تجربه خرید آسان و اقتصادی از سایت های خارجی (ای بی – علی اکسپرس و آمازون)

مقدمه

برای خرید از ای بی و سایر سایت های معتبر خارجی به دنبال کارگزاری مطمئن میگردید؟ گروه تجاری ققنوس از قدیمی ترین کارگزاری های خرید از سایت های خارجی میباشد که برای تجربه خریدی راحت و اقتصادی، همواره تلاش کرده است به سهولت خرید از سایت هایی نظیر خرید از علی اکسپرس، ای بی و خرید از آمازون کمک کند. با استفاده از خدمات خرید و تامین کالا توسط گروه تجاری ققنوس این شرایط برای مشتریان عزیز وجود دارد تا هزینه های خرید از علی اکسپرس و سایر فروشگاه های خارجی را به صورت ریالی پرداخت نمایند و کالای دلخواه خود را بی دردسر درب منزل تحویل بگیرند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرویس خرید از ای بی، خرید از آمازون و سایر سایت های خارجی، ادامه این مقاله را از دست ندهید.

خرید آسان و اقتصادی از سایت های خارجی

خرید از کدام سایت خارجی بهتر است؟

اولین سوالی که معمولا مطرح میشود، این است که خرید از کدام سایت خارجی بهتر و به صرفه تر است؟ با توجه به اینکه روز به روز بر تعداد فروشگاه های آنلاین خارجی برای تهیه انواع کالاهای نو و دست دوم افزوده میشود، انتخاب بهترین سایت خرید ممکن است با شک و تردیدهایی همراه باشد. برخی از فروشگاه های اینترنتی مانند خرید از ای بی و خرید از آمازون، کیفیت خدمات خود را در سطح جهانی ثابت کرده اند و سایتی مانند خرید از علی اکسپرس نیز برای خرید از چین بسیار عالی میباشد؛ اما همیشه انتخاب راحت نیست، چرا که بسته به هدف شما از خرید، انتخاب ها میتوانند متغیر باشند.

برای اینکه بتوانید بهترین سایت خارجی را جهت خرید کالای مورد نظر خود پیدا کنید، تعدادی معیار و ترفند وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده نمایید. طبق تجربیات کارشناسان ما در گروه تجاری ققنوس، بهترین روش ها جهت انتخاب بهترین سایت خرید خارجی عبارتند از:

تحقیق و مقایسه سایت های خرید متفاوت

در اولین گام، بهتر است با جستجو در گوگل و سایر منابع اینترنتی که میشناسید، کالای مورد نظر خود را در سایت های فروشگاهی مختلف بررسی کنید و لیستی از محبوب ترین ها و بهترین ها را برای خود تهیه نمایید. مقایسه قیمت ها، خدمات پشتیانی مشتریان و کیفیت محصولات از جمله فاکتورهایی هستند که در مقایسه سایت های مختلف مانند خرید از ای بی یا خرید از آمازون باید مورد توجه قرار بگیرند.

ارتباط با فروشندگان وب‌سایت

قبل از اقدام به خرید از وب‌سایت‌های خارجی، شما قادر هستید با فروشنده‌های محصول مورد نظرتان ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را پرسیده و بررسی کنید. این اقدام به شما اجازه می‌دهد تا از کیفیت خدمات پشتیبانی وب‌سایت خارجی اطمینان حاصل کنید و اگر تصمیم به خرید از آن وب‌سایت مانند خرید از علی اکسپرس یا خرید از آمازون را دارید، با خیال راحت‌تری معامله کنید.

بررسی خدمات بازگشت یا تعویض محصول

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از خرید از وب‌سایت‌های خارجی به آن توجه داشته باشید، سیاست‌های مرتبط با بازگشت یا تعویض کالا است؛ چرا که در مواردی ممکن است به این خدمات احتیاج پیدا کنید. پیشنهاد میشود که قبل از خرید، شرایط و قوانین بازگشت و تعویض محصول را به دقت مطالعه کنید. این اقدام شما را در فرآیند بازگشت یا تعویض محصول یاری می‌رساند و برای شما امکان خریدی بی‌دردسر را فراهم می نماید.

بررسی تخفیفات و پیشنهادات ویژه سایت

اگر به دنبال تخفیفات ویژه یا پیشنهادات جذاب هنگام خرید از وب‌سایت‌های بین‌المللی می‌گردید، این قابلیت برایتان جذاب خواهد بود. وب‌سایت‌های خارجی به طور مرتب پیشنهادات و تخفیفات جدیدی را در دسترس مشتریان قرار می‌دهند؛ پس این فرصت‌ها را برای کاهش هزینه‌های خرید از آمازون، خرید از ای بی یا خرید از علی اکسپرس از دست ندهید.

با معیارها و رویکردهای مذکور، می‌توانید بهترین وب‌سایت‌های بین‌المللی برای خرید آنلاین را شناسایی و با اعتماد به نفس بیشتری خرید کنید. تیم متخصصین ما در گروه تجاری ققنوس نیز همیشه آماده هستند تا در این مسیر شما را همراهی و راهنمایی کنند، تا بهترین انتخاب‌ها را برای خود داشته باشید. از آنجا که خدمات خرید از علی اکسپرس، خرید از ای بی و آمازون از محبوب ترین سرویس های میباشد که با کارمزدهای بسیار مناسب به مشتریان ارائه میگردد، در ادامه برای کمک به تجربه خریدی اقتصادی و راحت، این سایت ها را معرفی خواهیم کرد.

علی اکسپرس

AliExpress، یکی از اجزای اصلی مجموعه علی بابا، یک پلتفرم تجارت الکترونیک برجسته در چین و در سراسر جهان است. درست مانند رقبای خود، خرید از علی اکسپرس به کسب و کارهای شخص ثالث و اغلب تولید کنندگان چینی، اجازه می دهد تا محصولات خود را بفروشند، به جای اینکه مستقیماً با فروشنده محصول معامله کنند.

در ابتدا، فروشگاه اینترنتی علی بابا برای فروش اقلام به صورت عمده ساخته شد، سرویسی که به سرعت توسط کارآفرینان تجاری دراپ شیپینگ در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفت. اما قیمت مقرون به صرفه این پلتفرم موجی از خریداران را به خود جلب کرده و روز به روز بر تعداد علاقه مندان به خرید از علی اکسپرس افزوده میشود.

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا خرید از علی اکسپرس همانند خرید از آمازون یا خرید از ای بی و.. امن است؟

پاسخ ساده است: خرید از علی اکسپرس در هر کشوری که بخواهید با استفاده از خدمات ویژه ما جهت خرید از سایت های خارجی، قطعا ایمن خواهد بود.

AliExpress شرکتی است که سال‌هاست وجود داشته و میلیون‌ها تجربه خرید موفق را پشت سر گذاشته است. اما چیزی که خرید از علی اکسپرس را تا این حد قابل اعتماد می‌کند، این است که فقط یک فروشگاه معمولی نیست؛ سهام خود را ندارد، اما پلتفرم خود را در اختیار تاجران و تولیدکنندگان کوچک چینی قرار می‌دهد تا با هزینه‌های پایین در سراسر جهان بفروشند.

می‌توانید خرید از علی اکسپرس را به‌عنوان واسطه‌ای تصور کنید که مطمئن می‌شود همه چیز به خوبی صورت میگیرد. به عنوان مثال اگر امکان خرید مستقیم برای شما فراهم است، وقتی سفارشی را ثبت میکنید، علی اکسپرس پول شما را تا زمانی که تأیید کنید محصول را دریافت کرده‌اید نگه می‌دارد. فقط در این صورت است که پرداخت وجه به حساب فروشنده انجام میگیرد.

به این ترتیب شما همیشه محافظت می‌شوید؛ چرا که، اگر محصول به دستتان نرسد، دیر برسد، شکسته برسد و غیره…، به راحتی میتوانید از خدمات مرجوع کردن کالا استفاده نمایید. به طور خلاصه، با خرید از علی اکسپرس، شما همه آنچه که نیاز دارید، از قیمت های بسیار پایین گرفته تا تضمین کامل بودن خدمات را در اختیار دارید.

چه کالاهایی را میتوان از علی اکسپرس خریداری کرد؟ در AliExpress تقریباً هر چیزی را می توانید پیدا کنید: از شارژر تلفن همراه تا خانه های پیش ساخته. با این حال، محصولاتی که بیشترین فروش را در AliExpress دارند معمولاً ارزان و کوچک هستند (گجت‌ها، لوازم جانبی، لباس‌ها، فناوری‌های کوچک…)؛ زیرا حمل اقلام حجیم از چین به سایر کشورها می‌تواند مشکل باشد. اما حتی اگر شما نیاز به خرید کالاهای سنگین و بزرگ از این وبسایت چینی داشته باشید، ما در گروه تجاری ققنوس میتوانیم به روش حمل درب به درب دریایی، مرسولات را در شرایطی ایمن و استاندارد به دستتان برسانیم.

خرید آسان و اقتصادی از سایت های خارجی

ای بی

eBay یک بازار آنلاین همچون سایر سایت های خارجی است که در آن مردم انواع کالاها را خرید و فروش می کنند. تجار آنلاین (از جمله فروشندگان فردی) اقلامی را برای فروش قرار می دهند و به خریداران اجازه می دهند در حراج های آنلاین برای خرید آن اقلام شرکت کنند. خریداران برای جستجوی اقلامی که می خواهند بخرند به eBay می روند. وقتی کالایی را که می‌خواهند پیدا می‌کنند، می‌توانند حتی از حراجی ها نیز خرید کنند. از این رو، تفاوت خرید از ای بی در مقایسه با خرید از آمازون این است که امکان شرکت در حراجی ها و مزایده های بسیار بزرگ به طور گسترده وجود دارد.

علاوه بر انتخاب گسترده ای از خرید انواع متنوعی از کالاها، خرید از ای بی روش های حمل و نقل مناسب و خدمات تحویل سریع را بدون هزینه اضافی به خریداران ارائه می دهد. همچنین، امکان پیگیری وضعیت خرید و ارسال کالاها نیز در این سایت وجود دارد.

در مورد فروشندگان، eBay مجموعه عظیمی از خریداران بالقوه را در اختیار آنها قرار می دهد. فروشندگان دو گزینه برای فروش محصولات خود دارند:

  • اکنون آن را بخرید (فهرست با قیمت ثابت)

  • مناقصه (فهرست به سبک حراج)

برنامه فروشندگان رتبه برتر ایبی، به فروشندگانی که فراتر از انتظارات مشتریان عمل می کنند و سیاست بازپرداخت منصفانه دارند، پاداش می دهد. دلیلی که باعث شده تا خریداران بسیاری علاقه مند به خرید از ای بی شوند، این است که هزینه ها با ارزش کالایی که میخرید کاملا مطابقت دارند. برخی از مهمترین مزایایی که خرید از ای بی همراه با تیم کارگزاری ققنوس شامل حال شما عزیزان خواهد شد، عبارتند از:

  • دسترسی به بازار جهانی: با خرید از ای بی، شما می‌توانید محصولات را از فروشندگان از سراسر جهان خریداری کنید.

  • تنوع بسیار محصولات: به دلیل وجود فروشندگان زیاد از سراسر جهان، شما می‌توانید به طیف وسیعی از محصولات از کالاهای نایاب و کلکسیونی گرفته تا محصولات جدید و مدرن، دسترسی پیدا کنید.

  • قیمت ‌های رقابتی: بسیاری از فروشندگان در eBay با یکدیگر به رقابت می پردازند، که این موضوع به منجر به قیمت‌های بهتر برای مشتریان شده است. به علاوه، از آنجا که کارمزدهای خرید توسط گروه تجاری ققنوس بسیار منصفانه میباشد، قطعا خرید اقتصادی و راحتی خواهید داشت.

  • مزایده های بزرگ: eBay از یک سیستم مزایده بزرگ استفاده می‌کند که به شما این امکان را می‌دهد تا برای کالاها پیشنهاد قیمت دهید. این موضوع می‌تواند به شما کمک کند تا محصولاتی را با قیمت پایین ‌تر خریداری نمایید.

آمازون

آمازون با مجموعه ای از محصولات خود که با کلیک یک دکمه در دسترس هستند، خرید یک مرحله ای از یک فروشگاه بزرگ را در دسترس شما قرار می دهد. چه در حال خرید از آمازون در رایانه، تبلت یا تلفن خود باشید، می توانید مطمئن باشید که هر آنچه را که به دنبال آن هستید در وب سایت آنها پیدا کنید.

بسیاری از مشتریان ما خرید از آمازون را دوست دارند؛ چرا که این سایت خدمات مشتری عالی را ارائه میدهد. بنابراین اگر محصول شما در بازه زمانی تخمینی خود به دستتان نرسید، معمولاً پس از تماس با آنها در مورد آن، بازپرداخت فوری یا سفارش جایگزینی دریافت خواهید کرد.

برخی از معایب خرید از آمازون این است که شما نمی توانید قبل از خرید، کالا را به صورت فیزیکی ببینید یا لمس کنید، بنابراین اگر محصول شما آسیب دیده به دستتان برسد یا شبیه آنچه در اینترنت تبلیغ شده است نباشد، به سختی میتوانید محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. البته با خواندن نظرات مشتریان قبلی که همان کالا را خریداری کرده‌اند و همچنین مشاهده تصاویر هر فهرست، به راحتی می‌توان از این امر جلوگیری کرد. همچنین هنگام خرید از، آمازون کوپنی دریافت نمی کنید و گاهی اوقات اقلام بلافاصله پس از پست شدن تموم میشوند؛ زیرا مردم آنها را خیلی سریع خریداری می کنند!

برخی از کلاهبرداران وجود دارند که محصولات جعلی را در آمازون می فروشند، اما این خطری است که هنگام خرید از هر سایت خارجی دیگری نیز رخ میدهد. مهم است که فقط از فروشندگانی با رتبه بندی بالا و نظرات خوب خرید کنید؛ چرا که معمولا چنین فروشندگانی، انتخاب مطمئن نری برای خرید هستند.

البته که مزایای خرید از آمازون بسیار چشمگیر هستند، اما برای برای اینکه بتوانیم تجربه خرید امن تری را برای مشتریان ققنوس رقم بزنیم، خدمات اعتبارسنجی فروشندگان را نیز ارائه میدهیم؛ از این رو، دیگر نگرانی بابت سواستفاده ها و کلاهبرداری های احتمالی نخواهید داشت و میتوانید خرید از ای بی، آمازون یا خرید از علی اکسپرس را از صفر تا صد به کارشناسان ما بسپارید.

آیا خرید از سایت های خارجی به لحاظ اقتصادی، برای ایرانیان مناسب است؟

بله! در برخی شرایط، خرید از سایت های خارجی نظیر خرید از آمازون انتخاب اقتصادی تر و بهتری خواهد بود. برای بسیاری ار ایرانیان این شرایط به وجود آمده است که نتوانسته اند کالای دلخواه خود را در داخل ایران پیدا کنند یا حتی اگر موفق به پیدا کردن آن شده باشید، قیمت های برندهای خارجی در بازار داخلی ایران بسیار بالا خواهند بود که اصلا به صرفه نیست. از این رو، خرید از سایت های خارجی با کمک واسطه های منصف و مطمئن میتواند روشی امن و اقتصادی برای تامین کالاهای دلخواه شما باشد.

چه قصد واردات کالا به کشور را دارید و دنبال منبع مناسبی برای تامین عمده کالاها میگردید، یا اینکه تنها به یک لپ تاپ اصل و باکیفیت نیاز دارید، خرید از سایت های خارجی مانند خرید از ای بی، خرید از آمازون، علی اکسپرس، علی بابا و.. را با استفاده از خدمات واسطه ای گروه تجاری ققنوس پیشنهاد میکنیم. تیم ما تمام تلاش خود را کرده است تا با ارائه کارمزدهای مناسب و خدمات حمل درب به درب، هزینه های خرید کالا را به طور چشمگیری برای مشتریان خود کاهش دهد تا به تجربه خرید راحت و اقتصادی ایرانیان داخل کشور کمک کرده باشیم.

هزینه خرید از سایت های خارجی چگونه است؟

یکی از اصلی ترین نگرانی هایی که در خصوص خرید از سایت های خارجی از جمله خرید از علی اکسپرس، ای بی و خرید از آمازون وجود دارد، این است که هزینه تمام شده خرید کالا چقدر خواهد بود و در کل چه مقدار باید برای خرید یک کالا از سایت های مطرح جهانی هزینه کرد. برای اینکه بتوانید بودجه مناسبی را برای خرید از فروشگاه های آنلاین کنار بگذارید، باید برای کلیه هزینه های خرید از ابتدا تا انتها برنامه ریزی داشته باشید و آنها را بشناسید. از این رو، روند کلی محاسبه هزینه های خرید از سایت های خارجی را برای شما در جدول زیر شرح داده ایم:

هزینه ها

توضیحات

کارمزد خرید کالا

کارمزد خرید دستمزدی است که باید به کارگزاری خرید خود پرداخت نمایید. هر کارگزاری را که برای خرید از سایت های خارجی انتخاب نمایید، مبلغی را تحت عنوان کارمزد دریافت میکند که بیشتر به ارزش و نوع کالا بستگی د ارد. جهت اطلاع از کارمزد خرید کالای مورد نظر خود میتوانید با کارشناسان گروه تجاری ققنوس تماس بگیرید.

قیمت خالص کالا طبق قیمت ارزی مندرج در سایت

اولین و مهمترین هزینه ای که برای خرید از سایت های خارجی باید پرداخت کنید، قیمت اصلی کالا میباشد. به عنوان مثال، اگر قصد خرید یک کفش به قیمت 100 دلار از آمازون را دارید، باید معادل ریالی همین قیمت را به کارگزار خرید پرداخت نمایید.

هزینه حمل کالا توسط فروشنده تا دفتر گروه تجاری ققنوس

از آنجا که هیچ یک از سایت های خارجی دارای ارسال مستقیم به ایران نمیباشند، فروشنده کالا در هر کشوری که باشد، باید کالای خریداری شده را به دفتر گروه تجاری ققنوس در چین، هنگ کنگ، امارات، یا آمریکا ارسال نماید. معمولا چنین هزینه هایی را فروشنده در سایت خود مشخص میکند و قابل مشاهده میباشد.

هزینه حمل کالا از دفتر خارجی ققنوس به ایران

زمانی که کالای خریداری شده توسط فروشنده به انبار گروه تجاری ققنوس انتقال داده میشود، محموله مجددا برای ارسال به ایران آماده خواهد شد. در این مرحله، همکاران ما در بخش عملیات گروه تجاری ققنوس، هماهنگی های لازم را جهت حمل کالا از دفتر خارجی به ایران انجام خواهند داد. هزینه های ارسال کالا به ایران رابطه مستقیمی را وزن کالا و ابعاد بسته بندی دارد و هرچه بیشتر باشند، هزینه ها بالاتر خواهند بود.

هزینه ترخیص کالا در گمرکات ایران

هر کالایی که وارد کشور شود، باید پس از انجام عملیات گمرکی از گمرک ایران ازاد شود. ترخیص کالا از گمرکات ایران شامل هزینه هایی نظیر حقوق گمرکی میشود که متناسب با نوع و ارزش کالا محاسبه خواهند شد. معمولا هزینه ترخیص کالا حدود 30 تا 40 درصد ارزش اظهاری کالا میباشد.

خرید از سایت های خارجی با ویزاکارت، مسترکارت یا حساب پی پال

در ابتدا باید بگوییم که برای خرید از ای بی، علی اکسپرس، خرید از آمازون یا هر سایت آنلاین دیگری، نیاز به داشتن حساب های بانکی بین المللی معتبر دارید که در بانک های خارجی باز شده باشند. اکثر سایت های خارجی از روش های پرداخت آنلاین اعم از ویزاکارت، مستر کارت، پی پال، علی پی (فقط چین) و ویچت پی (فقط چین) پشتیبانی میکنند؛ اما برای ایرانیان داخل کشور به هیچ عنوان امکان استفاده از این روش های پرداخت فراهم نمیباشد؛ از این رو، شما میتوانید با استفاده از خدمات شرکت هایی که سابقه طولانی در زمینه پرداخت های خارجی دارند، تجربه خریدی امن و بی دردسر را برای خود رقم بزنید.

بهترین شرکت کارگزار خرید از سایت های خارجی

بهترین کارگزاری خرید از سایت های خارجی چه ویژگی هایی دارد؟ اول از همه به اعتبار و قدمت کارگزاری ها دقت کنید با جستجو در گوگل با سایت های زیادی رو به رو میشوید که ادعای ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی با بهترین قیمت را به مشتریان خود دارند؛ اما تنها یک سری افراد حقیقی بدون داشتن حتی یک شرکت ثبت شده هستند؛ بنابراین، اگر به دنبال تجربه خریدی راحت و اقتصادی از فروشگاه های اینترنتی نظیر خرید از ای بی، خرید از آمازون یا خرید از علی اکسپرس هستید، حتما قدمت و اعتبار کارگزاری ها را اولویت خود قرار دهید.

با توجه به سابقه فعالیتی که در حوزه خریدهای خارجی داریم، گروه تجاری ققنوس این ادعا را دارد که یکی از قدیمی ترین کارگزاری های فعال در این زمینه میباشد. گروه تجاری ققنوس با برخورداری از دفاتر فعال در آمریکا، چین، هنگ کنگ و امارات، امکان خرید کالا از هر سایتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است و حتی با استفاده از خدمات حمل درب به درب، دیگر نگرانی بابت پروسه حمل و نقل بین المللی و ترخیص کالا وجود نخواهد داشت.

خرید آسان و اقتصادی از سایت های خارجی

جمع بندی

به دنبال خریدی راحت و اقتصادی از سایت های خارجی نظیر خرید از ای بی، آمازون یا خرید از علی اکسپرس هستید؟ گروه تجاری ققنوس با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه، همراه شماست تا هر آنچه که در این مسیر نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهد. کافی است کالای مورد نظر خود را در جهت خرید از آمازون، ایبی یا علی اکسپرس انتخاب بفرمایید و خیلی راحت با ارسال لینک کالا برای کارشناسان ما، منتظر تماس کارشناسان ققنوس جهت هماهنگی خرید و تامین کالا باشید. اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ها و نحوه ارسال کالا دارید، میتوانید از طریق شماره 02148000110 یا وبسایت www.fnxshipping.com با ما در ارتباط باشید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا