❤️ فال تاروت عشق و احساس واقعی طرف مقابل [سریع و آنلاین]

فال تاروت عشق و احساس واقعی تک کارتی
فال تاروت عشقی و ازدواج اصلی

❤️ برای مشاهده فال تاروت عشقی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

⭐️ فال تاروت ⭐️

آیا عشق و احساس طرف مقابلم واقعی است؟

آیا در یک رابطه عاشقانه هستید؟ از کجا می دانید که این عشق واقعی است؟ اگر فقط وابستگی یا وسواس باشد چه؟ یا شاید فقط تحت تاثیر هیجان جلب توجه او هستید؟

همه به دنبال عشقی حقیقی هستند. متاسفانه باید گفت که برخی از افرادی که فکر می کردند عشق واقعی را پیدا کرده اند، بعدها متوجه شدند که چیزی که در دام آن افتاده بودند، عشق نبوده است!

با بررسی نشانه های زیر در رابطه خود، در خواهید یافت که آیا چیزی که بین شما و شریک عاطفی تان وجود دارد، یک عشق واقعی است، یا خیر. با کوکا همراه باشید.

1. عشق واقعی، از بین نمی رود

اگر عشق تان به طرف مقابل دائما از بین می رود و دوباره شکل می گیرد، شما اصلا عاشق نیستید! چیزی که از بین می رود، احساس شیفتگی یا جذابیت است. زیرا این دو، احساسات زودگذر هستند.

عشق واقعی بر مبنای هیچ احساسی نیست؛ بنابراین، حتی زمانی که دیگر جذابیتی وجود نداشته باشد، باقی می ماند.

2. فراتر از احساس سرخوشی است

آن احساس خلسه ای که در زمان عاشقی احساس می کنیم، در واقع هیجان جذب است که به آن شیفتگی نیز می گویند.

هر زمان که در این حالت هستید، نمی توانید به وضوح فکر کنید و همه چیز سورئال به نظر می رسد. از سوی دیگر، عشق واقعی می تواند بدون آن احساس جادویی شما را به طور واقعی و منطقی خوشحال کند.

3. طرف مقابل ارجحیت پیدا می کند

عشق واقعی باعث می شود شخصی را که دوستش دارید، در اولویت قرار دهید.

در واقع، به جای اینکه بخواهید از شما مراقبت شود و با شما رفتار ویژه ای شود (تا احساس ارزشمندی کنید)، با کمال میل همین کارها را برای او انجام می دهید، بدون اینکه انتظار جبران داشته باشید.

همچنین باعث می شود نیازهای او را در اولویت قرار دهید.

4. عشق واقعی، شما را کور نمی کند!

عشق واقعی باعث نمی شود که شریک عاطفی تان در مقابل چشمان شما کامل و بی نقص به نظر برسد؛ کاری که شیفتگی انجام می دهد.

درعوض، عشق باعث می‌ شود که آن شخص را با وجود نقص‌ هایش بپذیرید. اگرچه ویژگی های فردی در تصمیم گیری برای ادامه رابطه با او اهمیت دارد، اما علاقه شما به او بر اساس آن ها نیست.

5. عشق واقعی بر مبنای صلاحیت نیست

عشق واقعی مانند فرآیند استخدام شغلی نیست که در آن انتخاب کارمندان به به مجموعه ای از صلاحیت ها بستگی داشته باشد.

در واقع اگر علاقمند به فردی شوید که استانداردهای شما را ندارد، این عشق واقعی است. چنین عشقی، جایگاه اجتماعی، سابقه تحصیلی، نژاد و سایر معیارها را به چالش می کشد.

6. طرف مقابل را پنهان نمی کنید

اگر عشق شما حقیقی باشد، برایتان اهمیتی ندارد که دیگران تحت تاثیر شریک عاطفی شما قرار بگیرند یا نه؛ بلکه دوست دارید او را به دنیا نشان دهید و فریاد بزنید که او همان شخصی است که دوستش دارید.

در عضق حقیقی، این ظاهر، شغل یا دستاوردهای طرف مقابل نیست که به آن ها افتخار می کنید، بلکه خود اوست. دلتان می خواهد همه بدانند که با او هستید.

7. انتظاری در آن وجود ندارد

عشق واقعی یعنی از خودگذشتگی. باعث می‌ شود که به طرف مقابل چیزی ببخشید یا برایش کاری انجام دهید، بدون اینکه بخواهید در ازای آن چیزی دریافت کنید.

در واقع به دنبال این نیستید که او را تحت تاثیر قرار دهید یا به او لطف کنید تا با شما بماند؛ بلکه صرفا به او اهمیت می دهید.

8. به طرف مقابل، انگیزه تغییر می بخشد

اگر واقعا فردی را دوست داشته باشید، دلتان می خواهد تغییر کنید و فرد بهتری شوید؛ نه به این دلیل که می خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید، بلکه به این دلیل که می خواهید بهترین شریک زندگی او باشید.

شما می خواهید قوی تر شوید تا بتوانید از او محافظت کنید و فردی باشید که بتواند به او تکیه کند. همچنین می خواهید از شر عادات و ویژگی هایی که می تواند به او آسیب برساند، خلاص شوید.

9. به طرف مقابل فرصت دوباره می دهد

در عشق واقعی، لطف و بخشش وجود دارد. حتی اگر صدمه دیده باشید، حاضرید آن شخص را ببخشید.

از ته دلتان دوست دارید به او فرصت دوباره دهید، نه تنها به این دلیل که نمی خواهید او را از دست بدهید، بلکه به این دلیل که معتقدید او ارزشش را دارد.

10. در آن احترام متقابل وجود دارد

یکی از عناصر عشق واقعی، احترام است. از آنجایی که طرف مقابل برایتان قابل احترام است، کاری انجام نمی دهید که او را برنجاند، حتی اگر قرار باشد هیچ وقت متوجه نشود.

این ترس نیست که شما را در برابر وسوسه ها حفظ می کند، بلکه احترامی است که برای این شخص قائلید.

11. یک تصمیم است

همانطور که همیشه هم گفته می شود، عشق واقعی یک تعهد است، نه مبتنی بر احساسات. تعهد به دوست داشتن یک شخص، یعنی انتخاب او حتی اگر دیگر جذابیتی وجود نداشته باشد یا شرایط زندگی سخت شود.

عشق حقیقی، یعنی تصمیم برای ماندن با طرف مقابل، با توافقی که میان قلب و ذهن تان ایجاد کرده اید.

12. احساس امنیت و اطمینان می بخشد

عشق واقعی به شما آرامش می دهد زیرا قلب شما آرام است. این به دلیل حس اطمینان و اعتمادی است که به طور کامل میان شما وجود دارد.

و این حس اطمینان، بدین دلیل نیست که مطمئن هستید او از اعتماد شما سوء استفاده نخواهد کرد، بلکه بدین دلیل است که فداکارانه انتخاب کرده اید که بدون هیچ انتظاری به او عشق بورزید.

همانطور که در تمامی کتب مقدس اشاره شده است که «عشق واقعی، ترس را از میان می برد.»

13. در طول زمان رشد می کند

برخلاف شیفتگی که با گذشت زمان محو می شود، عشق حقیقی در طول زمان رشد می کند.

این امر، از طریق دوستی واقعی اتفاق می افتد؛ به خصوص اگر زمان بیشتری را با یکدیگر سپری کنید و کارها را با هم انجام دهید. دلبستگی نیز، به طور طبیعی و موازی با عشق رشد خواهد کرد.

14. تسلیم شدن در آن وجود ندارد

وقتی عشق تان واقعی باشد، علیرغم تمام سختی ها و مشکلات، تسلیم نمی شوید و از طرف مقابل تان دست نمی کشید.

حاضرید برای کسی که دوستش دارید بجنگید و درد را تحمل کنید. گاهی اوقات، حتی اگر او شما را از خود دور کند، همچنان ماندن را انتخاب می کنید.

15. اگر طرف مقابل نیاز داشته باشد، رهایش می کنید

با این همه، عشق واقعی می داند چه زمانی باید متوقف شود! می داند که چه زمانی برای طرف مقابل بهتر است که ترکش کنید.

از آنجایی که عشق یعنی از خودگذشتگی، باید بتوانید به خاطر او، خود را فدا کنید. عشق بر نیاز پافشاری نمی کند، بلکه نیازهای طرف مقابل را در اولویت قرار می دهد.

یادتان باشد که عشق، یک احساس نیست

حالا آیا فکر می کنید عشق تان حقیقی است؟ اگر هنوز هم شک دارید، باید بررسی کنید و ببینید آیا چیزی که نامش را عشق می گذارید، شما را از خود بیخود می کند؟ آیا احساس ناامنی و عدم اطمینان به شما می دهد؟

به خاطر داشته باشید که عشق، یک احساس صرف نیست که باعث شود همیشه شاد باشید. چراکه احساس، همیشه از بین می رود و دائمی نیست.

اگر در حال حاضر نمی توانید بگویید که واقعا عاشق هستید یا خیر، بگذارید زمان به شما بگوید!

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا