10 کادوی مناسب برای جشن تعیین جنسیت نوزاد

کادو مناسب برای جشن تعیین جنسیت
برای جشن تعیین جنسیت کادو میبرن؟

جشن تعیین جنسیت یکی از مراسم جالب و فرح بخش قبل از تولد نوزاد است که معمولا در سه ماه دوم بارداری و به بهانه تعیین جنسیت نوزاد برگزار می شود و خانواده، دوستان صمیمی و آشنایان نزدیک در آن حضور دارند.

بدون تردید مهم ترین بخش این مراسم لحظه اعلام جنسیت نوزاد می باشد اما بخش تقدیم کادوها و هدایایی که هر یک از دوستان برای این مراسم تدارک دیده اند نیز جذابیت خاصی دارد.

در ادامه قصد داریم به معرفی برخی ایده های جالب برای تهیه کادوی جشن تعیین جنسیت بپردازیم، با کوکا همراه باشید.

بهترین هدیه برای جشن تعیین جنسیت

1. لباس حاملگی

اگرچه جشن تعیین جنسیت برای نوزاد برگزار می شود اما قانونی وجود ندارد که بگوید همه کادوها باید مختص نوزاد تهیه شوند، به خصوص این که معمولا چند ماه تا زایمان باقی مانده است. حتی به عقیده برخی افراد بهتر است هدایای نوزاد در مراسم سیسمونی تقدیم شود.

بنابراین برای خرید کادوی جشن تعیین جنسیت دست شما بسیار باز است، مثلا می توانید یک پیراهن حاملگی شیک و راحت برای مادر نوزاد خریداری کرده و هدیه دهید. خانمی که هنوز چند ماه تا زایمانش مانده حتما به لباس بارداری نیاز دارد، به خصوص این که با پوشیدن این لباس همواره به یاد شما خواهد بود.

خرید لباس برای دیگران ممکن است کار دشواری باشد بنابراین قبل از خرید حتما از سایز دقیق او مطمئن شوید و با فروشنده صحبت کنید که اگر مشکلی در اندازه لباس بود بتوانید به راحتی آن را تعویض کنید.

2. ماسک پا

درد بدن و پاها یکی از مشکلات شایع و آزار دهنده در دوران بارداری است و یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای تسکین آن انجام دهید این است که در جشن تعیین جنسیت یک ماسک پا به مادر نوزاد هدیه بدهید تا با استفاده از آن درد پاهایش تسکین یافته و آرامش پیدا کند.

برای تهیه ماسک پا می توانید آن را به صورت آماده خریداری کرده یا خودتان در خانه اقدام به درست کردن ماسک خانگی کنید.

3. اسباب بازی های دست بافت

اگر می خواهید میزان هیجان و اشتیاق خود برای این جشن و تولد نوزادی که در راه است را ابراز کنید می توانید از اسباب بازی های دست بافت کمک بگیرید!

این اسباب بازی های کوچک در طرح های مختلف مانند حیوانات بافته می شوند و یادآور کوچکی برای عشق و محبت شما نسبت به نوزاد می باشد، به خصوص اگر خودتان با سلیقه و تلاش این اسباب بازی ها را درست کرده باشید.

برای این منظور توصیه می شود از رنگ های خنثی استفاده کنید که به خوبی با رنگ لباس های نوزاد ست شده و برای نوزاد دختر و پسر قابل استفاده است.

4. لباس سر همی نوزادی

لباس های سر همی یکی از پر کاربردترین و محبوب ترین لباس های نوزادی هستند که مادرها معمولا تعدادی از آن ها را برای دوره نوزادی کودک شان خریداری می کنند. شما هم می توانید در این مورد به آن ها کمک کنید.

کافیست سری به فروشگاه بچه گانه زده و چند دست لباس سر همی بخرید اگرچه این یک هدیه کاملا معمولی است، اگر فردی سخت پسند هستید بهتر است با کمی خلاقیت هدیه تان را کمی خاص تر کنید!

برای این منظور توصیه می شود سر همی به رنگ سفید یا یکی از رنگ های خنثی تهیه کرده و خودتان روی آن را با نمد یا پارچه های رنگی تزیین کنید، این تزیین می تواند عکس حیوانات یا حتی جمله زیبایی برای کودک یا مادر باشد.

5. هدیه ای به پدر نوزاد

در جشن تعیین جنسیت معمولا مادر و نوزاد در مرکز توجه قرار دارند و مخاطب کادوهایی که مهمان ها تقدیم می کنند این دو نفر می باشند.

با این حال نباید فراموش کنید که پدر نوزاد نیز ممکن است در مهمانی تعیین جنسیت حضور داشته باشد، او نیز درست به اندازه مادر هیجان زده، خوشحال و شاید کمی نگران است و تقدیم یک هدیه علاوه بر این که همه مهمانان و همچنین خود او را به شدت غافلگیر می کند می تواند تاثیر بسزایی در کاهش استرس هایش داشته باشد.

6. اسطوخودوس

اسطوخودوس به دلیل اثرات آرام بخشی خود چه به صورت تازه یا روغن کاربرد زیادی دارد و معمولا در صابون ها، لوسیون ها و بسیاری از محصولات پوست استفاده می شود.

می توانید یک گلدان یا دسته گلی از گیاه تازه اسطوخودوس تهیه یا بمب حمام حاوی این گیاه را خریداری کرده و به مادر نوزاد تقدیم کنید. مطمئن باشید همه عاشق این گیاه هستند و اگر آن را به هر فرم و شکلی وارد زندگی شان خانواده کنید قدردان شما خواهند بود.

7. دستگاه ضربان قلب جنین

این هدیه از آن کادوهای کاربردی و بسیار مفید است که تنها دوستان صمیمی که می خواهند پول بیشتری برای این منظور هزینه کنند به خرید آن فکر می کنند.

از آن جا که هنوز چند ماه تا زایمان باقی مانده و در این مدت والدین همواره نگران سلامتی کودک خود هستند، با تهیه این دستگاه می توانید علاوه بر کاهش استرس این دوران به آن ها آرامش زیادی بدهید. مزیت این دستگاه آن است که برای فرزندان بعدی نیز کاربرد دارد و هیچ ربطی به جنسیت کودک ندارد.

8. لیوان های ست

همه پدر و مادرانی که منتظر تولد نوزادشان هستند هر از گاهی به یک فنجان قهوه یا کاکائوی داغ برای حفظ آرامش خود نیاز دارند پس چه بهتر که از این فرصت برای هدیه دادن دو لیوان ست به مناسبت تبریک تعیین جنسیت استفاده کنید.

به سادگی دو لیوان به رنگ سفید تهیه کرده و روی آن ها طرح خاص مانند مامانی و بابایی و غیره به همراه سال تولد نوزاد و موارد مشابه چاپ کنید.

9. بسته ضروری کودک

بعد از به دنیا آمدن نوزاد، یک سری وسایل به ظاهر کم اهمیت نقش پر رنگی در نگهداری کودک پیدا می کنند. معمولا همه والدین در روزهای نزدیک زایمان این وسایل را آماده می کنند اما شما نیز می توانید در این مورد به آن ها کمک کنید.

اگر برای خرید کادوی جشن تعیین جنسیت سردرگم شده اید پیشنهاد می کنیم وسایل کوچک و ساده ای مثل پوشک کوچک، حوله، پستانک، شیشه شیر، پودر بچه و هر مورد کوچک دیگری که به ذهن تان می رسد را در یک بسته هدیه که به شیوه خلاقانه ای تزیین شده تقدیم کنید.

برای ایده گرفتن درباره نحوه تزیین بسته می توانید از اینترنت کمک بگیرید.

10. پوشک بچه

شاید تعجب کنید اما صادقانه بگوییم پوشک سایز یک مهم ترین چیزی است که والدین بلافاصله بعد از تولد نوزاد به آن نیاز خواهند داشت و با توجه به این که خرید دائمی پوشک ممکن است گران تمام شود احتمالا هدیه دادن تعداد زیادی پوشک ایده خوبی برای خوشحال کردن این پدر و مادر خواهد بود.

11. هدایای سرگرم کننده

اگر به دنبال ایده ای خلاقانه تر برای کادو هستید می توانید به سرگرمی های پدر و مادر توجه کنید، اگر پدر و مادر نوزاد اهل سرگرمی هایی هستند که باعث می شود کودک به ابزار خاصی نیاز داشته باشد آن را به عنوان هدیه تقدیم کنید.

مثلا اگر پدر و مادر عاشق موسیقی و گوش دادن به آهنگ هستند احتمالا کودک آن ها به یک محافظ گوش نیاز خواهد داشت یا اگر پدر یا مادر نقاش هستند خریدن یک پیش بند نقاشی کوچک جالب خواهد بود، اگرچه احتمالا کودک نه از محافظ گوش و نه از پیش بند استفاده نخواهد کرد اما این نوع هدایا در این مراسم لبخند روی لب های پدر و مادر می نشاند.

12. جعبه ابزار نوزادی

همه آقایان احتمالا یک جعبه ابزار در گوشه انباری منزل خود دارند اما جعبه ابزاری که ما صحبتش را می کنیم فقط برای آقایانی که به تازگی پدر شده اند مناسب است!

یک جعبه ابزار فانتزی خریداری کرده و داخل آن را با هر آن چه که ممکن است یک پدر برای مراقبت از کودکش نیاز داشته باشد از جمله لوسیون کودک، صابون کودک، برس مو، حوله دستی، ضد عفونی کننده دست، پستانک و غیره پر کنید.

منبع: genderrevealguide

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا