رژیم غذایی و برنامه ورزشی مانکن های معروف ویکتوریا سکرت چیست؟

1032

رژیم غذایی مدل های ویکتوریا سکرت

مدل های ویکتوریا سکرت
مدل های ویکتوریا سکرت

کوکا : مدل های ویکتوریا سیکرت در تمام طول سال مشغول کار هستند، بنابراین تغذیه آنها باید بسیار عالی باشد.

با توجه به ورزش روزانه و رژیم غذایی سالم همه ی آن ها دارای تناسب اندام هستند.

یک روز معمولی هر کدام از مدل های ویکتوریا سیکرت شامل موارد زیر است:

صبحانه – املت تخم مرغ با اسفناج و بوقلمون و یا اسفناج با دانه های چیا
ناهار – سالاد مرغ با برنج قهوه ای
شام – ماهی کبابی و سبزیجات سبز تازه
میان وعده – انواع توت ها، بادام و ماست

آنها از مصرف الکل، نان، کربوهیدرات های فرآوری شده و مواد غذایی حاوی گلوتن خودداری می کنند.

مدل های ویکتوریا سیکرت سعی می کنند 5 وعده غذایی کوچک در طول روز داشته باشند و هر 3 ساعت یکبار غذا می خورند.

اما قبل ویکتوریا سیکرت شو برای 2 تا 4 هفته مدل ها شکر، الکل، نمک و کربوهیدرات را از رژیم غذایی خود حذف می کنند و در این مدت بیشتر به گیاهخواری روی آورده و بیشتر از میوه ها و سبزیجات تازه استفاده می کنند.

رژیم غذایی و برنامه ی ورزشی مانکن های ویکتوریا سیکرت

هشدار : رژیم های غذایی زیر صرفا جهت آشنایی با مراحل سخت مدل شدن و مانکن بودن می باشد و به هیچ وجه توصیه برای گرفتن آنها نیست. رژیم های غذایی زیر تنها مختص این مانکن ها می باشد و اکیدا توصیه می کنیم از رژیم های غذایی سبک تر و با مشورت پزشک تغذیه استفاده نمایید.

دوتزن کروس

دوتزن 30 ساله مادر دو بچه است و از طرفداران تناسب اندام به کمک روش های قدیمی، به ویژه ورزش‌های هوازی مانند طناب زدن، دویدن، بکس و ایروبیک است.

این مدل مشهور ویکتوریا سیکرت تاکید دارد در برنامه ی غذایی خود از غذاهایی مانند مرغ و سالاد فتا با سیب زمینی و گل کلم استفاده می کند.

قد دوتزن 178 سانتیمتر و وزن او حدود 54 کیلوگرم می باشد.

آدریانا لیما

آدریانا لیما هر روز هفته ورزش های سختی شامل دوره های طولانی مدت ایروبیک و پرش، دوچرخه سواری در سالن، ایروبیک، پیاده روی و یوگا و بوکس را انجام می دهد.

او همچنین مصرف نمک را به حداقل رسانده تا از ذخیره آب اضافی در بدنش جلوگیری کند. در زمان‌های آمادگی برای ویکتوریا سیکرت شو مصرف غذاهای جامد را کم می کند و زمان تمرینات ورزشی اش را به دوبار در روز ارتقا می دهد.

گفته شده لیما بیست و چهار ساعت قبل از رفتن روی صحنه از نوشیدن آب خودداری می کند، روشی که با آن شما می‌توانید ناگهان وزن تان را تا هشت پوند کاهش دهید.

قد آدریانا 178 و وزن او حدود 56 کیلوگرم می باشد.

السا هاسک

السا هاسک سوپر مدل سوئدی که قبلا هم بسکتبالیست بوده ورزش هایی از جمله دوچرخه ی ثابت، کیک بوکسینگ و رقص، طناب زدن، بوکس و پیلاتس را انجام می دهد.

این تمرینات ورزشی سنگینی که او انجام می دهد به او اجازه می دهد که هنگام خوردن غذا راحت باشد. او می گوید من سعی می کنم هر چیزی که دوست دارم را بخورم. نمی‌خواهم خودم را به زحمت بیاندازم و رژیم‌ های سخت بگیرم اما تلاش می کنم که غذاهای سالم و ارگانیک بخورم و با خوردن سبزیجات تازه، لاغر بمانم. اما وقتی حس می کنم دوست دارم چیپس و بستنی بخورم، این کار را می کنم، چون من یک انسانم.

قد السا 176 سانتیمتر و وزن او حدود 56 کیلوگرم می باشد.

لیندسی الینگسون

لیندسی چندین بار در هفته یوگا تمرین می کند، او می گوید از تمرینات سخت ورزشی اجتناب کرده و تمریناتش را با رقص و بوکس همراه می کند.

او از وعده های غذایی دلچسب لذت می برد، وعده هایی که حاوی چربی های سالم مانند آووکادو و کره ی بادام زمینی است.

قد لیندسی 180 سانتیمتر و وزن او حدود 56 کیلوگرم می باشد.

کندیس سوانپول

کندیس به رقص علاقه زیادی دارد و از آن به عنوان تمرین ورزشی استفاده می کند، اما در کنارش بدنسازی و بوکس هم تمرین می کند تا بازوها و عضلات داخلی‌اش روی فرم بمانند.

او بیشتر سعی می کند تا از غذا های سالم و ارگانیک استفاده کند.

قد کندیس 177 سانتیمتر و وزن او حدود 54 کیلوگرم می باشد.

بهاتی پرینسلو

بهاتی  همسر ‫آدام لوین عاشق شنا کردن است و در کنار آن پیلاتس هم تمرین می کند.

قد بهاتی 178 سانتیمتر و وزن او حدود 53 کیلوگرم می باشد.