جاذبه‌های گردشگری گرجستان

آژانس مسافرتی زیما سفر پارس به بررسی جاذبه‌های گردشگری گرجستان پرداخته است.

به نقل از واحد خبری زیما سفر پارس، دلایل زیادی برای سفر ایرانیان به گرجستان وجود دارد که در این خبر به بررسی آن ها پرداخته می شود.
از مصرف غذا های مناسب برای ایرانیان گرفته تا مکان های گردشگری در تور گرجستان .

تور گرجستان
تور گرجستان

دلایل عمده برای سفر و تور گرجستان

مردم از ما می پرسند چرا همیشه سفر هایی به گرجستان انجام می شود؟ حقیقت این است که دلایل زیادی برای سفر به گرجستان و برقراری تور گرجستان وجود دارد. هر چند در یک خبر نمی توان به تمام این موارد اشاره کرد ولی با ارائه نتیجه این بررسی مبتنی بر جاذبه های گردشگری گرجستان به این نتیجه می رسیم که حداقل یکبار در طول زندگی خود بهتر است به گرجستان سفر کنید.

جشنواره ها در تور گرجستان

هر ساله جشنواره های متنوع و شاد زیادی در تعطیلات ملی و رویدادهای دیگر در گرجستان برگزار می شود.
دوست دارید طعم انواع پنیر گرجستانی و قفقازی را بچشید؟ پس توصیه می کنیم که جشنواره ی سالانه پنیر در گرجستان را که در سال 2015 بین المللی شده است از دست ندهید و از تور گرجستان جا نمانید.

فستیوال جاز تفلیس، رویداد بزرگی است که به طور سنتی نوازندگان برجسته جهان در آن اجرا می کنند. البته علاوه بر گروه های معروف جهانی، جوانان گرجستانس نیز در این رویداد شرکت می کنند.این جشنواره از ۲۹ اکتبر تا ۴ نوامبر (7 تا 7 آبان) برگزار می شود و یکی از جذاب ترین جاذبه های تور گرجستان می باشد.

جشنواره Tushetoba یکی از بهترین دلایل برای بازدید از این جشنواره این است که ببینید مردم محلی چطور خینکالی Khinkali) خوراک گوشت معروف گرجستانی) درست می کنند. حتی شاید دلتان بخواهد خودتان هم درست کنید.

تفلیس

تفلیس در قرن 5 میلادی تاسیس شده است و از آن زمان توریست های زیادی را به خود جذب کرده است. این شهر با چشمه های آب گرم، فضای پر جنب و جوش و خیابان های باریک و کاروانسراها و یا به سادگی همانطور که الکساندر دوما “عجیب و جذاب ” یا “شهر افسانه و عاشقانه” خطاب کرده است، شناخته می شود

تفلیس، یکی از جواهر‌های گرجستان است، که تاریخچه، فرهنگ و معماری کشور را به نمایش می‌گذارد.تفلیس، پایتخت گرجستان، جادویی خیالی از زیرساخت‌های مدرن، همراه با کوچه ‌پس‌کوچه‌های پر رمزوراز، حیاط‌ها و خانه‌های روستایی زیبا است. با وجود بازارهای عجیب‌وغریب، قلعه‌های باستانی یا کلیساهای پرجمعیت، در تفلیس همیشه جایی برای دیدن وجود دارد.

تور گرجستان
تور گرجستان

چشم انداز رستورانی

تفلیس دارای رستوران های زیادی است که دارای غذاهای گرجستان و بین المللی می باشند. من توصیه میکنم بیشتر از غذای محلی لذت ببرید، چون شما می توانید هر چیز دیگری را در مکان های دیگر که به آن سفر می کنید داشته باشید.

خیابان چاردین، در تفلیس، رستوران ها و کافی شاپ های خوبی دارد. رستوران های تیفلیسو (44 خیابان چاردین) را برای صرف غذاهای معتبر گرجی یا رستوران علاء الدین برای غذاهای عربی و بین المللی، همراه با قلیان، انتخاب کنید. بسیاری از نقاط نیز دارای دکوراسیون بسیار متنوع هستند، از مدرن تا سنتی، از هنری تا خاطره انگیز.

قلعه ناریکالا (Narikalz )

هنگام تصمیم‌گیری در مورد جاذبه‌های توریستی اصلی گرجستان، قلعه نارکال یکی از اولین‌هایی است که به ذهن می‌آید. قلعه ناریکالا، یک قلعه مشهور قرن چهارمی واقع در تفلیس است. این قلعه که توسط ایرانیان ساخته شده، منظره‌ای بی‌نظیر از تفلیس قدیمی و رودخانه متکواری یا کورا (Mtkvari) )دارد.

باتومی

در باتومی، شهر مجلل ساحلی گرجستان، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. اگر قصد بازدید از این شهر پر جنب و جوش ساحلی را دارید، جاذبه‌های زیادی وجود دارد که باید آنها را ببینید، از مغازه‌ها و رستوران‌ها و کافه‌های دریائی گرفته تا ساحل شنی منحصربه‌فرد آن. باتومی قطعا یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های توریستی گرجستان است.

واردزیا (Vardzia)

هیچ چیزی بهتر از گذراندن یک روز فوق‌العاده در کوه‌های گرجستان نیست! واردزیا هم یکی دیگر از جاذبه‌های مهم گردشگری در گرجستان است؛ یک صومعه قرن دوازدهمی یا شهر غاری در دل کوه‌های گرجستان. با یک تپه ‌نوری ۳۰ دقیقه‌ای می‌توانید به صومعه‌ واردزیا دسترسی پیدا کنید، صومعه ای که شبکه‌ای از تونل‌ها و اتاق‌های مرموز در دل کوه اِروشلی ( (Erusheli) است. اگر به تاریخ و کمی ماجراجویی علاقه دارید، این صومعه را از دست ندهید.

چشم اندازهای گرجستان

با داشتن چنین منبعی غنی از غذاهای مختلف، امری شگفت انگیز نیست که در شهرهای گرجستان چشم اندازی عالی از رستوران ها را مشاهده کنید. تفلیس دارای رستوران های زیادی است که دارای غذاهای گرجستان و بین المللی می باشند. توصیه میکنیم بیشتر از غذای محلی لذت ببرید، چون شما می توانید هر چیز دیگری را در مکان های دیگر که به آن سفر می کنید داشته باشید.

خیابان چاردین، در تفلیس، رستوران ها و کافی شاپ های خوبی دارد. رستوران های تیفلیسو (44 خیابان چاردین) را برای صرف غذاهای معتبر گرجی یا رستوران علاء الدین برای غذاهای عربی و بین المللی را انتخاب کنید. بسیاری از نقاط نیز دارای دکوراسیون بسیار متنوع هستند، از مدرن تا سنتی، از هنری تا خاطره انگیز.

آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس ارائه کننده ” تور گرجستان ” ، تور لحظه آخری گرجستان و تور ارزان گرجستان با کادر مجرب در خدمت شما عزیزان سفر دوست بوده و همواره در روز های تعطیل در خدمت شما می باشد.

در تحقیق ها و اخبار بعد نیز همراه ما باشید و از ” مقاله های تور گرجستان ” دیدن فرمایید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا