فال تاروت حافظ شیرازی اصلی و واقعی آنلاین [پیشگویی آینده؟]

فال تاروت حافظ شیرازی انلاین
فال حافظ تاروت امروز و فردا آنلاین

⭐️ جهت فال گرفتن از دیوان حافظ شیرازی، روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

برای مشاهده فال تاروت اصلی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال تاروت

9 راه عملی برای تجلی رویاهای تان در زندگی

آیا می تواند سرنوشت و زندگی آینده را پیشگویی کرد و برای رسیدن به اهداف برنامه ریزی های دقیق انجام شود؟ آیا می توان رویاهای زندگی را به دست آورد؟

تجلی یک چیز یعنی چه؟

فرآیند تجلی، یعنی آوردن یک چیز به واقعیت فیزیکی شما از طریق افکار، احساسات و باورهای شما. اکنون ممکن است به این فکر کنید که اگر تجلی یک چیز به آسانی فکر کردن به آن بود، همه ما زندگی های لوکس و بی نقصی داشتیم!

اما منظور این است که افکار، احساسات و باورها باید زمینه‌ ای باشند برای اینکه شما را به اهداف تان برسانند.

یادآوری و مرور آنچه واقعا می‌ خواهید، به شما کمک می‌ کند تا روی راه‌ های رسیدن به آن تمرکز کنید. در نهایت، آن چیز برای شما به واقعیت تبدیل خواهد شد. همه چیز اینگونه عمل می کند!

در اینجا چند مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه هر چیزی را که می خواهید در زندگی تان متجلی کنید.

1. بدانید که چه موقع ذهنیت اهمیت دارد

با وجود همه تبلیغات، یک مشکل بزرگ در مورد قانون جذب وجود دارد: باور به تنهایی نمی تواند چیزی را تغییر دهد؛ حداقل نه در دنیای فیزیکی.

برای تغییر دادن واقعیت به نفع خود، اقدامی مستمر و آگاهانه لازم است.

اما این بدان معنا نیست که طرز فکر مثبت بی اهمیت است. وقتی اتفاقی ناخوشایند در زندگی ما تکرار می شود، معمولا همه ما تمایل داریم بگوییم که زندگی همین است دیگر! خوب یا بد باید آن را تحمل کنیم!

باورهای محدودکننده را کنار بگذارید!

نگذارید شک و تردیدهایتان یک جا بماند و بگندد! با آن مانند میکروب رفتار کنید و دستان خود را از آن بشویید.

دائما به خود یادآوری کنید که محدودیت‌ های شما در مقایسه با همه کارهایی که می‌ توانید انجام دهید، حداقل هستند.

بیش از حد به چیزها فکر نکنید؛ فقط با تمام قوا جلو بروید. حتی شکست‌ ها درس‌ های زندگی فوق‌ العاده مفیدی را به شما ارائه می‌ دهند.

از شکست‌ ها درس می‌ گیرید، رشد می‌ کنید، دوباره تلاش می‌ کنید و در نهایت موفق می‌ شوید. تنها افرادی که دست از تلاش می کشند، بازنده هستند. بازنده نباشید!

افکار، رویاهای ما را متجلی نمی کنند، اما اعمال ما را دیکته می کنند. قبل از نوشتن اهداف تان، ابتدا با خودتان چک کنید که آیا در حال حاضر ذهنیت مثبتی دارید؟

2. مهم ترین سوال را از خود بپرسید

در کتاب پر فروش سایمون سینک، «با چرا شروع کن»، او توضیح می‌ دهد که چگونه مردم تا زمانی که «چرایی» را درک نکنند، محصولی را خریداری نمی‌ کنند.

به همین ترتیب، شما نیز به ماموریت شخصی خود متعهد نمی شوید مگر اینکه در اعماق روح خود بدانید که «چرا» آن خواسته برایتان مهم است.

در مورد نوع زندگی ای فکر کنید که اگر به اهداف خود برسید، می توانید داشته باشید. چقدر این احساس شما را خوشحال می کند؟ چه تاثیری روی زندگی اطرافیان تان می گذارد؟

سپس عواقب دنبال نکردن هدف را تصور کنید. آیا می‌ توانید پشیمانی‌ هایی را که ممکن است به دنبال داشته باشد، بپذیرید؟ آیا فرصت های از دست رفته جای جبران دارند؟

3. تجسم کنید

هنگامی که متوجه شدید از زندگی خود چه می خواهید و چه اهدافی دارید، وقت آن است که آن را تجسم کنید. خود را در جایی که می خواهید باشید تصور کنید.

به نظر خوب می رسد، اینطور نیست؟ هنگامی که به سمت هدف نهایی خود قدم بر می دارید، آن تصویر را در ذهن داشته باشید.

به خاطر داشته باشید که همانطور که به جلو می روید، این تجسم ممکن است تا حدودی تغییر کند. گاهی اوقات اهداف شما تغییر می کنند و حتی گاهی اوقات کاملا عوض می شوند.

اگر مسیر بهتری را برای خود شناسایی کردید، از ادامه مسیر نترسید، اما همیشه باید یک تصویر واضح از جایی که در نهایت می خواهید به آن برسید در ذهن خود داشته باشید.

مدیتیشن می تواند به ویژه برای تجسم مفید باشد؛ زیرا فضایی را در ذهن شما برای تجسم ایجاد می کند که به شما کمک می کند هر خواسته ای را محقق کنید.

4. قدرت صبر را تمرین کنید

حتما در مورد اصل پارتو شنیده اید که اغلب به آن قانون «80/20» می گویند. تخمین زده شده است که 20 درصد موفقیت، هدف گذاری هوشمندانه و 80 درصد آن اجراست.

هیچ چیز بهتر از اقدام بی امان که به سمت هدف درست هدایت می شود، نیست. اما یک ویژگی مهم و در عین حال نادیده گرفته شده دیگر وجود دارد: «صبر!»

چیزهای بزرگ زمان می برد. اما اکثر مردم در کوتاه مدت بیش از حد صبور و در دراز مدت بی صبر هستند. آن ها هر روز با سرعتی آرام تلاش می کنند، و زمانی که یک شبه به موفقیت نمی رسند، خودشان را سرزنش می کنند.

یادتان باشد در افسانه های کلاسیک، یک فرد موفق بیشتر شبیه لاک پشت است تا خرگوش. درست مانند دارکوبی که هزاران ضربه به یک درخت می زند تا شکار را بیابد!

5. اقدام کنید

هنگامی که تصویر واضحی از آنچه می خواهید و جایی که می خواهید در ذهن خود داشتید، زمان آن فرا می رسد که برای رسیدن به آن تلاش کنید.

هر چه بیشتر به انجام یک کار بزرگ فکر کنید، شروع آن ترسناک تر می شود! حتی اگر نمی دانید بهترین کاری که باید به عنوان اولین قدم انجام دهید چیست، دل به دریا بزنید و کاری انجام دهید.

ممکن است در ابتدا یک صعود متزلزل داشته باشید، اما اگر پشتکار داشته باشید و فقط به حرکت ادامه دهید، در نهایت به اوج خواهید رسید.

6. عاداتی بسازید که انگیزاننده باشند

افراد موفق، با انجام دو کار مهم شکوفا می شوند و رویاهای خود را متجلی می سازند:

الف) تشخیص مهم ترین فعالیت های مرتبط با هدف:

از خود بپرسید: کدام 20 درصد فعالیت ها، 80 درصد نتایج را ایجاد می کنند؟ چه کارهایی مرا بیشتر به هدفم نزدیک می کنند؟

ب) تکرار هر روزه این فعالیت ها:

هنگامی که فعالیت های حیاتی برای اهداف خود را شناسایی کردید، باید آن ها را به عادت تبدیل کنید. اگر می خواهید رویاهای خود را متجلی کنید، این کار کلید شماست.

7. آن را در دراز مدت حفظ کنید

مردم اغلب می پرسند: چگونه انگیزه خود را چندین ماه یا چندین سال حفظ کنیم؟ عادات از این رو قدرتمند هستند که نیاز به انگیزه دائمی را کاهش می دهند.

اینگونه هدف شما تبدیل به یک سبک زندگی می شود. فقط باید فعالیت های حیاتی برای موفقیت را به عادت های تکرارپذیر تبدیل کنید.

وقتی انگیزه بالایی داشته باشید، این کار راحت تر است. این کار را با کمک سیستم پاداش انجام دهید تا یک عادت را تقویت کنید.

مثلا بعد از خواندن یک فصل کتاب، خود را به یک فنجان قهوه دعوت کنید یا بعد از اینکه 2 کیلوگرم کاهش وزن داشتید، غذای دلخواه تان را بخورید.

8. در قالب یک تیم، بیشتر برنده اید!

بزرگترین اشتباهی که در طول مسیر رسیدن به خواسته هایتان می توانید مرتکب شوید، این است که سعی کنید به تنهایی آن را طی کنید.

از به کارگیری دیگران در مسیر موفقیت خود دریغ نکنید. سفر شما به سمت موفقیت نباید به تنهایی باشد. وقتی آن را با دیگران تجربه می کنید سرگرم کننده تر و لذت بخش تر خواهد بود.

هرکجا لازم است، از دیگران کمک بخواهید و آن ها را دعوت به مشارکت و همکاری کنید. مطمئن باشید خوشحال می شوند!

9. شکرگزاری را تمرین کنید

داشته هایتان را برشمارید و سعی کنید حس قدردانی و شکرگزاری را در خود پرورش دهید.

شما قطعا فرصت‌ هایی در اختیار دارید که میلیاردها نفر آن را ندارند، بنابراین از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

راندا برن، نویسنده کتاب راز، یکی از محبوب‌ ترین کتاب‌ های قانون جذب، شکرگزاری را بسیار مورد بحث قرار می‌ دهد. او می گوید:

«برای آنچه اکنون دارید سپاسگزار باشید. وقتی شروع می کنید به فکر کردن در مورد همه چیزهایی که به خاطرشان سپاسگزار هستید، قانون جذب چیزهای بیشتری برای سپاسگزاری به ذهن شما می آورد.

شروع به سپاسگزاری کنید، و سپس قانون جذب آن افکار سپاسگزاری را دریافت خواهد کرد و چیزهای بیشتری برای سپاسگزاری به زندگی شما جذب خواهد کرد.»

منبع: www.lifehack.org

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا