معرفی برندهای ژنراتورهای گازی در ایران

ژنراتورهای گازی یکی از ابزارهای ضروری برای مصرف‌کنندگان صنعتی و خانگی است که در مواقع بحرانی انرژی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مقاله، قصد داریم به بررسی و مقایسه بهترین ژنراتورهای گازی موجود در بازار بپردازیم.

این بررسی به شما کمک خواهد کرد تا با آشنایی کامل با موتور برق، دیزل ژنراتور و ژنراتورهای گازی  و اطلاع از قیمت ژنراتور گازی و همچنین لیست قیمت دیزل ژنراتور همراه با مشخصات آن ها انتخاب بهتری داشته باشید. اطلاعات ارائه شده در این مقاله با هدف کمک به شما در خرید انتخاب بهتری ارائه می‌شود.

بهترین برندهای ژنراتور گازی در ایران

معرفی ژنراتورهای گازی

ژنراتور گازسوز یا گازی از ترکیب یک موتور گازسوز و یک ژنراتور تشکیل ‌شده‌ است که به آن کوپله می‌گویند. اتصال این دو تجهیز به یکدیگر، ژنراتور گازسوز را تشکیل می‌دهد که توانایی تولید برق با مصرف گاز طبیعی را دارد .در حال حاضر با گسترش شبکه توزیع برق در سراسر کشور، وابستگی به این منبع انرژی غیر قابل انکار است.

از جمله مزایای استفاده از ژنراتور گازسوز را می توان به طول عمر مناسب، صدای کم و سوخت ارزان اشاره نمود.

ژنراتورهای گازی نقش مهمی در تامین انرژی در شرایط اضطراری ایفا می‌کنند. این محصولات به خاطر بازدهی بالا، مصرف کم انرژی و حفظ محیط زیست مورد توجه قرار گرفته‌اند. در زیر لیستی از بهترین ژنراتورهای گازی را برای شما آورده‌ایم:

۱ ژنراتور گازی هوندا

ژنراتورهای گازی هوندا با داشتن موتور قدرتمند و کم صدا، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مصرف‌کنندگان است.

۲. ژنراتور گازی یاماها

ژنراتورهای گازی یاماها با داشتن فناوری پیشرفته و با کیفیت، یکی از محبوب‌ترین محصولات در بازار است.

  1. ژنراتور گازی کترپیلار

ژنراتورهای گازی کترپیلار نیز با داشتن قابلیت‌های متنوع و با کیفیت، در بین بهترین ژنراتورهای گازی جهان قرار دارند.

همچنین می توان به مواردی مانند MWM، کوهلر، کامینز و … اشاره نمود که با توجه به نیازها و بودجه خود، می‌توانید یکی از ژنراتورهای گازی را انتخاب کنید. همیشه قبل از خرید، از مشاورین متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

قیمت ژنراتور گازی

با توجه به استقبال فراوان متقاضیان از این نوع مولدهای برق گازسوز یا گازی، توجه بسیاری از تولیدکنندگان به این محصول جلب ‌شده‌ است.

یکی از عواملی که باعث افزایش قیمت این دسته از مولدهای برق گازسوز یا گازی ‌شده ‌است، ارزان بودن نوع سوخت آن‌ها و داشتن یک منبع عظیم سوخت است.

برای اطلاع از لیست قیمت ژنراتور گازی می‌توانید با کارشناسان شکوه صنعت در ارتباط بوده و محصول خود را با تضمین کیفیت و قیمت دریافت نمایید.

آشنایی با دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور یک ترکیب از یک موتور دیزل با یک ژنراتور است که برای تولید انرژی الکتریکی استفاده می‌شود.

دیزل ژنراتورها در مکان‌هایی استفاده می‌شوند که به شبکه برق متصل نیستند یا به عنوان منبع تغذیه اضطراری در صورت قطع شدن برق شبکه.

همچنین برای کاربردهای پیچیده‌تر مانند ژنراتور ثانویه به منظور تامین برق بار اضافی شبکهpeak- و ارسال برق به شبکه برق‌رسانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات فنی دیزل ژنراتورموتورسازان که یکی از برترین برندهای دیزل ژنراتورها می باشد شامل توان تولیدی موتور دیزل موتور سازان است که از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار است و از روش‌های جدید مدیریتی و سیستم‌های استراتژیک برای تولید مدرن‌ترین موتورها استفاده می‌کند.

این شرکت توانسته استانداردهای جهانی را به دست آورد و گواهینامه‌های بین‌المللی ISO ۹۰۰۲، DNV، SGS، ۱۴۰۰ ISO و ISO ۱۰۰۲ را کسب نماید. همچنین استاندارد ایمنی بهداشت ISO\TS16949 نیز را دارا است.

لیست قیمت دیزل ژنراتور موتورسازان

دیزل ژنراتور موتورسازان تبریز که از دیزاین و فناوری مدرن بهره می‌برد، مناسب برای استفاده در مصارفی با توان ۱۵ الی ۲۰ کاوا در حالت دائم است.

این ژنراتور، با توان ۲۰ کاوا در حالت پرایم یا دائم و حداکثر توان ۳۰ کاوا، برق مصرفی را به صورت استاندارد و قابل اعتماد تامین می‌کند.

از جمله ویژگی‌های فنی آن می‌توان به توان دائم ۲۵.۲ کیلووات، توان حداکثر ۲۶.۴ کیلووات، موتور سه سیلندر و چیدمان خطی، گاورنر مکانیکی و وزن خشک موتور ۴۲۴ کیلوگرم اشاره کرد.

این ژنراتور، با استفاده از ژنراتور استمفورد پاور، که دارای تک بلبرینگ (صفحه ای) و ۴ پل ۲۲۵۰ دور در دقیقه است، تشکیل ‌شده‌است. برای اطلاع از لیست قیمت دیزل ژنراتور موتورسازان  با شماره  شکوه صنعت  تماس حاصل فرمایید.

معرفی بهترین ژنراتورهای گازی در ایران

معرفی موتور برق

در عمل موتور برق و موتور ژنراتور هر دو یک محصول می‌باشند اما به این دلیل که در میان مخاطبین، نوع پرتابل آن به موتور برق مشهور است، هر دو به صورت جدا توضیح داده شده‌اند.

موتور برق به این صوت کار می کند که انرژی مکانیکی که توسط ژنراتور به دست آمده را به الکتریسیته تبدیل می نماید.

در حال حاضر، برای استفاده از وسایل برقی در فضاهای خارج از بافت شهری مانند ویلاها، باغ‌ها، استخر و آب‌نماها که از شبکه سراسری برق بی‌بهره می‌باشند، از موتور برق استفاده می‌شود.

در زمان قطع برق شبکه سراسری نیز، برای تامین برق اضطراری دستگاه‌های کوچک یا خانه‌های مسکونی، مطب پزشکان و موارد مشابه، موتور برق مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید موتور برق

موتور برق یاماها از برندهای کلاسیک بازار است و نام آن از سال‌ها پیش در بازار داخلی ایران و یا بازارهای جهانی شناخته‌شده‌است. اما در این سال‌های اخیر، این برند مطرح ژاپنی کمتر در بازار ایران عرضه‌شده‌است.

قیمت موتور برق یاماها متناسب با کیفیت و ساخت آن مناسب است چرا که قیمتی مشابه رقبای چینی خود دارد و ما خرید موتور برق یاماها را به شما پیشنهاد می کنیم.

در حال حاضر، سه نوع موتور برق یاماها با نام‌های YM-100E، YM-600 و YM-1200E در بازار داخلی عرضه می‌شوند.

این سه موتور برق چینی تحت نام یاماها از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار هستند. جهت خرید موتور برق یاماها می توانید با کارشناسان شکوه صنعت در ارتباط باشید.

شکوه صنعت به عنوان یکی از بهترین تأمین کننده های ژنراتور گازی

شکوه صنعت یکی از برترین شرکت‌های تامین کننده ژنراتورهای گازی در بازار است. این شرکت با سال‌ها تجربه و فعالیت در زمینه تولید ژنراتورهای گازی، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند. ژنراتورهای گازی شکوه صنعت دارای کیفیت بالا، کارایی مناسب و عمر طولانی می‌باشند.

همچنین این شرکت توانسته است قیمت مناسبی را برای محصولات خود ارائه دهد که با توجه به کیفیت، ارزش بسیار خوبی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. برای اطلاع از محصولات موتور برق و دیزل ژنراتور نیز می توانید وارد سامانه shokoohsanat.ir شده و درخواست مشاوره و خرید نمایید.

سوالات پیرامون

  • ژنراتور گازی چیست؟

این یک موتور ژنراتور است که از سوخت گاز استفاده می‌کند. ژنراتور گازی یا ژنراتور گاز سوز، به‌طور معمول به صورت دائمی استفاده می‌شود تا برق مورد نیاز نیروگاه‌های تولید پراکنده برای تولید برق (بین ۲ تا ۲۰ مگاوات)، شهرک‌ها و روستاهایی که برق ندارند، تامین کند.

  • از کجا می‌توانم یک ژنراتور گازی کوچک خرید کنم؟

شما با انتخاب یک فروشگاه معتبر می‌توانید بهترین و با کیفیت‌ترین دستگاه را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید. برای خرید مطمن با ضمانت کیفیت می توانید از سامانه شکوه صنعت این محصول را خریداری نمایید.

خلاصه مطلب

با توجه به مطالب مطرح ‌شده ‌در این مقاله و بررسی مشخصات فنی ژنراتورهای گازی، می‌توان نتیجه گرفت که این نوع ژنراتورها انتخاب بسیار مناسبی برای مصرف خانگی و صنعتی می‌باشند. مقایسه قیمت ژنراتور گازی با سایر انواع نیز نشان می‌دهد که هزینه‌های کلی کاهش یافته و این امر می‌تواند انتخاب بهتری برای مصرف‌کنندگان باشد.

بنابراین، در نهایت می‌توان گفت که انتخاب ژنراتور گازی می‌تواند از نظر اقتصادی و عملکردی بسیار مناسب و موثر باشد. برای مشاوره و خرید می‌توانید با شماره02537152  در ارتباط باشید.

/ توجه : این مطلب رپورتاژ آگهی بوده و سایت کوکا مسئولیتی در قبال خدمات معرفی شده آن ندارد.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا