هتل های محله گالاتا استانبول

هتل های محله گالاتا استانبول

گالاتا جزو محله‌های قدیمی و تاریخی استانبول به حساب می‌آید. در سفر به استانبول، خواسته یا ناخواسته حتماً گذرتان به محله گالاتا می‌افتد. برخی مهم‌ترین جاهای دیدنی تاریخی استانبول در محله گالاتا قرار دارند. به همین خاطر است که بسیاری از مسافران خارجی هم ترجیح می‌دهند تا در محله گالاتا اقامت داشته باشند.

با اقامت در بخش گالاتای استانبول، می‌توانید با پای پیاده از جاهای دیدنی مختلف استانبول دیدن کنید. این محله به‌حدی زیبا و دوست‌داشتنی است که حتی فقط قدم زدن و پیاده‌روی در آن نیز می‌تواند لذت بخش باشد.

امروز در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین هتل های محله گالاتا استانبول را بشناسید. به این ترتیب هنگام رزرو هتل در استانبول می‌توانید شناخت بهتری درباره این محله و هتل‌های آن داشته باشید.

هتل DeCamondo

هتل دی‌کوموندو جزو قدیمی‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. جالب است بدانید که مدیریت این هتل تصمیم گرفته تا ساختار سنتی ساختمان را تا حد امکان حفظ کند. به همین خاطر با وجود امکانات بسیار لوکس و مدرن در اتاق‌ها، باز هم حس و حال سنتی و قدیمی در آن به چشم می‌خورد.

همین موضوع توجه بسیاری از گردشگران خارجی را به خود جلب کرده است. با حضور در فضای داخلی اتاق‌ها، حسی بسیار عالی را می‌توانید تجربه کنید. جالب است بدانید که این هتل در چند قدیمی برج معروف گالاتا و بازار معروف ادویه قرار دارد.

در این هتل می‌توانید از تمام امکانات رفاهی و خدماتی بهره‌مند شوید. لازم به ذکر است هتل دی‌کوموندو فضای باز بسیار دوست‌داشتنی دارد که آن را به بار، کافه و رستوران تبدیل کرده است.

حضور در این فضا می‌تواند بهترین لحظات سفرتان را رقم بزند. مدیریت هتل و کارکانان رفتاری بسیار مودبانه با مشتریان دارند. به همین خاطر وقتی که سری به نظرتان مشتریان و مسافران این هتل می‌زنید، متوجه می‌شوید که تمام آن‌ها به‌صورت کامل از خدمات هتل راضی بودند. جالب اینجاست که بر اساس نظر مسافران حتی اگر ساعت پرواز استانبول تهران با ساعت چک اوت هماهنگی نداشته باشد، مسافران می‌توانند از فضای عمومی هتل به همراه اتاق چمدان استفاده کنند.

هتل Doruk Palas

هتل های محله گالاتا استانبول

هتل دوروک پالاس یک قصر به تمام معنا؛ اما مدرن است. در این هتل می‌توانید داخل اتاق‌هایی که به سبک امروزی طراحی شده‌اند اقامت کنید. اتاق‌هایی که در طبقات بالایی قرار دارند، دارای چشم‌اندازی بی‌نظیر به استانبول و البته تنگه بسفر هستند. این هتل جزو بهترین هتل‌های استانبول در محله گالاتا به حساب می‌آید.

در هتل دوروک پالاس، اتاق‌هایی با فضای بسیار بزرگ و البته نورانی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. برخی اتاق‌ها بسیار بزرگ هستند و وقتی که در آن‌ها حضور داشته باشید، احساس می‌کنید که در آپارتمان شخصی خودتان هستید. مدیریت و کارکنان هتل تلاش می‌کنند تا بهترین امکانات رفاهی و خدماتی در اختیارتان قرار داده شود.

از این هتل تا برج زیبای گالاتا فقط 7 دقیقه پیاده راه است. پس می‌توانید هر زمان که حصوله شما سر رفت، کفش و کوله‌پشتی خود را بردارید و از گشت‌و‌گذار در محله گالاتا لذت ببرید.

داخل خود هتل امکان استفاده از کافه، رستوران و بار اختصاصی وجود دارد. در صورتی که ساعت پرواز استانبول تهران با ساعت چک اوت یکسان نباشد، مسافران می‌توانند از فضای رستوران و کافه برای وقت‌گذرانی استفاده کنند.

هتل مومنتو

هتل های محله گالاتا استانبول

اگر پیش از سفر اقدام به رزرو هتل در استانبول نکرده باشید، در حین عبور از محله گالاتا، قطعاً جذب زیبایی ظاهری هتل مومنتو خواهید شد و قطعاً می‌خواهید که همین هتل را برای اقامت خودتان انتخاب کنید.

هتل مومنتو جزو بهترین و زیباترین هتل‌های محله گالاتا استانبول به حساب می‌آید. این هتل در فاصله بسیار کمی از بازار ادویه سنتی و برج معروف گالاتا قرار دارد. فضای داخلی هتل از فضاهای عمومی تا داخل اتاق‌ها، همگی ترکیبی از سبک سنتی و مدرن هستند.

در تمامی اتاق‌ها می‌توانید شاهد تجملات سلطنتی در عین راحتی و حس آرامش باشید. این هتل بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و بهترین خدمات را به آن‌ها ارائه می‌دهد. این هتل دارای بخش فضای باز است.

رستوران هتل مومنتو را در این بخش قرار داده‌اند. وقتی که از این بخش به چشم‌انداز استانبول خیره شوید، منظره جادویی گلدن هورن به چشم تان می‌خورد.

به همین خاطر بسیاری از مسافران این هتل زیبا را برای اقامت خود انتخاب می‌کنند تا از چشم‌انداز زیبای آن لذت ببرند. این هتل اقامتی آرام و فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. همچنین باید بدانید که در فضای داخلی هتل، امکان استفاده از کافه، بار و رستوران مومنتو وجود دارد.

به‌صورت کلی می‌توان گفت که محله گالاتا جزو محله‌های پرطرفدار، شلوغ و توریستی استانبول است. به همین خاطر آرامش در آن موج می‌زند. همچنین می‌توانید از محله گالاتا به اکثر جاهای دیدنی شهر دسترسی داشته باشید. وجود گردشگران در این منطقه نیز باعث شده تا ایستگاه اتوبوس، مترو تاکسی در هر بخش گالاتا وجود داشته باشد.

جالب است بدانید که حتی اگر وقت و انرژی برای گشت‌و‌گذار در استانبول را نداشته باشید هم می‌توانید به تماشای جاهای دیدنی گالاتا بسنده کنید و از جاذبه‌های گردشگری مهمی همانند برج گالاتا یا بازار ادویه دیدن کنید.

به همین خاطر توصیه می‌شود تا در محله گالاتا اقامت داشته باشید. پس برای رزرو هتل در استانبول به‌دنبال هتل‌هایی در این محله بگردید. همچنین بهتر است ساعت پرواز استانبول تهران را با ساعت چک اوت هتل هماهنگ کنید.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا