🔥 فال تاروت پیشگویی آینده تک کارتی [زمان، عاقبت و کائنات]

فال تاروت پیشگویی آینده تک کارتی سریع آنلاین
فال تاروت پیشگویی آینده تک کارتی

✅ برای مشاهده فال تاروت تک کارتی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

چگونه به موفقیت در زندگی برسیم؟

موفقیت یک مفهوم ذهنی است. برای درک بهتر، بیایید فرض کنیم هر چه فرد در سلسله مراتب نیازهای مازلو بالاتر برود، عملکرد بهتری خواهد داشت.

اساسا هیچ فردی نمی تواند به بالاترین سطح هرم (خودشکوفایی) برسد، تا زمانی که نیازهای سطح پایین تر برآورده شوند.

به عبارت دیگر، اگر غذا و پول کافی برای پرداخت صورتحساب های خود را نداشته باشید، یا عشق و عزت و احترام کافی دریافت نکنید، نمی توانید نسخه ایده آلی از خودتان باشید و احساس خوبی نسبت به ارزش خود به عنوان یک انسان داشته باشید.

حالا برای رسیدن به بالاترین سطح هرم، باید چه کرد؟ کافیست یافته های چندین مطالعه را که در ادامه برایتان آورده ایم، بررسی کنید.

1. با اقدام کردن، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید

کتی کی و کلر شیپمن، نویسندگان کتاب کدهای اعتماد به نفس، مقاله ای درخشان در مورد این موضوع نوشتند.

آن ها نشان داده اند که شکاف اعتماد به نفس بین دو جنس زن و مرد، بسیار زیاد است. همچنین اشاره می کنند که موفقیت به همان اندازه که به شایستگی بستگی دارد، به اعتماد به نفس نیز بستگی دارد.

آن ها نتیجه می گیرند که اعتماد به نفس پایین منجر به انفعال می شود. اما عمل و اقدام، باور فرد را به توانایی های خود برای موفقیت تقویت می کند. بنابراین، اعتماد به نفس از طریق اقدام کردن و عمل کردن، سخت کوشی و حتی شکست، افزایش می یابد.

2. تعریف خود را از اصالت بسط دهید

اصالت، یک ویژگی رهبری است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. بهترین رهبران کسانی هستند که خود را ابراز می کنند، با خود صادق هستند و بر اساس ارزش های خود تصمیم می گیرند.

حتی تقلید از صفات و ویژگی رهبران، به این معنی نیست که شخصیتی غیر واقعی دارید؛ بلکه نشان می دهد که در حال پیشرفت هستید.

3. مهارت های اجتماعی خود را بهبود ببخشید

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط کاترین واینبرگر، اقتصاددان دانشگاه کالیفرنیا، موفق ترین افراد در کسب و کار، هم در توانایی شناختی و هم در مهارت های اجتماعی برتر هستند.

او می‌ گوید: «افرادی که هم باهوش و هم از نظر اجتماعی ماهر هستند، درآمد بیشتری کسب می کنند.»

4. لذت خود را به تعویق بیاندازید

آزمایش مارشمالو در سال 1972، شامل قرار دادن مارشمالو در مقابل کودکان خردسال بود. محققان به کودکان وعده می دادند که اگر بتوانند تا زمانی که به آن ها اجازه داده نشده، به مارشمالوی مقابل خود دست نزنند، یک مارشمالوی دیگر جایزه می گیرند.

مطالعات بعدی در 40 سال آینده نشان داد که کودکانی که قادر به مقاومت در برابر وسوسه خوردن مارشمالو بودند، افرادی با مهارت‌ های اجتماعی بهتر، نمرات آزمون بالاتر و میزان کمتر سوء مصرف مواد مخدر هستند.

همچنین معلوم شد که کمتر از چاقی رنج می برند و بهتر می توانند با استرس مقابله کنند.

اما چگونه می توان توانایی خود را از طریق به تعویق انداختن لذت هایی مانند خوردن غذاهای ناسالم در زمانی که جایگزین های سالم در دسترس نیست، یا ماندن روی تردمیل زمانی که ترجیح می دهید متوقف شوید، بهبود بخشید؟

بسیار خوب! از کارهای کوچک شروع کنید. هر روز یک چیز را برای بهبود تدریجی انتخاب کنید، و متعهد شوید که کارهایی را که کمتر از دو دقیقه طول می‌ کشند، مانند شستن ظروف بعد از غذا یا خوردن یک تکه میوه برای داشتن تغذیه سالم تر، انجام دهید.

متعهد شدن به انجام هر روزه همین کارهای ساده، کارساز است. هنرمندان، ورزشکاران، نوازندگان، مدیر عاملان و همه افراد برجسته، همگی همین کار را انجام داده اند تا از همکاران خود متمایز شوند.

5. برای اهداف بلند مدت اشتیاق و پشتکار نشان دهید

روانشناس آنجلا داکورث، سال ها را صرف مطالعه کودکان و بزرگسالان کرده است و دریافته است که یکی از ویژگی ها پیش بینی کننده موفقیت، «ثبات داشتن» است.

او می گوید ثبات داشتن به معنای استقامت است. به معنای اینکه سال ها (و نه فقط چند روز و چند هفته) به هدف خود بچسبید و سخت تلاش کنید تا در آینده به آن برسید. موفقیت، دوی ماراتن است، نه دوی سرعت!

6. ذهنیت رشد را پرورش دهید

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط روانشناس استنفورد، کارول دوک، نحوه نگرش افراد به شخصیت خود، بر ظرفیت آن ها برای خوشبختی و موفقیت تاثیر می گذارد.

کسانی که دارای «ذهنیت ثابت» هستند، معتقدند چیزهایی مانند شخصیت، هوش و خلاقیت تغییر ناپذیر هستند و اجتناب از شکست، راهی برای اثبات مهارت و هوشمندی است.

در عوض، افرادی که دارای «ذهنیت رشد» هستند، شکست را راهی برای رشد می‌ دانند و بنابراین، چالش‌ ها را در آغوش می‌ گیرند، در برابر شکست‌ ها پایداری می‌ کنند، از انتقادها درس می‌ گیرند و به سطوح بالاتری از موفقیت می‌ رسند.

سوال این است که آیا افرادی با این طرز فکر، معتقدند که هر کسی می تواند با انگیزه یا تحصیلات مناسب انیشتین یا بتهوون شود؟ خیر! اما آن ها معتقدند که پتانسیل واقعی یک فرد، ناشناخته است و در واقع، پیش بینی پتانسیل های یک فرد غیر ممکن است.

به گفته او، هر فرد با سال ها اشتیاق، تلاش و آموزش می تواند به پتانسیل های خود برسد.

7. روی روابط تان سرمایه گذاری کنید

روانپزشک جورج ویلانت، پس از مطالعه زندگی 268 مرد در مقطع کارشناسی دانشگاه هاروارد به مدت چندین دهه، به نتیجه ای دست یافت که احتمالا خودتان می دانید: «عشق کلید خوشبختی است.»

ویلانت دریافت که حتی اگر مردی در کارش موفق شود، پول و ثروت انبوهی به دست آورد و سلامتی خوبی را تجربه کند، بدون روابط عاشقانه احساس خوشبختی نخواهد کرد.

مطالعات او نشان داد که خوشبختی به دو چیز بستگی دارد: «یکی عشق، و دیگری راهی برای کنار آمدن با زندگی به طوریکه عشق از بین نرود!»

منبع: www.inc.com

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا