طرز تهیه نان خانگی رژیمی زیره بدون گلوتن با ماست

319

نان خانگی زیره

نان زیره
نان زیره

نان زیره یکی از نان‌ های رژیمی و بدون گلوتن است که برای وعده های نهار یا شام گیاهخواران بسیار مفید می باشد، این نان خانگی را می توانید در فر یا بدون فر در ماهی تابه تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه نان زیره

  • 400 گرم آرد بدون گلوتن
  • یک قاشق غذاخوری دانه زیره
  • 300 میلی لیتر ماست گیاهی

طرز پخت نان زیره رژیمی

ماهی تابه را روی حرارات متوسط قرار دهید تا گرم شود، سپس در ظرفی آرد و دانه زیره را ترکیب نمایید و ماست گیاهی و آب را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید تا خمیر نرمی حاصل شود.

خمیر را به 8 قطعه مساوی تقسیم کنید، سپس به صورت دایره یا بیضی نیم سانتی در بیاورید و به مدت 3 الی 5 دقیقه در ماهتیابه یا فر بپزید.