بهترین مارک سرخ کن دوقلو در سال 1403 کدام است؟

سرخ کن دوقلو یکی از انواع سرخ کن بدون روغن در بازار است که به دلیل عملکرد و کیفیت بالا توانسته نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند. از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندهای سرخ کن دوقلو می‌توان به برندهای نینجا، باریتون و نوتریکوک اشاره کرد.

بهترین سرخ کن دوقلو در بازار

اگر شما هم قصد خرید سرخ کن دوقلو را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا با 3 برند حرفه‌ای و باکیفیت سرخ کن دوقلو بیشتر آشنا شوید.

سرخ کن دوقلو

سرخ کن دوقلو نینجا

سرخ کن دوقلو نینجا یکی از سرخ کن‌های دوقلو موجود در بازار ایران است که از ویژگی‌های جذابی برخودار است. سرخ کن دوقلو نینجا در کشور چین تحت نظارت آمریکا تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌شود. ظرفیت این سرخ کن حرفه‌ای بین 7.6 لیتر تا 9.5 لیتر است که برای خانواده‌های پرجمعیت و یا خانواده‌هایی که تنوع غذایی بالایی دارند، گزینه مناسبی است. تمامی مدل‌های سرخ کن دوقلو نینجا خاص و منحصربفرد است و نظر هر مخاطب سخت پسندی را به خود جلب می‌کند. جنس بدنه این سرخ کن از ترکیب پلاستیک و استیل ضدزنگ ساخته شده که در برابر ضربه و تغییرات دما مقاومت قابل قبولی دارد. همچنین سرخ کن نینجا دوقلو دارای ابعاد نسبتا بزرگتری نسبتا به سرخ کن معمولی است و برای استقرار نیاز به فضای بیشتری دارد.

سرخ کن دوقلو

قدرت این محصول حرفه‌ای نینجا با توجه به ظرفیت و مدل بین 2400 وات تا 2470 وات است. همچنین این دستگاه حداکثر تا دمای 240 درجه سانتیگراد را در اختیار شما قرار می‌دهد که به شما این امکان را می‌دهد که هر نوع ماده غذایی را به راحتی سرخ و مغزپخت کنید. از دیگر امکانات این دستگاه حرفه‌ای می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی آن اشاره کرد که به کمک آن می‌توانید دمای پخت، مدت زمان پخت، برنامه‌های پخت اتوماتیک را برای هر سبد به صورت جداگانه تنظیم کنید. همچنین سرخ کن بدون روغن دوقلو نینجا دارای 6 برنامه پخت هستند که از آن‌ها برای سرخ کردن بدون روغن، کبابی کردن، تردکردن، گرم کردن مجدد، پخت و پز، خشک کردن میوه و سبزیجات استفاده کنید. از مهمترین امکانات سرخ کن نینجا می‌توان به قابلیت ترد بیشتر یا MaxCrisp اشاره کرد. با انتخاب این برنامه سطح بیرونی موادغذایی کاملا ترد و طلایی می‌شود و سطح داخلی کاملا نرم و مغزپخت باقی می‌ماند. همچنین از مهم‌ترین قابلیت‌های این نوع سرخ کن می‌توان به پخت همزمان دو غذای متفاوت اشاره کرد.

سرخ کن دوقلو نوتریکوک

سرخ کن دوقلو نوتریکوک یکی دیگر از سرخ کن‌های دوقلو خوش ساخت و حرفه‌ای در بازار ایران است. این سرخ کن آمریکایی از کیفیت و عملکرد ویژه‌ای برخودار است و در بین مخاطبین از محبوبیت بالایی برخوردار است. بدنه سرخ کن دوقلو نوتریکوک از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده که علاوه بر زیبایی باعث افزایش مقاومت آن در برابر تغییرات دما و ضربه شده است. ظرفیت سرخ کن‌های دوقلو نوتریکوک بین 8 لیتر تا 8.5 لیتر است که برای خانواده‌‌های پرجمعیت گزینه مناسبی است.

سرخ کن دوقلو

همچنین قدرت این دستگاه حرفه‌ای بین 2400 وات تا 2800 وات است. سرخ کن دوقلو نوتریکوک نیز دارای ابعاد بزرگتری نسبت به سرخ کن معمولی است و برای استقرار نیاز به فضای بیشتری دارد. سرخ کن دوقلو نوتریکوک مانند دیگر رقبای خود دارای پنل تنظیمات دیجیتالی است که به کمک آن می‌توانید دمای پخت، مدت زمان پخت و برنامه‌‌های پخت اتوماتیک به صورت جداگانه برای هر سبد تنظیم کنید. سرخ کن‌های دوقلو نوتریکوک با توجه به ظرفیت و مدلی که دارند، دارای 6 تا 12 برنامه پخت اتوماتیک هستند که از پرکاربردترین آن‌ها میتوان به سرخ کردن بدون روغن، کبابی کردن، پخت و پز، گرم کردن مجدد، خشک کردن میوه و سبزیجات اشاره کرد. سرخ کن دوقلو نوتریکوک دارای قابلیت Sync Finish است که به کمک این گزینه می‌توانید اتمام کار دو سبد را با هم همسان کنید.

سرخ کن دوقلو باریتون

سرخ کن باریتون یکی دیگر از سرخ کن‌های دوقلو موجود در بازار ایران است که از کیفیت و عملکرد بالایی برخودار است. این سرخ کن کانادایی دارای طراحی خاص و منحصربفرد است. جنس بدنه این محصول از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده که در برابر ضربه و تغییرات دما از مقاومت قابل قبولی برخودار است. اگر به این دستگاه نگاه کنید متوجه خواهید شد که نیمه پایین این دستگاه کاملا از استیل پوشانده که علاوه بر زیبایی باعث افزایش مقاومت آن نسبت به سایر رقبا شده است. ظرفیت سرخ کن دوقلو باریتون 9 لیتر است که برای خانواده‌های پرجمعیت و یا خانواده‌هایی که تنوع غذایی بالایی دارند گزینه مناسبی است. قدرت این سرخ کن بی‌نظیر 2850 وات است و قادر است تا هر نوع ماده غذایی را سرخ و طبخ کند. ابعاد سرخ کن دوقلو باریتون نیز بزرگ است و برای استقرار نیاز به فضای بیشتری نسبت به سرخ کن‌های معمولی دارد. از دیگر امکانات این سرخ کن کانادایی می‌توان به پنل تنظیمات دیجیتالی آن اشاره کرد که به شما این امکان را می‌دهد را دمای پخت، مدت زمان پخت و برنامه پخت اتوماتیک را انتخاب و تنظیم کنید. همچنین این دستگاه حرفه‌ای دارای 8 برنامه پخت اتوماتیک برای سرخ کردن بدون روغن، کبابی کردن، پخت و پز، گرم کردن مجدد، خشک کردن میوه و سبزیجات است. سرخ کن دوقلو باریتون به شما این امکان را می‌دهد که دوغذای متفاوت را به صورت همزمان تهیه و نوش جان کنید.

جمع بندی؛ سرخ کن دوقلو چی بخرم؟

به طور کلی در این مطلب سعی شده است که به بهترین سرخ کن‌های دوقلو موجود در بازار اشاره شود. سرخ کن ‌های دوقلو به شما این امکان را می‌دهند که به صورت همزمان دوغذای متفاوت طبخ و نوش جان کنید. همچنین این سرخ کن‌ها در مقایسه با عمکلرد و کارایی که دارند از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخودار هستند.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا