⚡️🔥 فال تاروت روزانه – سرنوشت امروز جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱

فال روزانه تاروت
فال روزانه تاروت

جدیدترین فال روزانه تاروت برای امروز جمعه 27 آبان ماه 1401

✅ برای مشاهده فال تاروت شخصی تان روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

فروردین

کارت تاروت: ده سکه

شما بی وقفه تلاش کرده اید تا به جایی که امروز هستید برسید. در نتیجه، چیزهای زیادی برای شکرگزاری دارید؛ سلامتی، سعادت و موفقیت. حتی اگر هنوز به جایی که می خواهید نرسیده اید، اما در حال رسیدن به آن هستید.

اردیبهشت

کارت تاروت: نه شمشیر

اجازه ندهید جنبه های تاریک زندگی شما را نابود سازد. وقتی به یک مانع برخورد می کنید، خیلی آسان است که منفی فکر کنید. اتفاقات به ظاهر بد، همیشه رخ می دهند.

بعدها در آینده به این شکست کوچک در رابطه تان خواهید خندید! در حال حاضر، همه چیز بسیار سخت به نظر می رسد، اما به زودی همان آدم قبلی خواهید شد.

خرداد

کارت تاروت: قدرت

نیازی نیست نقاب بزنید! شما در آن واحد می توانید هم قوی باشید و هم ضعیف! وقتی بتوانید اعتراف کنید که اشتباه فکر می کردید یا خطا کرده اید، این امر شخصیت خوب شما را نشان می دهد. باید متواضع باشید؛ این تنها چیزی است که اهمیت دارد.

تیر

کارت تاروت: ابله

شما آماده هستید که وارد یک رابطه شوید. قلب شما می تواند به شما بگوید که این شخص خاص و متفاوت است. تجربه عشقی که دارید، چیزی است که تا به حال با شخص دیگری تجربه نکرده اید. و این بی نظیر است…

مرداد

چیزی را که نمی خواهید، تحمل نکنید. بازی کردن نقش آدم خوب بس است! اگر احساس می کنید چیزی در رابطه تان هست که برایتان مناسب نیست، نظر خود را صادقانه بیان کنید.

شهریور

کارت تاروت: شش سکه

وقتی در یک رابطه دو نفره هستید، هر دو نفر باید تلاش کنند تا آن را به سرانجام برسانند. اما روزهایی هم وجود خواهد داشت که یکی از شما حال خوبی ندارد و ممکن است نیاز باشد دیگری به جای هر دو نفر تلاش کند.

تجربه دادن و گرفتن عشق با کسی که همین کار را برای شما انجام می دهد، تجربه بسیار زیبایی است.

مهر

کارت تاروت: دو جام

انتظار سردرگمی می رود. وقتی مطمئن نیستید که آماده یک رابطه هستید یا خیر، طبیعی است که در مورد موضوع تعهد کمی دودل باشید. ممکن است آماده صحبت کردن یا معاشقه با فردی باشید، اما صد درصد بودن در رابطه هنوز برایتان مشخص نیست.

آبان

کارت تاروت: سه جام

شما به راحتی و بدون نیاز به تلاش زیاد، در حال انجام کاری هستید. اما احساس می کنید چیزی برای شما مناسب نیست و مطمئن نیستید که آن چیست. وقتی قلب تان مطمئن نیست، به آن توجه کنید.

آذر

کارت تاروت: نوباوه شمشیر

امروز ممکن است کسی مقابل شما شایعه پراکنی یا غیبت کند و شما باید تصمیم بگیرید که در مقابل صحبت های او سکوت کنید یا دنباله صحبت او را بگیرید و خودتان را به دردسر بیاندازید.

ممکن است از شنیدن چیزهایی که او می گوید، خوشتان نیاید، اما این موضوع برای شما درسی است که باید یاد بگیرید. مراقب افرادی که غیبت و شایعه پراکنی می کنند، باشید.

دی

کارت تاروت: شش جام

گذشته می تواند زیبا باشد؛ به خصوص وقتی که عاشقانه به شخصی فکر می کنید که زمانی دوستش داشته اید. شما نمی توانید به عقب برگردید، اما می توانید از خوبی هایی که گذشته به زندگی شما آورده است قدردانی کنید.

بهمن

کارت تاروت: یک سکه

هر روز، یک هدیه بزرگ است و به شما این فرصت داده شده است که دنیا را ببینید و کارهایی را انجام دهید که دیگران قادر نیستند. چیزهای زیادی به شما داده شده است. به همین دلیل انسان سخاوتمندی شده اید.

اسفند

کارت تاروت: پادشاه چوبدست

شما ایده هایی در سر دارید و این ایده ها، میل به اختراع چیزهای جدید را در شما به وجود آورده اند. ممکن است برای شروع به چیزهای زیادی نیاز نداشته باشید، اما به احساس مثبت، شوق و انگیزه برای موفقیت نیاز دارید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا