چگونه با گفتن خبر بارداری شوهرم را سورپرایز کنم؟

 سورپرایز خبر بارداری به همسر
چگونگی اعلام خبر بارداری به شوهر

پدر و مادر شدن یکی از شیرین ترین رخدادهایی است که یک زوج می توانند در طول زندگی مشترک خود آن را تجربه کنند و به عنوان یک خانم بی شک شما اولین نفری خواهید بود که از بارداری خود مطلع شده و می توانید به شیوه های مختلف این خبر را به همسرتان بگویید.

اگر به تازگی باردار شده اید و به دنبال روشی خلاقانه برای سورپرایز کردن همسرتان هستید در ادامه مطلب با کوکا همراه شوید تا با بهترین روش های گفتن خبر بارداری به همسر آشنا شوید.

1. کتاب راهنما به او هدیه دهید

اگر اولین فرزندتان را باردار شده اید همسرتان باید چیزهای زیادی درباره پدر شدن یاد بگیرد و شما می توانید با خرید کتاب راهنما درباره موضوع پدر شدن با یک تیر دو نشان بزنید.

این کتاب را به شیوه خاص کادو کرده و در زمانی که اصلا انتظارش را ندارد به او تقدیم کنید.

2. از لحظه سورپرایز شدن عکس بگیرید

در حالی که می خواهید از همسرتان عکس بیندازید به جای آن که به او بگویید :”بگو سیب!” ناگهان بگویید :”بگو همسر عزیزم بارداره!”. بی شک همسرتان در یک لحظه دچار شوک شده و چهره اش تغییر جالبی خواهد کرد که می توانید با دوربین خود آن را شکار کنید.

3. پازل درست کنید

پازلی سفارش بدهید که در آن جمله ای درباره بارداری یا عکسی از سونوگرافی شما به صورت قطعات پازل چاپ شده باشد و همسرتان بعد از کنار هم چیدن آن ها از پدر شدن خود با خبر شود.

4. جواب تست بارداری را پنهان کنید

روش جالب و مهیج دیگر برای گفتن خبر بارداری پنهان کردن جواب تست است، آن را در جایی که همسرتان اغلب اوقات به آن سر می زند – مثلا داخل کفش هایش، یخچال، کشوی میز کامپیوتر و غیره – پنهان کرده و منتظر باشید تا فریاد خوشحالی اش ناگهان فضای خانه را پر کند!

5. از فرزندان خود کمک بگیرید

اگر فرزند دیگری دارید می توانید به او پیراهنی بپوشانید که خبر ورود عضو جدید خانواده را اعلام کند.

بچه ها معمولا از مشارکت در چنین کارهایی و این که بخشی از یک ماجرای سورپرایز کننده باشند خوشحال می شوند، همچنین با این کار فرزندتان متوجه می شود که به زودی خواهر یا برادر بزرگ تر می شود.

6. اجازه دهید نوزادتان با پدرش صحبت کند!

اولین سونوگرافی خود را چاپ کرده و یک یادداشت به آن بچسبانید که روی آن نوشته شده: “برای دیدنت لحظه شماری می کنم بابایی!” و آن را به همسرتان تقدیم کنید.

7. اتاق کودک را آماده کنید

یکی از کشوها یا قفسه های کمد همسرتان را خالی کرده و یک یادداشت داخل آن بگذارید، مثلا: “بابایی، اتاقم رو بساز!”. همچنین می توانید قفسه را با وسایل کودک، اسباب بازی یا کفش بچه گانه پر کنید.

8. داخل فنجان پیام بگذارید

یک ماگ سفارشی خریداری کنید که ته لیوان پیام کوچکی درباره خبر بارداری تان چاپ شده باشد، همسرتان بی شک طعم اولین نوشیدنی که با این ماگ خواهد نوشید را تا همیشه به خاطر خواهد سپرد.

9. از شیرینی استفاده کنید

کیک یا شیرینی خوشمزه ای بپزید و با کمک خلال دندان یک کاغذ کوچک روی آن آویزان کنید که جمله “عزیزم من باردار هستم” روی آن نوشته شده باشد و از همسرتان بخواهید آن را از یخچال بیرون بیاورد.

10. پیامی داخل قاب تصویر بگذارید

این کار به خصوص برای اولین فرزند عالی است. یک قاب خالی عکس برداشته و داخل آن پیام “دوستت دارم بابایی! خودم و عکسم به زودی می رسیم …” قرار دهید.

در این مقاله تنها به تعدادی از هزاران شیوه ممکن برای گفتن خبر بارداری اشاره کردیم. با کمی فکر کردن و خلاقیت می توانید شیوه های بکر دیگری نیز بیابید، مثلا یک بشقاب و لیوان کودک روی میز غذاخوری قرار دهید، پیراهنی با جمله “من باردارم” بپوشید یا به سادگی جواب تست بارداری یا سونوگرافی را کادو کرده و به عشق تان تقدیم کنید و …

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا
جاوید
مدیر سایت، نویسنده و مترجم، سردبیر و سئو کار ارشد سایت کوکا