خواص سنگ هماتیت رنگین کمانی چیست؟ + نحوه استفاده

خواص سنگ هماتیت رنگین کمانی چیست؟
خواص سنگ هماتیت رنگین کمانی چیست؟

سنگ هماتیت چیست؟ | خواص سنگ هماتیت | نحوه استفاده

در ادامه قصد داریم شما را با تمام فواید سنگ بسیار زیبای هماتیت رنگین کمانی و کاربرد آن در زندگی روزمره بیشتر آشنا کنیم؛ با کوکا همراه باشید.

هماتیت (Rainbow Hematite) رنگین کمانی چیست؟

هماتیت رنگین کمانی یک سنگ معدنی تشکیل شده از اکسید آهن است. هماتیت در ترکیب با سنگ گوتیت (Goethite)، اصطلاحا «هماتیت رنگین کمانی» نامیده می شود.

این سنگ، دارای سطحی چند رنگ است و این ظاهر رنگین کمانی خود را از ذرات فسفات آلومینیوم گرفته است. هماتیت رنگین کمانی به معنای «تسلط» و «تعادل» می باشد.

این سنگ با در بر داشتن هر 7 رنگ مربوط به چاکراها، مانند اسفنجی برای روح عمل می کند که همواره آماده است تا همه انرژی های منفی را به درون خود بکشد.

برای کسانی که غمخوار دیگران یا بسیار متفکر هستند و احساس می کنند که به سنگی مقدس نیاز دارند تا تاریکی را از قلب شان بزداید، هماتیت رنگین کمانی بهترین گزینه است.

این سنگ با ارتباط با چاکرای شبکه خورشیدی، می تواند اتصال محکمی با زمین ایجاد کند و شما را از درون داستان ها و سناریوهای منفی بیرون بکشد.

مشخصات ظاهری هماتیت رنگین کمانی

این سنگ زیبا با درخشش خیره کننده اش از دل کوهستان های برزیل متولد می شود. هماتیت، نام خود را از یک واژه یونانی به معنای «خون» گرفته است.

هماتیت با وزن سبک و رگه هایی از رنگ های تیره رویایی اش، بهترین سنگ درمانی به شمار می رود.

انرژی چیره این سنگ، طبیعت مغناطیسی را وادار می سازد تا به تعادل نیروهای یین و یانگ ما کمک نماید.

موارد استفاده و فواید هماتیت رنگین کمانی

هماتیت رنگین کمانی به عنوان «سنگ تسلط و چیرگی»، مانند سپری در میدان نبرد زندگی عمل می کند.

این سنگ تثبیت کننده، با حل کردن فرکانس های ارتعاشی پایین، مزایای زیادی برای ما دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

احساس امنیت

هماتیت با اتصال به چاکرای شبکه خورشیدی و چاکرای ریشه، بهترین سنگ برای کسانی است که در جستجوی احساس امنیت هستند.

اگر در حفظ حد و مرزها دچار مشکل هستید، یا حس می کنید در زمان درگیری ها نمی توانید از خود دفاع کنید و یا تسلط داشتن بر اتفاقات و چیزها برایتان یک چالش بزرگ است، هماتیت رنگین کمانی شما را قوی و محکم نگه می دارد.

محافظت در برابر میدان الکترومغناطیسی

هماتیت رنگین کمانی، مانند دیواری محکم در مقابل میدان الکترومغناطیسی عمل می کند.

برای کسانی که به پرتوهای الکترومغناطیسی حساس هستند و دچار سردرد و دیگر ناراحتی های فیزیکی می شوند، این سنگ می تواند از آن ها در مقابل این پرتوها محافظت کرده، و به راحتی تمام انرژی های منفی را در خود حل کند.

متعادل سازی سیستم ایمنی بدن

اگر متوجه شده اید که پاسخ های ستیز و گریزتان شما را در موقعیت های واکنشی پیچیده قرار می دهد، به همراه داشتن سنگ هماتیت می تواند به سیستم عصبی شما کمک کند تا تعادل خود را بازیابد.

ارتعاش قوی این سنگ، انرژی های یین و یانگ آن و ظاهر رنگین کمانی اش، می فورا می تواند روح را التیام بخشد و شما را در حالت آرامش عمیق ذهنی قرار دهد. همچنین، این سنگ می تواند خوابی عمیق و آرام برای شما به ارمغان آورد.

نحوه استفاده از هماتیت رنگین کمانی

در این بخش، به نحوه استفاده از هماتیت رنگین کمانی خواهیم پرداخت.

لمس با دست

در دست نگه داشتن این سنگ هنگام انجام مدیتیشن، یکی از بهترین راه ها برای تغذیه و شارژ چاکرای ریشه و چاکرای خاجی می باشد.

هماتیت را در دست مغلوب (دستی که کارهای اصلی تان را با آن انجام نمی دهید) نگه دارید، نیت کنید و بر روی نفس هایتان تمرکز کنید.

اجازه دهید انرژی این سنگ، به درون دست، بازو، سراسر ستون فقرات و تا نوک پاهای تان جریان یابد.

استفاده به عنوان جواهر زینتی

هماتیت رنگین کمانی را می توانید در قالب یک تکه جواهر زینتی، با خود به همراه داشته باشید.

استفاده از آن به عنوان دستبند، گزینه بهتری است؛ چرا که انرژی چی را فعال نگاه می دارد و آن را در سراسر بدن به جریان می اندازد.

هماتیت به عنوان شفا دهنده جسم

برای کسانی که دارای مشکلات خونی، گوارشی و پاراسمپاتیک هستند، و نیز برای افرادی که با مشکلات خواب و بی خوابی دست و پنجه نرم می کنند، هماتیت رنگین کمانی همان گوهری است که آن ها را به وضعیت سلامتی شان باز می گرداند.

در ادامه بخوانید : خواص سنگ خون

منبع: tinyrituals.co

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا