قدردانی می کنند که می تواند ایده ها و دیدگاه های جدیدی ارائه دهد که آن ها را به چالش می کشد. آن ها تمایل دارند به سمت افرادی جذب شوند که درک عمیقی از زندگی و پیچیدگی های آن دارند.

صورتی

افرادی که رنگ صورتی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند دوست داشتنی و شیرین هستند. آن ها اغلب از آن دسته افرادی هستند که به شریک زندگی خود وفادار هستند و او را در هر کاری که انجام می دهند در اولویت قرار می دهند.

آن ها به دنبال کسی هستند که همین کار را برای آن ها انجام دهد و باعث شود آن ها احساس قدردانی کنند. آن ها کسی را می خواهند که قدردان تمام عشق و تلاشی است که در روابط انجام می دهند و مایل است برای آن ها تلاش بیشتری کند.

قهوه ای

افرادی که رنگ قهوه ای را دوست دارند اغلب نیاز عمیقی به امنیت در روابط خود دارند. آن ها به دنبال کسی هستند که پایه ای پایدار و قابل اعتماد برای آن ها فراهم کند تا بتوانند زندگی مشترک خود را بر اساس آن بسازند.

آن ها قابل اعتماد و وفادار هستند و از شریک زندگی خود نیز همین انتظار را دارند. آن ها روابط را جدی می گیرند و کسی را می خواهند که به آن ها تعهد بدهد.

سفید

افرادی که رنگ سفید را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند ذهنی باز و پذیرا دارند. آن ها به دنبال شخصی هستند که بتواند دیدگاه های تازه ای را وارد زندگی آن ها کند و به روش های جدید آن ها را به چالش بکشد.

آن‌ها کسی را می‌ خواهند که با هم بتوانند دنیا را کشف کنند و تجربیات جدیدی را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. آن ها از بودن با کسی که علایق متفاوتی نسبت به خودشان دارد، اما همچنان ارزش‌ های یکسانی دارد، لذت می‌ برند.

مشکی

افرادی که رنگ مشکی را به عنوان رنگ مورد علاقه خود انتخاب می کنند اغلب می خواهند یک ارتباط جدی در روابط خود پیدا کنند. آن ها به دنبال کسی هستند که بتواند آن ها را در سطح عمیق درک کند بدون اینکه نیازی به کلمات برای توضیح همه چیز باشد.

آن ها کسی را می خواهند که بتواند در تمام فراز و نشیب های زندگی از آن ها حمایت کند و حتی زمانی که شرایط سخت می شود از آن ها دست نکشد. آن ها خواهان شریکی هستند که وفادار، پرشور باشد و درک کند که گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارند با هم بودن است.

خوشحالیم که این تست شخصیتی جالب را انجام دادید. امیدواریم از یادگیری رنگ مورد علاقه‌تان در مورد انتظارات عشقی‌ تان لذت برده باشید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا