❤️ فال تاروت عاشقانه تک کارتی و سه کارتی امروز! [بله یا خیر؟]

فال تاروت عاشقانه تک کارتی و سه کارتی امروز!
فال تاروت عاشقانه تک کارتی و سه کارتی امروز!

❤️ برای مشاهده فال تاروت عاشقانه روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

عشق واقعی را می توان از نشانه هایی که با خود دارد شناخت اما برای تشخیص این نشانه ها باید هوشیار بوده و به نکات ریز دقت کرد. اگر احساس می کنید یک نفر خاص عاشق شما است، کافیست به رفتار او نسبت به خودتان توجه کنید تا از واقعی بودن عشق او مطمئن شوید.

کسی که عاشق است به تمام جزئیات مربوط به معشوقش توجه می کند و برای خوشحالی و آسایش همیشگی او از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود. اعتماد نیز از موارد مهمی است که پایه هر رابطه عاشقانه ای را تشکیل می دهد.

عشق واقعی چیست؟

عشق واقعی را نمی توان با کلمات توصیف کرد. این حس قوی یک دنیا شور، گرما، مراقبت و میل به همراه دارد و هرگز به شرایط وابسته نمی باشد بلکه در فراز و نشیب های زندگی ثابت و ماندگار می ماند.

با عشق واقعی می توانید همه سختی ها را به راحتی تحمل کنید و زمانی که کسی از صمیم قلب شما را دوست دارد، به روح تان نگریسته و همه وجودتان را تحسین می کند.

در دوران عاشقی، دیدن چهره و لبخند عشق تان شور و اشتیاق زیادی به شما می بخشد و شعله های این احساس خوب بین شما دو نفر بسیار شدید خواهد بود.

عشق حقیقی می تواند بی کران باشد و تا ابدیت ادامه داشته باشد. به علاوه یک عاشق واقعی نمی تواند معشوقش را در درد ببیند و هر کاری بتواند انجام می دهد تا لبخند به روی لب های او بیاورد.

اگر یک سفر عاشقانه را آغاز کرده اید باید بدانید سفر شما همیشه آسان و با شادی همراه نیست بلکه در کنار عشق تان سناریوهای مختلف را تجربه خواهید کرد اما ایمان و اعتماد شما به یکدیگر می تواند تمام موانع پیش رو را از میان بردارد.

نشانه های عشق واقعی در مردان

همه خانم ها زمانی که وارد یک رابطه می شوند یا ازدواج می کنند مدام این سوال را از خود می پرسند که “آیا همسرم واقعا من را دوست دارد؟”

اگر این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده، برای پاسخ به آن توصیه می شود به جزئیات زیر توجه داشته باشید:

1. با او احساس امنیت می کنید

این که کنار مردتان احساس امنیت و آرامش داشته باشید بسیار مهم است. مردی که عاشق شما است هرگز باعث هیچ گونه آسیب جسمی یا روحی در شما نخواهد شد و کنار او احساس خطر نمی کنید.

احساس امنیت یعنی او هیچ گاه شما را به کاری که هیچ علاقه ای به انجامش ندارید وادار نمی کند و در تصمیم گیری ها آزاد می گذارد. شما هنگام بیان نیازهای خود دلهره ندارید و انتقاد منفی یا قضاوت های بی مورد در رابطه تان جایی ندارد.

اگرچه سوء تفاهم و اختلاف نظر بخشی از یک رابطه است اما مردی که شما را دوست دارد همواره سعی می کند خشم و عصبانیت خود را کنترل کرده و برای حل مسئله وارد بحث های سالم می شود.

به علاوه هر زمان اختلاف بین شما بالا بگیرد یا به هر دلیل به بحث های منفی کشیده شود، به محض این که متوجه ناراحتی شما شود به مسیر درست بر می گردد.

2. به شما گوش می دهد

مردی که شما را دوست دارد به همه چیز زندگی شما علاقه مند است و هر زمان که نیاز به صحبت کردن داشته باشید، گوشی برای شنیدن دارد.

گفتگوهای طولانی و سالم بدون هیچ گونه وقفه بخشی از روابط عاشقانه هستند. مرد عاشق به همه جزئیات توجه می کند، سعی می کند همه چیز را به خاطر بسپارد و شما می توانید حس مراقبت و نگرانی را در کلمات او احساس کنید.

به علاوه زمانی که در مورد موضوع خاص صحبت می کنید عصبانی نمی شود یا صبر خود را از دست نمی دهد و هرگز نگرانی های شما درباره رابطه تان را نادیده نمی گیرد.

او همیشه به مشکلات شما گوش می دهد و سعی می کند احساسات شما را در هر مرحله از رابطه درک کند.

به علاوه قبل از تصمیم گیری های بزرگ در مورد مسائل مختلف، حتما با شما گفتگوی سالمی دارد، نظرات و افکار شما برایش ارزشمند است و هرگز فرصتی را برای بیان این موضوع از دست نمی دهد.

3. سعی نمی کند شما را تغییر دهد

پیوند میان شما و همسرتان هر چقدر هم که قوی باشد اما در نهایت شما دو انسان بسیار متفاوت هستید و طبیعی است که سرگرمی ها و علایق متفاوتی داشته باشید. چه بسا شما از چیزی در زندگی تان متنفر باشید اما همسرتان آن را دوست داشته باشد.

ممکن است به عنوان زن و مرد، رویکرد یا دیدگاه های متفاوتی درباره برخی مسائل داشته باشید اما مردی که عاشق شما است سعی می کند این تفاوت ها را بپذیرد. همچنین به دیدگاه های شما توجه می کند تا درک کند نگاه شما به همه چیز چگونه است.

او هرگز تلاشی برای تحمیل عقاید خود نمی کند و شما را همان طور که هستید نه آن طور که می خواهد باشید می پذیرد.

هیچ کس در این دنیا کامل نیست و او با توجه به این واقعیت تمام معایب و محاسن شما را قبول کرده و سعی نمی کند آن ها را تغییر دهد یا از شما، شخص دیگری بسازد.

4. ارتباط یک طرفه نیست

برقراری ارتباط با یک مرد عاشق بسیار ساده است و هیچ ترس و نا امنی در این ارتباط وجود ندارد. در این حالت شما هرگز از بیان افکار و نیازهای خود دلهره ندارید و قبل از ابراز آن ها دو بار فکر نمی کنید.

به علاوه هنگامی که صحبت می کنید، او فعالانه در بحث ها شرکت کرده و در صورت نیاز بازخوردهای خوبی به شما می دهد. همواره به افکار و دیدگاه های شما حتی اگر با آن ها موافق نباشد علاقه نشان می دهد و زمانی که موضوعی را با او به اشتراک می گذارید با بی توجهی او مواجه نخواهید شد.

چنین رابطه ای هرگز یک طرفه نخواهد بود.

نشانه های عشق واقعی در زنان

5. همیشه بهترین ها را برای شما می خواهد

اگر همسرتان واقعا عاشق باشد شما را لایق بهترین ها می داند و هرگز به متوسط بودن شما رضایت نمی دهد.

دوست داشتن دیگری به معنای عقب نگه داشتن یا مجبور کردن او به انجام کاری که نمی خواهد نیست. خانمی که از صمیم قلب عاشق است شما را از آرزوهای خود دور نمی کند، حتی اگر رابطه تان برای همیشه به پایان برسد.

مثلا اگر بداند برای تحقق رویای تان باید به کشور دیگری مهاجرت کنید شما را تشویق کرده و کمک می کند تا با وجود مشکلات و اندوهی که ممکن است ایجاد شود جلو بروید.

یا فرض کنید یکی از دوستان قدیمی عاشق تان شده اما می داند شما زن دیگری را دوست دارید. در این صورت هرگز بین شما و عشق تان قرار نمی گیرد، حتی اگر قلب خودش بشکند.

6. اعتماد مهم است

اعتماد یکی از مهم ترین عوامل در هر رابطه عاشقانه محسوب می شود و همسرتان باید بتواند با تمام وجود به شما اعتماد کند.

از آن جا که عشق در دل اعتماد می شکفد، اگر او آمادگی اعتماد کردن ندارد به این معنی است که عشق او هنوز آن طور که باید و شاید کامل نشده است.

بدیهی است قبل از این که به دنبال این علامت در همسرتان باشید، باید مطمئن شوید که دلیلی برای بی اعتمادی نسبت به شما نداشته باشد. باید با او صادق و وفادار بوده باشید تا شما را به پنهان کاری یا خیانت متهم نکند.

زنی که عاشق مردش است سعی نمی کند وارد حریم شخصی او شده یا درباره مسائلی که هنوز زمان گفتنش فرا نرسیده سوالات زیادی بپرسد. او ایمان دارد هر زمان همسرش آماده باشد همه چیز را با او در میان خواهد گذاشت.

7. تلاش می کند

اگر همسرتان عاشق شما باشد هر کاری می کند تا شما را بخنداند و به شما حس خاص بودن بدهد. او در زندگی اش همیشه شما را دراولویت قرار داده و برنامه ریزی برای سورپرایزهای کوچک و رویدادهای خاص نشانه تلاش و عشق روز افزون او می باشد.

امتحان کردن چیزهای جدید در کنار یکدیگر، یکی دیگر از نشانه های مهم است که می تواند عشق شما را عمیق تر کند.

8. هر دوی شما به خوبی با هم همکاری می کنید

شیوه مقابله با تعارضات و اختلافات در یک رابطه بسیار مهم و تعریف کننده توانایی همکاری با هم و دستیابی به موفقیت ها می باشد.

عشق می تواند از شما یک تیم قوی بسازد که با تلاش در کنارهم به هر چیزی که بخواهید می رسید.

زمانی که عاشق کسی هستید ممکن است سعی کنید از هر نظر خودتان را با نیازهای او سازگار کنید و زمانی که طرف مقابل نیز چنین حسی به شما داشته باشد، رابطه هرگز یک طرفه نخواهد بود.

در صورتی که با هم در مشکلات و اختلافات به دنبال راه حل سالم باشید، حل مسئله بسیار آسان تر خواهد شد. بنابراین همکاری بین زن و شوهر همیشه می تواند به نتایج رضایت بخشی منجر شود.

علائم عشق واقعی دوست پسر

9. او همیشه کنار شما است

اگر آقا پسری واقعا عاشق شما باشد هر زمان در زندگی به هر نوع حمایت نیاز داشته باشید او را کنار خود خواهید یافت. بی شک هر رابطه ای به حمایت عاطفی دائمی نیاز دارد و او همیشه آماده است تا چنین حمایتی را به شما ببخشد.

همه آدم ها در زندگی خود مرزهای شخصی دارند، به همین دلیل دوست پسر یا نامزدتان نمی تواند همه چیز را درست کند اما همیشه حامی شما خواهد بود. از جشن گرفتن برای موفقیت ها گرفته تا دلداری دادن در غم ها یا بحران های مالی.

او کنار شما می ماند تا دردها را تسکین داده و لبخند به لب های شما بیاورد.

10. به شما افتخار می کند

یک مرد عاشق هرگز به نقاط قوت شما حتی ساده ترین موارد بی اعتنایی نمی کند و هیچ چیز نمی تواند مانع او در جشن گرفتن برای هر دستاورد کوچکی که به دست می آورید شود.

او به شما افتخار می کند و قدردان تلاش های شما و نقاط عطفی که از آن ها عبور کرده اید خواهد بود. همچنین هرگز هیچ فرصتی را برای ابراز این حس به خصوص در حضور اطرافیان از دست نمی دهد.

11. همیشه سعی می کند شما را خوشحال کند

زمانی که عشق یک مرد واقعی باشد در کنار او بودن به شما شادی می بخشد و در آغوشش می توانید تمام دردهای خود را فراموش کنید.

او هر کاری می کند تا شادی، جایگزین دردهای شما شود و اگر در مورد موضوعی احساس بدی داشته باشید در دل خود می دانید کسی هست که می تواند شما را خوشحال کند. مهم نیست شرایط چقدر سخت باشد، او همیشه کار را برای شما ساده تر می کند.

12. هر لحظه به شما اهمیت می دهد

کسی که شما را دوست دارد هرگز لحظه ای از عشق و مراقبت شما غافل نمی شود و هر بار که با او صحبت می کنید گرما و آرامش را در رفتار و حتی صدایش احساس خواهید کرد.

او به روش های مختلف سعی می کند روزتان را خاص کند و در کنارش نگرانی های خود را برای مدتی فراموش می کنید.

نشانه های عشق واقعی دوست دختر

13. مشوق شما است

دختر خانمی که عاشق تان است شما را تشویق می کند تا در مسیر زندگی به جلو حرکت کرده و به شما انگیزه می دهد تا برای اهداف خود تلاش کنید.

او در چالش های زندگی کنار شما است و روبرو شدن با آن ها را ساده تر می کند. کمک می کند تا با ترس های خود مواجه شده، بر آن ها غلبه کنید و انرژی و اشتیاق خود را به دست آورید.

شما می توانید در حضورش تمام نا امنی های خود را بیان کرده و او همیشه آماده است به شما در حل مشکلات کمک کند.

14. از شما انسان بهتری می سازد

عشق می تواند شما را به بهترین نسخه خودتان تبدیل کند و دختر خانمی که دلباخته شما است کمک می کند تا هر روز خودتان را بهتر کرده و به هر چیزی که در زندگی می خواهید دست پیدا کنید.

او بر این باور است که اگر واقعا بخواهید می توانید هر کاری انجام دهید و تمام عادات منفی شما، زمانی که با او هستید از بین می رود. همچنین شما را تشویق می کند تا ویژگی های خوب در خود ایجاد کرده و راه بهتری برای مقابله با هر موقعیت بحرانی بیابید.

15. دوست دارد شما را به خانواده اش معرفی کند

یک دختر خانم عاشق تمایل زیادی دارد شما را به عزیزان خود معرفی کرده و دوست دارد والدین، خواهر و برادر و دوستانش عشق زندگی او را بشناسند و با او رابطه خوبی داشته باشند.

او می خواهد شما نیز عضوی از خانواده او باشید. به همین دلیل برایش مهم است که بین خانواده اش و عشقش رابطه خوبی برقرار کند و هرگز از هیچ فرصتی برای این منظور غافل نمی شود.

نشانه هایی که می گوید شما واقعا عاشق شده اید

اگر می خواهید بدانید احساسی که در شما ایجاد شده عشق واقعی است یا هیجانات زود گذر، بهتر است به نشانه های زیر توجه داشته باشید:

16. نمی توانید مدت طولانی عصبانی بمانید

در هر رابطه عاشقانه ممکن است بحث و گاه دعوا اتفاق بیفتد اما اگر عاشق همسرتان باشید حتی زمانی که از رفتار یا اشتباه او به شدت نا راضی هستید، عصبانی ماندن از او چندان برای شما راحت نخواهد بود.

بدیهی است همه کارهایی که عشق تان برای تحت تاثیر قرار دادن شما انجام می دهد به قدری زیبا و معصومانه به نظر می رسد که هر چقدر هم عصبانی باشید نمی توانید لبخند نزنید.

ممکن است اختلاف نظرهایی رخ دهد اما گاهی ترجیح می دهید از بحث کردن انصراف دهید تا این که کسی که دوستش دارید را از دست بدهید. شاید همه تقصیرها گردن او باشد اما شما طاقت احساس گناه، اندوه و پشیمانی او را نخواهید داشت و تمام خشم تان خیلی زود محو خواهد شد.

17. کنار او زمان را فراموش می کنید

اگر واقعا عاشق کسی هستید طبیعی است که در کنار او زمان به راحتی از دست تان برود زیرا از هر لحظه با او بودن لذت می برید و نمی خواهید این فرصت به پایان برسد.

شما ساعت ها با هم صحبت می کنید اما همیشه از کم بودن وقت گله دارید و حتی اوقاتی که در کنارتان نیست به او فکر می کنید.

دوری از عشق تان باعث می شود زمان بسیار دیر بگذرد، روز طولانی تر از حد معمول شود و همه چیز برای تان سخت تر به نظر برسد. در این شرایط شما به قدری منتظر دوباره دیدنش خواهید بود که بی قرار و مضطرب می شوید.

18. برایش فداکاری می کنید

زمانی که کسی را از صمیم قلب دوست دارید نیازهای او را بر نیازهای خود اولویت داده و آماده هستید تا به خاطرش هر چیزی را فدا کنید.

در این شرایط به راحتی می توانید از دایره امن خود خارج شده و هر کاری می کنید تا رابطه ای سالم و شاد داشته باشید.

19. او ایده آل شما است

زمانی که کسی را ایده آل می دانید و سعی می کنید شبیه او باشید احتمالا عاشق او شده اید. در این شرایط عادات او، توانایی اش در مدیریت موقعیت های پیچیده و رفتارش تاثیر زیادی روی شما می گذارد.

توجه داشته باشید این حس همیشه نشانه احساسات عاشقانه نیست بلکه می تواند از احترام شما نسبت به شخص مورد نظر نشات بگیرد. بنابراین قبل از هر گونه تصور اشتباه، به دنبال نشانه های دیگر در خود باشید.

20. نمی توانید برای دیدنش صبر کنید

اگر عاشق باشید، هر بار که دیدار دو نفره تان به پایان می رسد، بی صبرانه منتظر قرار بعدی می مانید و برای دیدار مجدد ثانیه شماری می کنید.

این که همیشه برای قرار بعدی تان برنامه ریزی می کنید اگر نشانه عشق نباشد پس علامت چیست؟!

21. همیشه برای او وقت دارید

مهم نیست چقدر سرتان شلوغ باشد، همیشه برای عشق تان زمان کافی دارید و آماده هستید تا هر زمان نیاز داشته باشد برایش وقت بگذارید.

این عادت جزو عادات همیشگی شما خواهد بود و هیچ چیز نمی تواند آن را تغییر دهد.

22. نیازی به پنهان کردن خود واقعی تان ندارید

بودن با عشق تان باعث می شود نقاب خود را برداشته و خود واقعی تان را در مقابل کسی که واقعا شما را دوست دارد به نمایش بگذارید، چرا که چیزی برای خجالت کشیدن یا پنهان کردن ندارید.

کسی که به شما اهمیت می دهد هرگز شما را به خاطر جنبه های مختلف وجودتان قضاوت نمی کند.

نشانه های عشق واقعی دو طرفه

عشق دو طرفه واقعی نشانه های متعدد دارد و هر دو طرف رابطه احساسات شدیدی را نسبت به یکدیگر تجربه می کنند. برخی از این نشانه ها عبارتند از:

23. هر دو از یکدیگر حمایت می کنید

پشتیبانی از هم در هر رابطه عاشقانه ای مهم است. اگر عشق بین شما واقعی باشد هر بار که یکی از شما تصمیمی می گیرد، دیگری در نقش حامی ظاهر می شود.

عشق، شما را به ستون زندگی یکدیگر تبدیل می کند و در واقع با عاشق شدن با هم عهد می بندید که در هر شرایطی پشت یکدیگر بوده و در کنار هم برای هر مشکل راه حلی بیابید.

24. بخشیدن یکدیگر کار دشواری نیست

در روابط عاشقانه، زمانی که یک طرف رابطه کار اشتباهی انجام می دهد، طرف مقابل به سختی می تواند او را ببخشد زیرا اشتباهات کسانی که دوست شان داریم بیشتر به ما آسیب می رساند و هر چه بیشتر آسیب ببینیم بخشش سخت تر خواهد شد.

واقعیت این است که همه آدم ها اشتباه می کنند، شما زمانی به این نتیجه می رسید که به قدر کافی بالغ شده باشید تا نفس تان را کنار بگذارید. در این صورت تمام تلاش تان را می کنید تا شریک زندگی خود را بخشیده و از نو شروع کنید، اگرچه ممکن است این پروسه مدتی طول بکشد.

25. از یکدیگر خسته نمی شوید

مهم نیست چقدر در کنار هم بوده باشید، در هر حال رابطه شما یکنواخت نمی شود و شما همیشه راهی برای مهیج کردن همه چیز خواهید یافت.

در چنین روابط عاشقانه ای خستگی معنا ندارد و برای یک عاشق، رفتار معشوق روز به روز زیباتر به نظر می رسد.

26. هر دو به دنبال حل مسائل هستید

هیچ رابطه ای کامل نیست و همه زوج ها ممکن است در مراحلی از زندگی با یکدیگر اختلاف پیدا کنند اما هر دو ابتکار عمل را در دست گرفته و هر بار روی حل مسئله کار می کنند.

مشاجرات، سوء تفاهم ها و بحث ها بخش جدایی ناپذیر روابط عاشقانه هستند و این که چقدر خوب بتوانید با آن ها کنار بیایید مهم است. اگر عاشق یکدیگر باشید کنارهم نشسته و به جای نادیده گرفتن مسائل درباره آن ها صحبت می کنید.

27. برای آینده تان با هم برنامه ریزی می کنید

زمانی که یکدیگر را دوست دارید، بی تردید درباره آینده با هم بودن تان صحبت خواهید کرد. شما ساعت های طولانی را صرف برنامه ریزی و فکر کردن در این مورد می کنید و همه این افکار برای هر دوی شما هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود.

شما می توانید در سایه عشق، انتظاراتی را که از یکدیگر دارید بیان کنید و خوب می دانید تنها صحبت کردن کافی نیست بلکه برای رسیدن به خواسته ها و رویاهای مشترک اقدام می کنید.

28. همیشه در حال رشد هستید

رشد بخش مهمی از یک رابطه سالم است و زمانی که عشق بین شما حاکم باشد هر دو به یکدیگر کمک می کنید تا روز به روز بیشتر و بیشتر رشد کنید.

در این میان رشد رابطه نیز بسیار ضروری است و با زمانی که برای یکدیگر می گذارید اعتماد در رابطه تان بهبود می یابد و حس بلوغ، درک یا توانایی همکاری با یکدیگر در شما رشد می کند.

حواس تان باشد اگر رشد یک رابطه عاشقانه متوقف شود و اوضاع رو به بهبود نباشد بی شک یک جای کار می لنگد.

نشانه های اولیه عشق واقعی

زمانی که شخصی را مدت طولانی می شناسید و اخیرا شروع به قرار گذاشتن با او کرده اید، طبیعی است مطمئن نباشید که آیا آن شخص نیز شما را دوست دارد یا خیر.

29. ارتباط بین خودتان را حس می کنید

زمانی که عاشق شخص خاصی می شوید احساس می کنید پیوندی میان شما ایجاد شده و جاذبه ای بین تان شکل گرفته است، به طوری که هرگز نمی خواهید هیچ فاصله و خللی در آن ایجاد شود.

30. رابطه بین شما هیجان انگیز است

زمانی که با فردی که دوستش دارید قرار می گذارید همه چیز برای شما هیجان انگیز می شود و هر بار که با هم برای موضوعی برنامه ریزی می کنید این هیجان ادامه داشته و محو نمی شود.

شما می خواهید در کنار هم چیزهای زیادی کشف کرده و خاطرات شیرینی را رقم بزنید. در این شرایط حتی انجام کارهای کوچک نیز در کنار هم سرگرم کننده تر می شود.

31. شما را می خنداند

زمانی که دو نفر عاشق هم هستند نمی توانند از ته دل شاد نباشند و نخندند زیرا هر دو در تلاش هستند تا یکدیگر را به بهترین حس و حال برسانند.

خندیدن با هم می تواند به تقویت رابطه و افزایش حس شادی و لذتی که در آن لحظات تجربه می کنید کمک کند.

32. به شما احترام می گذارد

احترام یکی دیگر از موارد ضروری در هر رابطه عاشقانه است که از نشانه های آن می توان به عدم قضاوت، رفتار مودبانه، ارتباط سالم و تفاهم اشاره کرد.

در رابطه توام با احترام، اگر تصمیمی بگیرید که عشق تان با آن موافق نباشد شما را مجبور به تغییر تصمیم تان نمی کند بلکه سعی می کند افکار پشت آن را درک کرده و به خواسته شما احترام بگذارد.

مهم است که شما نیز در حق او چنین رفتاری داشته باشد و هنگامی که نظر خود را درباره موضوعات مختلف بیان می کند، حرف هایش را نادیده نگیرید یا او را مسخره نکنید.

زمانی که بین شما اختلاف نظر وجود دارد باید بتوانید با یک بحث سازنده و سالم مسئله را حل کنید و نباید حرف توهین آمیزی به یکدیگر بزنید، حتی اگر بحث تان بالا بگیرد.

نحوه صحبت کردن با یکدیگر باید کاملا مودبانه باشد و هرگز به خانواده یا گذشته هم بی احترامی نکنید.

نشانه های فیزیکی عشق واقعی

نشانه های فیزیکی نیز برای درک احساسات طرف مقابل از اهمیت زیادی برخوردار هستند اما برخی از این نشانه ها در فراز و نشیب های عاطفی وغیر عاشقانه نیز ظاهر می شوند.

به همین دلیل نتیجه گیری تنها با توجه به یک علامت ممکن است چندان دقیق نباشد و هنگام تفسیر نشانه های فیزیکی باید به علائم دیگر توجه کرد.

33. گشاد شدن مردمک چشم

زمانی که با عشق تان تماس چشمی برقرار می کنید مردمک چشم گشاد می شود. در این شرایط ضربان قلب افزایش یافته و هورمون های عشق مانند اکسی توسین و دوپامین ترشح می شوند که می توانند روی اندازه مردمک چشم اثر بگذارند.

با این حال مواردی همچون ترس، اضطراب یا برخی شرایط دیگر نیز می توانند باعث گشاد شدن مردمک شوند، بنابراین نباید تنها به این علامت اکتفا کرد.

34. هیجان زدگی (پروانه داشتن در شکم)

این مورد شایع ترین علامت فیزیکی عشق محسوب می شود.

حتما برای شما هم پیش آمده زمانی که شخص مورد علاقه تان را می بینید یا به او فکر می کنید احساس هیجان زیادی در درون تان حس کرده یا به اصطلاح پروانه ها در شکم شما بال بال می زنند!

در این حالت نوعی احساس عصبی بودن نیز به شما دست می دهد.

35. خم شدن به سمت شخص مورد نظر

نحوه صحبت کردن، نشستن یا ایستادن شما می تواند رازهای زیادی درباره شما فاش کند. به عنوان مثال اگر به شخص خاصی علاقه زیادی داشته یا بخواهید با او رابطه عاشقانه داشته باشید احتمالا در حین صحبت کردن به سمت او متمایل می شوید.

به طور کلی خم شدن به سمت جلو یا حرکت دادن بالا تنه به سمت جلو نشان دهنده احساسات عاشقانه است.

اگر هنگام ابراز علاقه به شخص خاص به سمت او خم شده اید و او نیز درست همین حالت را نسبت به شما دارد، احساس عاشقانه بین شما قطعی و دو طرفه است اما اگر با وجود خم شدن شما به سمت طرف مقابل، او خودش را به سمت عقب می کشد احتمالا احساس شبیه شما ندارد.

در مورد این نشانه ها گاهی همه چیز واقعا گیج کننده می شود و ممکن است در نهایت به هیچ نتیجه ای نرسید.

36. تقلید کردن

این نشانه نیز در بسیاری از موارد عاشقانه دیده می شود. زمانی که کسی بیش از حد به شما وابسته است و تحت تاثیر شما قرار دارد بدون این که حتی متوجه باشد از رفتار شما تقلید می کند.

این تقلید ممکن است به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه اتفاق بیفتد و می توان آن را روشی غیر کلامی برای ابراز عشق در نظر گرفت. گاهی فرد مقابل شروع به تقلید از کارهای شما می کند تا توجه تان را جلب کرده یا جرقه شروع یک رابطه را بزند.

37. تماس چشمی

چشم ها می توانند تمام احساسات شما را بدون هیچ گونه ارتباط کلامی منعکس کنند. زمانی که کسی را دوست دارید همیشه خود را در چشمانش گم خواهید کرد.

با این حال فرکانس و میزان تماس چشمی بسیار مهم است. به عنوان مثال نگاه های سرد و طولانی نشانه عشق نیست بلکه در واقع نگاهی ترسناک و آزار دهنده محسوب می شود.

به علاوه نگاه های طولانی مدت می تواند نشانه این باشد که شخص مقابل در تلاش است تا چیزی در مورد شما کشف کند یا دلیل خاصی از این نوع نگاه دارد.

تماس چشمی عاشقانه ظریف و همراه لبخند است. در این حالت حس آرامش بخش و تسکین دهنده ای به فرد مقابل تلقین می شود  که مورد عجیب و زننده ای در آن وجود ندارد.

38. عرق کردن کف دست ها

صحبت کردن با کسی که دوستش دارید می تواند شما را عصبی و در عین حال هیجان زده کند، در این حالت هجوم آدرنالین در بدن باعث عرق کردن کف دست می شود.

توجه داشته باشید این علامت می تواند نشانه احساسات دیگر نظیر استرس و اضطراب نیز باشد و باید در کنار سایر علائم به تفسیر آن پرداخت.

39. سرخ شدن

بسیاری از افراد هنگامی که با عشق شان روبرو می شوند (حتی اگر در تیر رس نگاه او نباشند) سرخ می شوند.

به طور کلی نگاه کردن یا حتی فکر کردن به شخص مورد علاقه می تواند گونه های شما را سرخ کند که نشانه آن است که شما مجذوب آن شخص شده اید و می خواهید سهم بزرگی از زندگی شما داشته باشد.

نکات مهم برای حفظ هیجان رابطه

زمانی که برای مدت طولانی با کسی که دوستش دارید در رابطه هستید ممکن است مجبور شوید در کنار هم از چالش ها و مشکلاتی عبور کنید و با گذشت زمان مسئولیت های تان افزایش می یابد.

این مسئله می تواند به مرور زمان هیجان رابطه شما را کاهش دهد. برای جلوگیری از بروز این بحران و یکنواخت شدن رابطه، توصیه می شود به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • بودن یکدیگر را بدیهی ندانید
  • همیشه برای یکدیگر زمان بگذارید
  • هرگز اجازه ندهید عصبانیت، رابطه تان را تیره کند
  • وظایف را تقسیم کرده وبه صورت تیمی آن ها را انجام دهید
  • هر از گاه تجربه های هیجان انگیز و جدید داشته باشد
  • هرگز اجازه ندهید یک روتین تکراری شما را خسته کند
  • بیشتر حرف بزنید، کمتر دعوا کنید
  • صمیمیت را چاشنی رابطه کنید
  • یکدیگر را غافلگیر کنید
  • همیشه بعد از یک هفته شلوغ، یک تعطیلات کوتاه داشته باشید

تفاوت بین عشق واقعی، هوس و شیدایی

بسیاری از افراد عشق را با شهوت و هوس های زود گذر یا شیدایی اشتباه می گیرند در حالی که یک خط باریک بین این سه مورد وجود دارد که آن ها را از هم جدا کرده است.

شیدایی یک احساس وابستگی شدید به دیگری است که به شما اجازه نمی دهد واقعیت وجود طرف مقابل را ببینید بلکه یک فانتزی از آن شخص خلق کرده و او را دقیقا همان طور که می خواهید به تصویر می کشید.

شیدایی می تواند باعث احساسات منفی همچون عصبی بودن، اضطراب یا نا امنی شود و احساسی موقتی است که با گذشت زمان از بین می رود.

روابط مبتنی بر شهوت یا هوس های زود گذر نیز بر اساس جذابیت های فیزیکی شکل می گیرند و ارتباط عاطفی چندانی در آن ها وجود ندارد. در این حالت رابطه فقط رنگ و بوی جسمانی دارد.

عشق اما کاملا متفاوت از دو مورد قبل بوده و احساسی مثبت در افراد ایجاد می کند. زمانی که عاشق کسی هستید سعی می کنید همه چیز را در مورد او بدانید و یک رابطه بی پایان میان شما ایجاد می شود.

کسی که عاشق شده به سختی می تواند ارتباط یا جذابیتی که با وجود معشوق تجربه می کند را نادیده گرفته و فراموش کند.

منبع: thepleasantrelationship

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا