بیوگرافی و عکس های نوید محمدزاده

 نوید محمد زاده
نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از بازیگران مشهور ایرانی است که طی سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است. او در تاریخ 17 فروردین ماه سال 1365 در تهران متولد شده است.

نوید محمدزاده اصالتا کرد و اهل ایلام است که در خانواده پر جمعیت به دنیا آمده و 11 خواهر و برادر بزرگ تر از خودش دارد. خانواده محمدزاده زمانی که نوید 2 ساله بود از تهران به ایلام نقل مکان کردند، او دوران ابتدایی و راهنمایی خود را در ایلام گذرانده است.

نوید محمدزاده فارغ التحصیل رشته عمران در مقطع کاردانی می باشد. او در دوران نوجوانی به دلیل علاقه زیاد به فوتبال قصد داشت فوتبالیست شود اما بعد از تماشای چند فیلم به بازیگری گرایش پیدا کرد، به همین دلیل بعد از اخذ دیپلم در کلاس های موسسه هنر هفت ثبت نام کرد و دوره های بازیگری را زیر نظر اساتید مختلف گذراند.

قد نوید محمدزاده 172 سانتی متر می باشد.

عکس های نوید محمد زاده
عکس های نوید محمدزاده

فیلم ها و نمایش های تلویزیونی نوید محمدزاده

اولین تجربه بازیگری نوید محمدزاده به سال 1387 و بازی در فیلم در میان ابرها بر می گردد. او در این فیلم با الناز شاکردوست هم بازی بوده است.

از فیلم های معروف نوید محمدزاده می توان به عصبانی نیستم با بازی باران کوثری، سیزده در کنار امیر جعفری و ویشکا آسایش، ناهید با بازی ساره بیات، لانتوری با بازی مریم پالیزبان، خشم و هیاهو در کنار طناز طباطبایی، ابد و یک روز با بازی پریناز ایزدیار و پیمان معادی، بدون تاریخ بدون امضا در کنار امیر آقایی و هدیه تهرانی و خفگی با بازی الناز شاکردوست اشاره کرد.

نوید محمد زاده در فیلم بدون تاریخ، بدون امضا
نوید محمدزاده در فیلم بدون تاریخ، بدون امضا

او در فیلم های مغزهای کوچک یخ زده در کنار فرهاد اصلانی، سرخ پوست با بازی پریناز ایزدیار، متری شیش و نیم در کنار پیمان معادی، شب، داخلی، دیوار و تفریق نیز حضور داشته است.

نوید محمدزاده یکی از موفق ترین بازیگران جوان ایرانی است که جوایز متعدد از جمله دو جایزه سیمرغ بلورین برای فیلم های ابد و یک روز و بدون تاریخ، بدون امضا و جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره بین المللی ونیز برای فیلم ابد و یک روز را در کارنامه بازیگری خود دارد.

نوید محمدزاده هنوز ازدواج نکرده است.

خانواده او پر جمعیت است و تعداد فرزندان و نوه ها به حدود صد نفر می رسد.

به دلیل پوشش خاص گاهی حاشیه ساز بوده است، به عنوان مثال پوشش نا متعارف او در جشنواره فیلم کن مورد انتقاد مردم قرار گرفت، اگرچه او اعلام کرد که تیپ خاص او برای مراسم اصلی نبوده است.

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا