فال حافظ روز شنبه با تفسیر دقیق (امروز و فردا)

فال حافظ روز شنبه
فال حافظ روز شنبه

⭐️ برای مشاهده فال حافظ روز شنبه روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

شنبه ای دیگر از راه رسیده و تو را به هفته ای که می تواند یک دنیا اتفاق خوب و درخشش برایت به همراه داشته باشد دعوت می کند. چه زیباست هفته هایت را با نام خداوند و تفال به دیوان حافظ و زمزمه کردن غزلی پر شور آغاز کنی و به هر لحظه ات برکت و عشق ببخشی.

شنبه ها کمی بیشتر به خودت سر بزن، چرا که این روز نه یک روز معمولی، بلکه روزی است که افکارت را محک زده و به تو ثابت می کند ذهنت را وقف مثبت اندیشی کرده ای یا منفی نگری!

به بهانه فرا رسیدن یک اول هفته فوق العاده و یک صبح شنبه دل انگیز، در ادامه به نکاتی برای بهتر شدن روزهای شنبه اشاره خواهیم کرد و امیدواریم این نکات کمک کند تا روزت را بهتر شروع کرده، قشنگ تر بسازی و آن را به بهترین روز هفته ات تبدیل کنی.

چگونه شنبه خوب و پر انرژی داشته باشم؟

1. بیشتر بخواب و زودتر از خواب بیدار شو

این جملات در ابتدا متضاد به نظر می رسند اما باید بدانی از یک سو خواب شبانه بهتر و کامل تر قبل از شروع یک هفته جدید می تواند به تو کمک کند تا احساس بهتر و انرژی و هوشیاری بیشتری داشته باشی.

از سوی دیگر زودتر بیدار شدن از خواب باعث می شود مدت زمان بیشتری در طول روز در اختیار داشته باشی و بدون عجله به کارهایت برسی که صد البته برای کاهش استرس مفید می باشد.

بدون تردید این دو مورد در ترکیب با هم می توانند به پاک سازی ذهن و شفافیت افکار کمک کرده و به تو زمان بیشتری برای مرتب کردن ذهنت قبل از شروع کار دهند.

برای این منظور توصیه می شود آخر هفته ها نیز به روال خوابی که در طول هفته داری پایبند باشی و سعی کنی در زمان همیشگی یا نهایت یک ساعت تفاوت با آن از خواب بیدار شوی، چرا که می گویند بر هم زدن برنامه خواب در آخر هفته ریتم شبانه روزی را از بین برده و به بدن شوک وارد می کند.

همچنین سعی کن روز جمعه از وعده غذایی سنگین و کافئین بیش از حد به خصوص قبل از خواب اجتناب کنی.

2. اگر می توانی از قبل برنامه ریزی کرده و آماده شوی، این کار را بکن

انبوهی از کارهای نا تمام یا لیست طولانی از اموری که صبح شنبه انتظارت را می کشد بی شک شروع هفته را استرس زا و بازگشت به نقطه ای که هفته قبل در آن متوقف شده ای را دشوار می کند.

برای مقابله با این اضطراب و استرس، حتما قبل از رسیدن به پایان هفته تا جایی که می توانی امور هفته ات را تکمیل کن و اجازه نده ابر سیاه آن ها روی شنبه ات سایه بیندازد.

به علاوه هر پنج شنبه مطمئن شو که تقویمت را به روز کرده ای تا راحت تر بتوانی برای روزهای هفته آینده آماده شوی و از آن جا که شنبه ها به طور سنتی شلوغ هستند، سعی کن تا می توانی برنامه شنبه ات را سبک نگه داری.

همچنین بهتر است یک چک لیست آماده کرده یا جمعه شب هدف های هفته آینده ات را تعیین کنی تا روز شنبه سریع تر به فضای فعالیت هایت برگردی.

3. برای یک رخداد خاص برنامه ریزی کن

بسیاری از مردم بعد از به پایان رسیدن دوره تفریح و آرامش آخر هفته، دیگر انتظار رخ دادن اتفاق خوشایندی را ندارند و این مسئله را به عنوان یک حقیقت پذیرفته اند، در حالی که هیچ قانون نا نوشته ای نمی گوید باید این طور باشد.

تو می توانی برای هر هفته یک کار سرگرم کننده یا خوراکی کوچک اما خوشمزه را در نظر بگیری که هفته ات را با آن شروع کنی، چیزی که بی صبرانه منتظرش باشی!

مثلا می توانی از خودت با یک صبحانه شگفت انگیز پذیرایی کنی یا غذای مورد علاقه ات را برای ناهار یا شام میل کنی یا با یک دوست قرار بگذاری. اگر رژیم غذایی سختی داری می توانی شنبه ها با خودت مهربان تر باشی.

4. به دیدگاه خود وفادار باش، تلاش کن و مثبت بمان

می گویند افکار ما، واقعیت زندگی ما را تعیین می کنند. اگر هر هفته خود را با این فکر که “من از شنبه ها متنفرم” شروع کنی بی شک روز خود را به چالشی بزرگ تبدیل خواهی کرد.

به علاوه از کودکی به ما تلقین شده که شنبه ها ترسناک و شلوغ هستند اما این منفی نگری می تواند اثر بدی روی عملکرد و بهره وری داشته باشد.

ممکن است شنبه ها خواب آلوده باشی، انگیزه کافی نداشته باشی، کارهای زیادی انتظارت را بکشد یا حتی کفش های مناسب یک روز بارانی نپوشیده باشی اما فراموش نکن اوضاع همیشه می توانست بدتر باشد.

بی خانمان بودن، گرسنگی، بیماری و غیره همه مشکلات وحشتناکی در جهان هستند که چالش های یک روز شنبه معمولی اصلا به پای آن ها نمی رسد.

برای مقابله با حس بد، چه بهتر که فهرستی از کارهای هفته آینده که برای آن ها هیجان زده هستی تهیه و به آن ها فکر کنی تا حس بهتری داشته باشی.

مثبت بمان و هفته خود را با شکرگزاری آغاز کن. سعی کن به صورت آگاهانه از غرولند کردن اجتناب کنی، به صحبت های منفی دیگران گوش ندهی و خودت را درگیر آن ها نکنی.

5. ظاهر خوبی داشته باش تا احساس خوبی تجربه کنی

حتما شنیده ای که لباس آراسته به تو کمک می کند تا عملکرد بهتری داشته و اعتماد به نفست افزایش پیدا کند. در کل بسیاری معتقدند زمانی که خوب به نظر می رسی احساس بهتری نیز خواهی داشت.

خواه این موضوع اثبات علمی داشته باشد یا خیر، حتما دیده ای که ظاهر خوب روی دیگران اثر می گذارد یا شاید خودت آن را تجربه کرده باشی.

پس سعی کن اول هفته ها لباس جدید یا مورد علاقه ات را به تن کنی و از لوازم جانبی دوست داشتنی ات استفاده کنی، هر چیزی که به تو احساس یک میلیون دلاری بدهد.

به علاوه لباس هایی انتخاب کن که احساس راحتی داشته باشی و اگر در انتخاب سبک لباس محدودیت داری سراغ رنگ های شاداب تر یا رنگ هایی که احساس بهتری به تو می دهد برو.

6. شنبه شخص دیگری را زیباتر کن

ثابت شده که مهربانی های غیر منتظره نسبت به دیگران باعث می شود احساس بهتری داشته باشیم و روحیه مان بهبود پیدا کند.

این رفتار می تواند در قالب یک تعریف، یک پیام غیرمنتظره زیبا، یک هدیه یا یک حرکت محبت آمیز باشد. با خودت عهد کن که هر صبح شنبه کار خوبی برای دیگران انجام داده یا یک نفر را خوشحال کنی.

فرقی نمی کند در حین رفتن به سر کار باشد یا در محیط کار یا زمانی که خارج از منزل هستی. مثلا می توانی در محیط کار چند دقیقه ای وقت گذاشته و از همکاران، مشتریان یا شخصی که خدمتی به تو ارائه داده قدردانی کنی یا به کسی پیامی با مضمون “تو خیلی عالی هستی” بفرستی.

7. لبخند بزن حتی یک لبخند ظاهری!

همه ما می توانیم در طول روز بارها لبخند بزنیم، مهم نیست در چه شرایطی یا کجا باشیم.

با لبخند زدن به دیگران نشان می دهی که حالت خوب است و این احساس را به او می دهی که از دیدنش خوشحال هستی که باعث می شود او نیز حال بهتری پیدا کند.

حتی اگر در شرایط دشواری قرار گرفته ای سعی کن یک لبخند ظاهری روی لب هایت بکاری تا زمانی که واقعی و از ته دل شود. از نظر علمی نیز ثابت شده تظاهر به شادی و حس خوب، این احساس به درونت منتقل می کند.

از این بعد وانمود کن عاشق شنبه ها هستی، سعی کن احساس خوبت را روی صورتت بیاوری و با زبان بدن آن را بروز دهی. این کار حتی به دیگران نیز کمک می کند تا شنبه ها را بیشتر دوست داشته باشند.

در ادامه : فال حافظ روز یکشنبه با تفسیر دقیق

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا