خرید محافظ تشک نوزاد

محافظ تشک کودک یک لایه محافظتی است که روی تشک قرار می گیرد تا از آن در برابر مایعات، آلودگی و سایر آسیب ها محافظت کند که می تواند یکی از مهم ترین وسایل برای هر اتاق خواب کودک باشد، زیرا به حفظ تشک در وضعیت خوبی کمک می کند و همچنین می تواند به کاهش خطر بروز آلرژی و حساسیت کمک کند. با توجه انواع مختلف محافظ تشک بر حسب کارایی آن، قیمت محافظ تشک نوزاد نیز بر اساس پارامتر های مختلفی تعیین می شود و گاها ممکن است به نسبت قیمت بالایی داشته باشند اما این نکته را در نظر داشته باشید که این محافظ ها عمر تشک را 20 درصد افزایش داده و در نهایت منجر به دوام و ماندگاری تشک تخت کودک خواهند شد. پس در حقیقت می تواند نوعی سرمایه گذاری بلند مدت محسوب شود و در هزینه های احتمالی تعویض و تعمیر تشک صرفه جویی گردد.

کودکان و به خصوص نوزادان در ابتدای مسیر زندگی به درستی قادر به انجام امور خود نمی باشند و گاها ممکن است اختیار ادرار خود را نداشته باشند. هم چنین از آن جایی که در طول شبانه روز زمان بیشتری را در خواب به سر میبرند، محافظ تشک برای شب ادراری بهترین راه حل برای جلوگیری از کثیف شدن تشک تخت می باشد. با خرید محافظ تشک ضد آب نوزادی می توانید اطمینان حاصل کنید که تشک تخت کودکتان از آسیب های احتمالی محافظت خواهد شد.

محافظ تشک نوزاد

محافظ تشک تخت

تشک تخت می تواند محلی برای رشد میکروب ها و باکتری ها باشد که در ازای استفاده ی طولانی مدت از آن ها می تواند برای سلامت انسان خطرساز باشند. هم چنین می توانند حساسیت زا باشند و شستشو و پاکیزه نگه داشتن خوشخواب ها به راحتی امکان پذیر نمی باشد. محافظ تشک خوشخواب در انواع متفاوتی ساخته می شوند اما دارای وزن سبک هستند، در ابعاد مشخص تولید می شوند و مانند یک کاور روی تشک تخت قرار می گیرد نصب این کارها کار آسانی بوده و توسط کش های کناری تعبیه شده در آن ها بر روی خوشخواب قرار میگیرند. این کاور ها معمولا از جنس های تریکو و وینیل ضد آب تهیه می شوند که مقاومت بالایی دارند که از عبور گرد و غبار نیز جلوگیری می کنند.

محافظ ها ضد آب هستند در نتیجه از نفوذ آب به تشک تخت جلوگیری شده و برای افرادی که هنگام خواب تعریق بسیار دارند و یا کودکانی که شب ادراری دارند بسیار مناسب است. این خاصیت ضد آب بودن از رشد و تکثیر باکتری ها جلوگیری خواهد کرد. کاور تشک تخت قابل شستشو است. به جهت آن که خود تشک تخت بسیار سنگین بوده و از حجم زیادی از پنبه و الیاف و… تولید شده است پس شستشوی آن نیز بسیار مشکل خواهد بود . زمانی که از محافظ تشک استفاده می کنید، کثیفی و آلودگی به خوشخواب شما نفوذ نخواهد کرد و بر روی محافظ تشک باقی می ماند و چون این محافظ ها به دلیل وزن سبک به راحتی قابل شستشو هستند، پس می توانید با خیال راحت آن را بشویید. به طور کل محافظ تشک یا کاور خوشخواب از تشک تخت شما در برابر ساییدگی و پارگی محافظت می کند و سبب ماندگاری آن می شود هم چنین به دلیل ساختاری که دارد می تواند ضد حساسیت و ضد باکتری باشد و در نهایت شما را به خوابی راحت و آسوده دعوت می نماید.

محافظ تشک نوزاد

انواع محافظ تشک

  • ضد آب: این محافظ ها از یک لایه uv ضد آب ساخته شده اند که از نفوذ مایعات جلوگیری می کند. این می تواند برای کودکانی که عادت به خیس شدن دارند یا کودکانی که هنوز در حال آموزش توالت هستند مفید باشد. هم چنین برای افرادی که تعریق بسیار می کنند و برای افراد سالمند که ناتوان شده اند بسیار مناسب می باشد.

  • ضد آلرژی: این محافظ ها از موادی ساخته شده اند که به طور خاص برای کاهش خطر بروز آلرژی و حساسیت طراحی شده اند. این شامل موادی مانند پنبه بدون پرز و پارچه های ضد میکروبی است.

  • ضد باکتری: این محافظ ها از موادی ساخته شده اند که برای جلوگیری از رشد باکتری ها طراحی شده اند که می تواند برای کودکانی که در معرض خطر عفونت هستند مفید باشد.

انواع محافظ تشک بر اساس سایز

محافظ های تشک در طرح های مختلف و با رنگ های متنوع قابل تولید است. انواع محافظ تشک بر اساس سایز عبارت است از:

  • محافظ تشک کودک در سایز 130×70 سانتیمتر

  • محافظ تشک نوجوان در سایز 180×80 سانتیمتر

  • محافظ تشک یک نفره در سایز های 200×90 و 200×100 و 120*200 سانتیمتر

  • محافظ تشک دو نفره در سایزهای 200×140، 200×160 و 200×180 و 200×200 سانتیمتر

  • محافظ تشک گِرد

محافظ تشک نوزاد

خرید محافظ تشک نوزاد

هنگام انتخاب محافظ تشک کودک، مهم است که اندازه صحیح را انتخاب کنید. محافظ باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا تشک را به طور کامل بپوشاند، اما نه آنقدر بزرگ که از تشک بیرون بزند. همچنین مهم است که محافظ را با توجه به مواد تشکیل دهنده آن انتخاب کنید. اگر کودک شما آلرژی دارد، باید از محافظی استفاده کنید که از موادی ساخته شده باشد که به طور خاص برای کاهش خطر بروز آلرژی طراحی شده اند. اگر نگران نشت مایعات هستید، یک محافظ ضد آب انتخاب کنید و در نهایت محافظ تشک در انواع قیمت ها موجود است. با توجه به بودجه ی خود و نیاز تان انتخاب کنید به عنوان مثال محافظ تشک ارزان تر ممکن است کیفیت کمتری داشته باشد.

مزایای استفاده از محافظ تشک نوزاد

محافظ تشک نوزاد مزایای زیادی دارد، شما با خرید یک محافظ تشک برای کودک عزیزتان می توانید از کیفیت خواب کودک خود و هم چنین سلامت خوشخواب کودک اطمینان حاصل کنید. دیگر مزایای محافظ تشک نوزاد عبارتند از:

  • محافظت از تشک: محافظ تشک از تشک در برابر ساییدگی، پارگی و آسیب های ناشی از مایعات، آلودگی و سایر خطر ها محافظت می کند که می تواند به افزایش طول عمر تشک کمک کند.

  • کاهش خطر بروز آلرژی و حساسیت: محافظ تشک می تواند به کاهش خطر بروز آلرژی و حساسیت کمک کند. زیرا از ورود گرد و غبار، شوره سر و سایر عوامل آلرژی زا به تشک جلوگیری می کند.

  • راحتی بیشتر: محافظ تشک می تواند به راحتی خواب نوزاد کمک کند چرا که از تشک از تشک در برابر رطوبت و دمای شدید محافظت می کند. هم چنین تشک را گرم نگه می دارد که بسیار مناسب فصول سرد خواهد بود.

نظافت محافظ تشک کودک

برای اینکه محافظ تشک کودک شما عمر طولانی و عملکرد خوبی داشته باشد، باید از آن به درستی مراقبت کنید. در ادامه به چند نکته برای مراقبت از محافظ تشک اشاره می کنیم. محافظ تشک را به طور منظم و حداقل هر 6 ماه یکبار بشویید. اگر کودک دارید یا فردی در خانه دارید که زیاد عرق می کند، باید محافظ تشک را در بازه ی های کوتاه تری مثلا هر دو یا سه ماه یکبار بشویید. برای شستشوی آن درماشین لباس شویی از آب سرد استفاده کنید، لباس شویی را در چرخه ی آرام قرار دهید، از مواد شوینده ملایم استفاده کنید و محافظ تشک را در خشک کن لباس شویی قرار ندهید که می تواند به مواد محافظ تشک آسیب برساند. اگر محافظ تشک شما دارای لکه ای است،قبل از قرار دادن در لباس شویی آن را با یک پاک کننده ملایم پاک کنید. کاور تشک را در یک سطح صاف پهن کنید تا خشک شود و در معرض نور مستقیم خورشید قرار ندهید زیرا می تواند به مواد محافظ تشک آسیب برساند. و در نهایت از سفید کننده برای شستن محافظ تشک استفاده نکنید.

کلام آخر

با توجه به توضیحات داده شده در بالا می توان گفت خرید محافظ تشک برای اتاق کودک و حتی بزرگسال یک وسیله ی ضروری است که می تواند از فرسودگی، نفوذ آب و انواع مایعات و رشد میکروب و باکتری تشک تخت جلوگیری نماید. شما می توانید با تهیه این وسیله از یک فروشگاه معتبر از استاندارد بودن تمامی متریال به کار رفته در محافظ و هم چنین از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید و در نهایت خوابی آسوده و سلامت را برای کودک عزیزتان فراهم نمایید. برای خرید محافظ تشک نوزاد می توانید از فروشگاه ورنا هوم اقدام نمایید. این فروشگاه با فراهم آوردن امکان خرید اینترنتی محافظ تشک نوزاد و هم چنین خرید به صورت حضوری با مناسب ترین قیمت کار شما را بسیار آسان نموده است. می توانید با مراجعه به سایت ورناهوم و مشاهده انواع محافظ تشک و مقایسه ی آن ها با توجه به شرایط خود مناسب ترین را خریداری نمایید.02166418078

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا