⭐️ فال تاروت سال 1402 – فال سالانه 2023 برای متولدین ماه ها

فال تاروت سال ۱۴۰۲
فال تاروت سال ۱۴۰۲

⭐️ برای مشاهده فال تاروت شخصی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

⭐️ فال تاروت سال 1402 – 2023 ⭐️

فروردین

کارت تاروت : شوالیه سکه

به همان ترتیبی که امسال نگرش تازه ای را برای تو به ارمغان می آورد، تصمیم تو هم این است که به هر کاری که شروع می کنی پایبند باشی.

تو به سمت پول درآوردن کشیده شده‌ ای و در حالی که این ماه بازگشتی را که می‌ خواهی به تو نشان نمی‌ دهد، حرکت‌ های تو در ماه های اول امسال بسیار دقیق خواهند بود و راهی برای تحقق رویاهای خود خواهی یافت. تو از سال گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته ای که کل این تجربه جاه طلبی تو را به خوبی تنظیم کرده است.

اردیبهشت

کارت تاروت : ملکه چوبدست

فروردین امسال نیاز به بودن در کنار خانواده را احساس می کنی زیرا به حمایت آن ها نیاز داری. تو نسبت به آینده بسیار خوش بین هستی اما چیزی برای نشان دادن آن نداری و این فقط به تو سوخت بیشتری برای آتش جاه طلبی  ات می دهد.

جستجوی آرامش در کنار اعضای خانواده به تو کمک می کند آرامش داشته باشی و به آن خودباوری شگفت انگیزی که بخشی از شخصیت توست بازگردی. تا آخر امسال همه ی برنامه ریزی های تو نتیجه خواهند داد.

خرداد

کارت تاروت : دو چوبدست

تو هنوز کامل به سال جدید نقل مکان نکرده ای اما به آنجا خواهی رسید. در ماه های اول سال جدید می فهمی که چگونه کاری را که در سال قبل شروع کرده ای، تمام کنی.

در حالی که نمی خواهی گذشته را به آینده ببری، مطمئنا نمی خواهی کاری را که شروع کرده ای رها کنی و هر چقدر هم که برای دیگران این کار تمام شده باشد، می دانی که باید به این کار بازگردی. بنابراین می توانی آن را احیا کنی و همین را به موفقیت سال 2023 – 1402 خودت تبدیل کنی.

تیر

کارت تاروت : پنج سکه – وارونه

تو ماه های اول امسال را صرف برنامه ریزی و تفکر خواهی کرد. اشکالی ندارد چون می دانی چه کار می کنی. ممکن است همه ی مردم دنیا در حال انجام کاری باشند اما تو برنامه‌ ریزی می‌ کنی که برای شروع کاری بیشتر وقت بگذاری و همه ی جوانب را در نظر بگیری.

مرداد

کارت تاروت : برج – وارونه

تو از بدترین سال برای مردادی ها خارج می شوی و وارد سالی می شوی که نوید موفقیت در سطوح مختلف را به تو می دهد.

تنها درس واقعی تو در اینجا این است که بدانی چه زمانی باید رها شوی. تو خاطرات وحشتناک زیادی داری و اگر به آن ها اجازه دهی تو را پایین بیاورند، غرق خواهی شد. این کارت به تو می گوید آنچه در گذشته بود اکنون به پایان رسیده است. حرکت کن و با آرامش و سلامتی پیش برو.

شهریور

کارت تاروت : نوباوه سکه

امسال به تو انگیزه می دهد تا آنچه را که می خواهی انجام دهی. تو دوست داری خودت را به عنوان یک آدم خودخواه تصور کنی که به هر قیمتی از خودش مراقبت می کند.

در ماه های اول سال جدید آنچه را که در سال گذشته جواب نداد، مرور خواهی کرد و تلاش جدی برای برنامه‌ ریزی انجام می‌ دهی که چگونه می‌ توانی در سال جاری به موفقیت برسی.

مهر

کارت تاروت : چهار چوب دستی – وارونه

امسال هیچ چیز مانع رویای تو نیست. تو دید واضحی در مورد آنچه می خواهی و آنچه باید امسال اتفاق بیفتد داری و با وجود اینکه چند مانع پیش رو می بینی احساس می کنی زندگی همین است!

تو به اندازه سال گذشته عصبانی نیستی و این به این دلیل است که تلاش کرده ای تا منفی ها را در زندگی خود رها کنی. مهر ماهی عزیز امسال به موفقیت های زیادی دست پیدا خواهی کرد.

آبان

کارت تاروت : امپراطور- وارونه

امسال متوجه می شوی که تنها فردی که می خواهی به او اعتماد کنی خودت هستی. تو از افرادی که اخیرا به تو توصیه هایی کرده اند، چیزهای زیادی یاد گرفته ای و به نوعی بیشترین آموخته ها را از آن ها داری.

اکنون می دانی چه کاری را نباید انجام دهی. امسال برای تو الهامات خلاق به ارمغان می آورد. هیچ چیز تو را عقب نگه نمی دارد تو پروانه ای هستی که در زمان مناسب زنده می شوی.

آذر

کارت تاروت : هشت چوبدست- وارونه

سال گذشته برای تو مملو از ایده ها و تلاش های خلاقانه بود. امسال تو باید بیشتر تمرکز کنی تا ایده های شگفت انگیزت را به واقعیت تبدیل کنی.

دی

کارت تاروت : عشاق – وارونه

ماه های اول سال جدید برای تو با مشاجرات و اختلافاتی در زندگی عاشقانه ات همراه خواهد بود.

از یک طرف می توانی به خودت تبریک بگویی که با شریکی که داشتی به اینجا رسیده ای و از طرفی مطمئنی که امسال، تکرار سال گذشته نیست. این کارت یک کارت تاروت خوب است اما هشداری برای توست که تغییراتی را در زندگی اعمال کنی یا برای همیشه به همان شکلی که هستی باقی بمانی.

بهمن

کارت تاروت : شش شمشیر – وارونه

ماه های اول امسال بهتر است به تمام کارهای قبلی خود که به آن ها رسیدگی نکرده ای توجه کنی. تو از ایده انجام هر کاری احساس ترس می کنی و عدم ابتکار عمل باعث می شود احساس کنی همه این کارها سخت است. امسال سال حرکت و رسیدن به موفقیت های بزرگ است.

اسفند

کارت تاروت : سه فنجان – وارونه

به نظر می رسد که سال قبل نسبتا برای تو خوب بوده است و اکنون احساس می کنی که تمام پول های خود را در سال گذشته هدر داده ای.

تو نمی خواهی کار کنی؛ تو فقط می خواهی بازی کنی و به احتمال زیاد افرادی را پیدا خواهی کرد که تو را در این مسیر همراهی خواهند کرد. تو از بازی کردن لذت خواهی برد و به زودی به موفقیت های تجاری زیادی دست پیدا می کنی.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
نسرین
نویسنده، مترجم و علاقه مند به موضوعات سبک زندگی، فرهنگ و هنر و سرگرمی