شیک‌ترین گردنبندهای طلای اسپرت دخترانه

اگر جزو افراد علاقه‌مند به مد و فشن باشید، بدون شک با قدرت اکسسوری در استایل آشنا هستید. یکی از اکسسوری‌های زیبا، گردنبند طلا است که انواع مختلفی اعم از مجلسی، مینیمال، ونیزی، پلاسترون، اسپرت و غیره دارد.

اما در این مقاله موضوع صحبت ما گردنبندهای اسپرت است که عاری از هرگونه تجملات و جواهرات بزرگ بوده و استفاده از آن‌ها همانند سایر وسایل اسپرت، راحت و ساده است. در این مقاله ابتدا به معرفی چندین مدل از محبوب‌ترین گردنبندهای اسپرت پرداخته و در ادامه مهم‌ترین نکات جهت خرید شیک ترین گردنبند اسپرت طلا دخترانه را خواهیم گفت. پس تا انتهای مطلب همراه مان باشید!

گردنبندهای طلای اسپرت دخترانه

انواع گردنبندهای اسپرت طلا دخترانه کدام است؟

اگر در دنیای پرزرق‌وبرق طلا به دنبال گردنبندهای اسپرت باشید، احتمالاً کمی کارتان برای پیدا کردنشان سخت خواهد بود. این مدل از گردنبندها عموماً برای استفاده روزمره یا خانم‌های جوان مناسب است که در ادامه به معرفی چندین مدل خواهیم پرداخت تا بهترین مدل‌ها را شناخته و به دنبال آن‌ها بگردید.

۱. گردنبندهایی با حرف اول اسم

برای هر فردی اسم وی خاص و باارزش است؛ به همین سبب گردنبندهایی به این شکل می‌تواند انتخابی عالی باشد. همچنین اگر کمی بخواهید از سبک اسپرت خارج شوید، می‌توانید گردنبندهای تزئین شده با نگین را خریداری کنید. هر دو مدل از زیبایی بسیار برخوردار بوده و در این میان تنها سلیقه شما حائز اهمیت است.

گردنبندهای طلای اسپرت دخترانه

۲. گردنبندهای چوکر با آویزهایی از جنس طلا

اگر تیپی اسپورت دارید و به دنبال گردنبندی برای تکمیل استایل خود هستید، چوکر چرمی با آویزهایی از جنس طلا برایتان عالی خواهد بود. آویزهای این چوکرها طرح‌های کاملاً متنوعی داشته و به دلخواه می‌توانید آویزی زیبا برای خود انتخاب کنید. جنس طلا برای این اکسسوری‌ها بسیار کاربردی بوده و در نتیجه برای سالیان متعددی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. البته برخی از چوکرها تنها یک آویز نداشته و متشکل از چندین آویز طلا یا حتی مروارید هستند که زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.

گردنبندهای طلای اسپرت دخترانه

۳. زنجیرهای ساده

در صورتی که از طرفداران تیپ اسپرت ساده باشید و به دنبال گردنبندهای اسپرت طلا شیک باشید، زنجیرهای ساده از بهترین انتخاب‌ها برایتان خواهد بود. زنجیرهای طلا در دو مدل بلند و کوتاه در بازار وجود دارد که با توجه به مدل لباس تان می‌توانید مناسب‌ترین را برای خود تهیه کنید. در سال اخیر یکی از ترندهای مد و فشن، استفاده از چندین زنجیر به صورت هم‌زمان یا به عبارتی گردنبندهای چندلایه است. این گردنبندها برای شومیزهایی با یقه باز انتخابی عالی هستند.

به عنوان ختم کلام در باب اهمیت استفاده از اکسسوری‌های مناسب، به نقل‌قولی از طراح مد معروف اسکار دلا رنتا (Oskar De la Renta) اشاره می‌کنیم: «یک زن استایل خود را با اکسسوری‌ها می‌سازد.»

بنابراین به انتخاب گردنبند مناسب بسیار اهمیت قائل شوید تا زیبایی استایلتان چندین برابر شود. در ادامه به بررسی مهم‌ترین نکات در انتخاب شیک‌ترین گردنبندهای اسپرت طلا دخترانه خواهیم پرداخت تا بهترین را برای خود تهیه کنید؛ چرا که لایق بهترین‌ها هستید.

مهم‌ترین نکات خرید شیک ترین گردنبند اسپرت طلا دخترانه چیست؟

تا این بخش از مقاله با بهترین گردنبندهای طلا دخترانه آشنا شدید اما برای انتخابی عالی و متناسب با استایلتان نیاز به راهنمایی بیشتری دارید. گردنبند مناسب را نمی‌توانید تصادفی انتخاب و انتظار هم‌خوانی با لباس و فرم صورتتان را داشته باشید. به همین سبب در ادامه مهم‌ترین نکات را جهت انتخاب به طور کامل توضیح خواهیم داد:

۱. ویژگی‌های گردنبند

  • ضخامت گردنبند
    ضخامت یک گردنبند هم در شکل ظاهری و هم در قیمت آن تأثیر قابل توجهی دارد. اصولاً گردنبندهای ضخیم‌تر بدون آویز استفاده می‌شوند. البته این موضوع کاملاً سلیقه‌ای بوده و می‌توانید گردنبندهای ظریف برای استایل خود انتخاب کنید.
  • جنس گردنبند
    گردنبندها با توجه به قیمت و سلیقه مدنظرتان از لحاظ جنس تنوع بسیاری دارند. برای مثال گردنبند تمام طلا با گردنبند چوکری که تنها یک آویز طلا کوچک دارد، از لحاظ قیمت بسیار متفاوت است؛ بنابراین می‌توانید با توجه به بودجه و رنگ پوستتان که جلوتر به آن می‌پردازیم، اکسسوری مناسب خود را انتخاب کنید.

۲. ویژگی‌های ظاهری شما

  • قد
    یکی از عوامل مهم در خرید گردنبند بلند، قد شما است. در صورتی که می‌خواهید گردنبند زنجیر طلا بلند بگیرید، حتماً به طول آن دقت کنید. به طور کلی اگر قدتان از ۱۶۵ سانتی‌متر کمتر است، گردنبندی با طول ۴۰ الی ۶۰ سانتی‌متر و اگر قدتان بین ۱۶۵ تا ۱۷۵ سانتی‌متر است، همه سایزهای گردنبند برایتان مناسب است. در صورتی که جزو خانم‌های قدبلند با قدی بالای ۱۷۵ سانتی‌متر به شمار می‌روید، پیشنهاد می‌کنیم زنجیر بلند انتخاب نکنید اما در نهایت تصمیم با شما است.
  • اندازه‌های گردن
    ابعاد گردن تأثیر بسیار زیادی بر روی گردنبند مناسب شما دارد و به همین سبب باید به این موضوع نیز هنگام خرید دقت کنید. خصوصاً اگر از طرفداران گردنبند چوکر باشید، به اندازه آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. به طور کلی برای به دست آوردن اندازه مناسب چوکر کافیست دور گردنتان را اندازه گرفته و ۵ سانتی‌متر به آن اضافه کنید. در رابطه با گردنبندهای بلند نیز همین موضوع صادق بوده و تنها ۱۰ سانتی‌متر به دور گردنتان اضافه کنید.
    در صورتی که گردنی کوتاه داشته باشید، زنجیری بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متر انتخاب کنید تا کشیده‌تر به نظر بیایید. اما اگر گردنی پهن دارید، گردنبندهای اسپرت طلا بلند دخترانه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. گردن‌هایی با پهنای متوسط می‌توانند تمامی مدل‌ها را انتخاب کنند.

یقه‌ لباس

شاید بتوان مهم‌ترین موضوع را در خرید گردنبند اسپرت طلا دخترانه مدل یقه لباس دانست. به همین سبب باید گردنبندهای مناسب هر کدام را دانسته و بهترین را برای خود انتخاب کنید. در ادامه متداول‌ترین مدل‌های یقه را برایتان آورده‌ایم تا بهترین مدل را خریداری کنید.

  • یقه هالتر: زنجیر ساده و کوتاه با آویزه‌ای با انتهای برجسته
  • یقه دکمه‌دار: زنجیر نازک با آویزه‌ای نزدیک به آخرین دکمه باز
  • یقه هفت: زنجیر متوسط با پلاک و یا آویزهای کشیده و زاویه‌دار
  • یقه کاملاً باز (تا سینه): گردنبند مهره‌دار چند‌لایه یا چانکی
  • یقه دکلته: گردنبند چوکر
  • یقه برگردان: گردنبندهای بلند
  • یقه گرد: گردنبندهای کوتاه
  • یقه اسکی: زنجیرهای بلند با پلاک و آویز نسبتاً درشت یا ترکیبی از چند گردنبند متوسط و بلند
  • یقه قایقی :گردنبند چند لایه و نیم ست

فرم صورت

فرم صورت همانند هر مورد دیگری در انتخاب شیک ترین گردنبند اسپرت طلا دخترانه مؤثر بوده و باید اکسسوری متناسب با مدل صورتتان را خریداری کنید تا زیبایی‌تان دو چندان شود. به طور کلی قاعده زیر برای انواع فرم‌های صورت برقرار است:

  • صورت گرد: گردنبندها و چوکرهای بلند
  • صورت بلند: زنجیرهایی به طول ۴۰ الی ۴۵ سانتی متر
  • صورت قلبی: گردنبندها و چوکرهای کوتاه
  • صورت خیلی گرد: زنجیرهایی کمی کوتاه با آویزهای سبک
  • صورت بیضی: تمامی مدل‌های گردنبند
  • صورتی مستطیلی و کشیده: گردنبند‌های کوتاه و گردنبندهای یو شکل

گردنبندهای طلای اسپرت دخترانه

رنگ پوست

معمولاً رنگ پوست افراد را می‌توان در سه دسته خنثی، گرم و سرد دسته‌بندی کرد که با توجه به تناژ هر یک، رنگ خاصی از طلا مناسب است. برای متوجه شدن تناژ پوستی‌تان کافی است به رنگ رگ‌هایتان توجه کنید، پوست سرد رگ‌های آبی یا بنفش، پوست گرم رگ‌های سبز و پوست خنثی رگ‌هایی با رنگ ما بین سبز یا آبی دارد. در ادامه برای هر رنگ پوست، رنگ طلای مناسب را نیز توضیح خواهیم داد:

  1. پوست سرد: طلای سفید یا نقره و جواهراتی مانند سنگ‌های تزیینی قرمز، بنفش و آبی مانند یاقوت سرخ، لعل و کهربایی، زبرجد هندی، آمیتیست، عقیق، یاقوت سرخ و یاقوت کبود
  2. پوست گرم: طلای زرد و فلزات قرمز رنگ مانند مس، سنگ‌ها و جواهراتی مانند یاقوت زرد، کوارتز زرد (سنگ لیمو)، الماس، کوارتز، اوپال یا چشم گربه، یشم و زبرجد
  3. پوست خنثی: در انتخاب تمامی طیف رنگ‌ها آزادی عمل دارید.

شیک ترین گردنبند اسپرت طلا دخترانه را از کجا بخریم؟

همان‌طور که متوجه شدید، انتخاب گردنبند برای شیک دیده شدن نیازمند توجه به موارد مختلفی دارد. اما همواره مهم‌ترین موضوع خرید گردنبند طلا با این ویژگی‌ها است تا تیپتان را از ظاهری معمولی به استایلی شیک و چشمگیر تبدیل کند.

پیشنهاد ما برای خرید گردنبندی زیبا، گالری پرسته است. برند معتبر پرسته با ارائه گردنبندهای متنوع و باکیفیت از جنس طلا، مطمئناً نظر شما را جلب خواهد کرد. برخی از مزایای این فروشگاه آنلاین شامل ارسال رایگان، تعویض ۹۰ روزه، عودت ۷ روزه، گارانتی همیشگی و غیره است؛ بنابراین با خیالی آسوده می‌توانید گردنبند شیک و جذابتان را از این مجموعه سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن به دست تان برسد.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا