دنبال بهترین کافه مسجد جامع یزد بودم که [ادامه ماجرا …]

رستوران های نزدیک مسجد جامع یزد

من هم مثل بقیه از بافت سنتی و تاریخی یزد خیلی خوشم میومد و برای همین تصمیم گرفتم به شهر یزد سفر کنم. سفر من پر از ماجراجویی ها و زیبایی خودش بود که غذا خوردن هم البته یکی از این هاست.

یک روز که در خیابان مسجد جامع یزد در حال گشتن بودم، گرسنه ام شد و تصمیم گرفتم یک کافه رستوران خوب پیدا کنم که هم متفاوت باشه و هم کیفیت غذاهاش هم خوب باشه؛ واسه همین از مغازه های اون اطراف سوال کردم و اونها بهم کافه پاپاسی را معرف کردن.

کافه پاپاسی در کوچه آشتی کنان قرار داره که دارای طراحی داخلی بسیار بسیار شیک و قشنگی به سبک بوهو هست. محیط کافه خیلی آرام بخش و دنجه و انواع عتیقه های قدیمی هم می تونید اونجا ببینید.

خلاصه من وارد کافه پاپاسی شدم که با برخورد گرم و احترام آمیز پرسنل رو به رو شدم و به طبقه بالاشون رفتم و یک نگاهی به منو انداختم.

منوی کافه پاپاسی انواع پیتزاهای ایتالیایی و همبرگر و سیب زمینی و سالاد برای گیاهخواران داشتن و من تصمیم گرفتم گرین سالادشون را امتحان کنم.

نوشیدنی های سرد و گرم بسیار متفاوتی هم داشتن از انواع دمنوش های متفاوت، چای و قهوه و نوشیدنی های خنک مثل موهیتو و کهکشان و …

اگر شما هم مثل من دنبال یکی از بهترین کافه های اطراف مسجد جامع بودین، بهتون پاپاسی را حتما توصیه می کنم.

قیمت غذاهاشون بسیار مناسبه و کیفیت خیلی بالایی دارن و محیط شون هم خیلی تمیز و بهداشتی هست.

توی کافه شون هم می تونید صبحانه میل کنید و هم اینکه امکان گرفتن جشن تولد با پخش آهنگ سفارشی هم داشتن.

خیابان مسجد جامع کلی کافه رستوران، هتل های سنتی زیبا، پشت بام های دل انگیز و مغازه های عتیقه فروشی و صنایع دستی داره که باعث شده همه روز کلی گردشگر ایرانی و خارجی ازش دیدن کنند.

خود مسجد جامع یزد هم با مناره های بی نظیرش قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا