طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، کابینت و کمد دیواری در یزد

چنانچه برای طراحی و اجرای دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه، انواع کابینت ها و کمد دیواری چوبی منزل تان نیاز به مشاوره دارید، می توانید از خدمات گروه ویستا بهره مند شوید.
طراحی و اجرای انواع دکور، کابینت و کمد دیواری ام دی اف هایگلاس، ممبران و چوب مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک و سنگ کورین در استان یزد
شماره تماس : 03535302002 – 09132593867
آدرس : یزد، بلوار جمهوری، جنب بانک سپه صنعتی
پیج اینستاگرام : https://www.instagram.com/vista.decoration

از گذشته های دور تا به امروز همه مردم به زیبایی اعتقاد داشته اند و علم زیبایی شناسی نیز حاصل همین باور و احساس عمیق به زیبایی در آدم ها می باشد.

زیبایی شناسی به معنای توجه به زیبایی و ظاهر است و تاثیر به سزایی روی روحیه و احساسات ما دارد، به همین دلیل همواره سعی می کنیم به شیوه های مختلف آن را در زندگی و محیط اطراف مان لحاظ کنیم.

از همین منظر است که طراحی داخلی حرفه ای منزل و پرداختن به دکوراسیون فضایی که در آن زندگی می کنیم اهمیت زیادی پیدا می کند، با این حال بسیاری از افراد به طراحی داخلی منزل به عنوان یک اقدام هزینه بر و در بسیاری موارد غیر ضروری نگاه می کنند.

این در حالیست که بهینه سازی موثر فضای منزل و بهترین استفاده از فضای موجود به خصوص در منازل کوچک تر از مهم ترین کاربردهای طراحی داخلی منزل و آشپزخانه می باشد و به کمک آن می توان تا حد زیادی از هزینه های اضافی جانبی جلوگیری کرد.

به علاوه با بهره بردن از تجارب و مهارت های یک طراح داخلی منزل می توان به القای هماهنگی و زیبایی به فضا، کاربردی کردن منزل هم جهت با سبک زندگی صاحب خانه، صرفه جویی در هزینه ها، ایمنی سازی آن به خصوص برای کودکان، بهبود روحیه، نگهداری آسان تر و افزایش قیمت فروش تا حد زیادی کمک کرد.

در این میان پر واضح است که آشپزخانه به عنوان مهم ترین بخش منزل در راس توجه خانم های کدبانو قرار دارد.

آشپزخانه بخشی از یک خانه است که انرژی فضا را کنترل می کند و همه اعضای خانواده را به هم پیوند زده و شاد و پر انرژی نگه می دارد. بی شک روح خانه در آشپزخانه آن ساکن است و هر چه روی طراحی آن بیشتر دقت شود، هوشمندی، برازندگی و نشاط بیشتری به خانه و ساکنان آن تزریق می شود.

این روزها که در دنیای اینترنت انبوه وبلاگ های طراحی داخلی فضای منزل و آشپزخانه به چشم می خورد، شاید این گونه به نظر برسد که همه افراد تنها با مطالعه مقالات این وبلاگ ها می توانند پروژه بازسازی و طراحی دکوراسیون آشپزخانه را به تنهایی شروع کرده و به سادگی به پایان برسانند.

شاید شما نیز از جمله افرادی هستید که با دیدن تصاویر وسوسه برانگیز طراحی آشپزخانه های مختلف در اینترنت به خودتان گفته اید “خودم هم می توانم این کار را انجام دهم”.

بله! درست است که شما می توانید در جنبه های خاصی از بازسازی یک آشپزخانه نقش پر رنگی داشته باشید اما واقعیت این است که اگر بخواهید نتیجه کار یک دکوراسیون چشمگیر و در عین حال مقرون به صرفه باشد به یک تیم حرفه ای در این زمینه نیاز پیدا خواهید کرد.

سپردن کار به یک طراح حرفه ای علاوه بر کاهش زمان و استرس، مزایای متعددی با خود دارد که در ادامه به 4 مورد از آن ها اشاره خواهیم کرد:

مزیت اول

سپردن این کار به یک تیم حرفه ای باعث می شود مسئولیتی در قبال یافتن و صحبت با فروشندگان، زمان بندی پروژه، مدیریت خریدها و غیره نداشته باشید.

طراحان داخلی با تولید کنندگان، تامین کنندگان و فروشندگان مختلف ارتباطاتی دارند که شما به عنوان صاحب خانه هرگز در جریان آن ها نیستید و نیازی هم نیست خودتان را درگیر آن ها بکنید.

مزیت دوم

یک طراح حرفه ای مطمئن می شود شما از آشپزخانه جدید خود چه از نظر زیبایی، کارایی، سبک، هزینه ها و راحتی بیشترین رضایت را داشته باشید.

او یک معمار داخلی است و با بررسی همه گزینه ها و رسیدن به بهترین ترکیب از پلان، طراحی و متریال به شما کمک می کند تا از اشتباهات پر هزینه و تردیدها جلوگیری کنید.

مزیت سوم

طراحان داخلی به شما کمک می کنند تا از محصولات و موادی استفاده کنید که برای سرمایه گذاری بهترین هستند.

آن ها با مشورت کامل و حتی ارائه پرسش نامه طراحی به شما از نیازها، اهداف و ایده آل های شما برای پروژه اطلاع پیدا کرده و با در کنار هم گذاشتن این ایده آل ها، بودجه ای که در نظر دارید و سایر موارد، بهترین گزینه را به شما ارائه می دهند.

در کل می توان گفت زمانی که کار خود را به یک طراح داخلی با تجربه و حرفه ای بسپارید با کمترین هزینه می توانید یک آشپزخانه فوق العاده گران قیمت داشته باشید!

مزیت چهارم

مزیت دیگر این که دوام آشپزخانه ای که به دست یک طراح داخلی سپرده می شود احتمالا دو برابر دوام آشپزخانه ای خواهد بود که صاحب خانه های بی تجربه طراحی می کنند.

زمانی که به عنوان صاحب خانه به بازسازی و تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود اقدام می کنید باید همه برنامه ریزی ها را انجام دهید.

مثلا بدانید چه زمانی لوله کش یا برق کار بیاورید یا بدانید کفپوش ها باید قبل از نصب کابینت ها خشک شوند و … و بی شک کار بسیار طولانی تر، گیج کننده تر و دشوارتر خواهد بود اگر همه چیز آن طور که فکر می کنید پیش نرود.

در کنار مزیت هایی که ذکر کردیم باید توجه داشت که این متریال و مواد مورد استفاده در طراحی است که حضور و کار کردن در آشپزخانه را کارآمد و سرگرم کننده می کند.

برای طراحی آشپزخانه های مدرن می توان از متریال مختلف استفاده کرد که از جمله آن ها می توان به فولاد ضد زنگ، چوب، پلی وود یا تخته سه لایی، ام دی اف و پنل های کامپوزیت آلومینیومی اشاره کرد.

یکی از مهم ترین و صد البته چالش برانگیزترین بخش طراحی داخلی استفاده و انتخاب متریال و مواد مناسب برای این منظور است و امروزه چوب به عنوان یک ماده چند منظوره بسیار مورد توجه طراحان داخلی قرار دارد.

برخی مزایای استفاده از چوب در طراحی داخلی عبارتند از:

  • چوب دوست دار محیط زیست است. این ماده کمتر از سایر مواد دکوراسیون مضر می باشد و کربن بسیار کمتری منتشر می کند
  • چوب دارای قابلیت های عایق باورنکردنی می باشد و گنجاندن آن در فضای داخلی به خنک شدن و گرمایش سریع تر فضا کمک می کند
  • چوب یکی از با دوام ترین مواد موجود در بازار است که باعث شده طراحان داخلی علاقه زیادی به آن داشته باشند زیرا به صرفه جویی در زمان، تلاش و هزینه ها در طولانی مدت کمک می کند و نگهداری آن راحت تر است
  • لوازم چوبی از نظر زیبایی شناختی جلوه ویژه ای دارند. با کمک این ماده می توان سطوح مختلف جذابیت زیبایی شناختی و گرما و خاکی بودن را به فضا القا کرد. همچنین قابل رنگ آمیزی است و به متحول کردن فضای منزل کمک زیادی می کند
  • چوب در رنگ ها، تن ها و انواع مختلف موجود است و می توان بهترین سبک را برای اهداف مورد نظر خود انتخاب کرد
  • علاوه بر این چوب یکی از مقرون به صرفه ترین مواد موجود برای استفاده در طراحی داخلی با توجه به خصوصیات منحصر به فرد آن می باشد

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا