طالع بینی سال خرگوش نماد چیست؟ آیا سال خوبی است؟

طالع بینی سال خرگوش نماد چیست؟
طالع بینی سال خرگوش نماد چیست؟

سال خرگوش هر 12 سال یکبار اتفاق می‌ افتد و نماد طول عمر، مثبت اندیشی، شوخ طبعی، احتیاط، زیرکی، صلح، رفاه، مهارت و خودخواهی است.

آیا سال خرگوش سال خوبی است؟

پیش بینی می شود سال 2023 یا 1402 سال امید باشد که ثروت های زیادی را به ارمغان می آورد و در سال 2023 یا 1402 مردم می توانند انتظار رفاه، امید و آرامش را داشته باشند.

به دلیل ویژگی‌ های خرگوش امسال می‌ توانیم انتظار آرامش، سکوت و تفکر را داشته باشیم. با این حال اگر در سال خرگوش به دنیا آمده اید، امسال می تواند برای شما مشکلاتی به همراه داشته باشد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که شما در سال زودیاک خود با چالش های بزرگی روبرو هستید و به همین دلیل توصیه می کنند از تصمیم گیری های تغییر دهنده زندگی خودداری کنید (به عنوان مثال ازدواج در این سال برای متولدین سال خرگوش خوب نیست). البته شما این پتانسیل را دارید که این چالش ها را به فرصت تبدیل کنید.

متولدین سال خرگوش چه ویژگی هایی دارند؟

افرادی که در سال خرگوش به دنیا می آیند، خرگوش نامیده می شوند و اعتقاد بر این است که هوشیار، شوخ، تیزبین و باهوش هستند.

افرادی که در سال‌ های خرگوش متولد می‌ شوند، ویژگی‌ های خرگوش‌ های واقعی را دارند که در بیشتر مواقع ساکت هستند اما در صورت نیاز سریع عمل می‌ کنند. به طور کلی خرگوش ها مثبت، ملایم و ظریف هستند.

آن ها آزادی را دوست دارند اما زمانی که اهدافی را تعیین می کنند، بدون حواس پرتی برای رسیدن به آن تلاش می کنند. آن ها همچنین با خود سختگیر هستند اما با دیگران مدارا می کنند.

اگرچه خرگوش‌ ها مهربان و آرام به نظر می‌ رسند اما در واقع نسبت به غریبه‌ ها بدبین هستند. آن ها به راحتی به دیگران اعتماد نمی کنند و بعید است که فریب دیگران را بخورند. با این حال، آن ها رفتارهای مودبانه ای در محیط های اجتماعی دارند.

طبق زودیاک چینی افرادی که در سال خرگوش به دنیا می‌ آیند روحیه‌ ای ملایم و خوش برخورد دارند. نقاط قوت متولدین این سال ظرافت، نگاه هنری برای طراحی و توجه به جزئیات است.

اما برای متولدین سال خرگوش نقاط ضعفی هم وجود دارد. برخی کسانی که در سال خرگوش متولد شده‌ اند، در تصمیم‌ گیری بیش از حد حساس و محتاط هستند.

ویژگی مردان سال خرگوش این است که همیشه با مردم مودبانه رفتار می کنند، با لبخندی ملایم که باعث می شود مردم احساس کنند آن ها قابل اطمینان و صمیمی هستند.

آن ها ممکن است وانمود کنند که به چیزی اهمیت نمی دهند با این حال در اعماق وجودشان به آن اهمیت می دهند.

مردان سال خرگوش زمانی که با مشکلات سخت مواجه می شوند هرگز دلسرد نمی شوند بلکه در تلاش برای یافتن راه حل ها پافشاری می کنند. این بدان معناست که آن ها در نهایت به موفقیت بزرگتری دست می‌ یابند.

زنان سال خرگوش‌ علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و فروتن، قلب پاکی نیز دارند. زنان خرگوش بسیار عاقل و خوش برخورد هستند.

آن ها همیشه جلوه ای ظریف و مهربان از خود در ذهن افراد به جا می گذارند و از هیچ رفتار ناشایست خوششان نمی آید. آن ها همچنین در تجارت با استعداد هستند، در کار با ملاحظه هستند و به راحتی می توانند موضوع اصلی را مشخص کنند.

چیزهایی که برای خرگوش ها شانس می آورند :

  • اعداد : 3، 4، 6 و اعداد حاوی آن ها مانند 34 و 46
  • روزها : 26، 27، و 29 هر ماه قمری چین
  • رنگ ها : قرمز، صورتی، بنفش، آبی
  • گل ها : زنبق، یاس
  • جهت های جغرافیایی : شرق، جنوب و شمال غرب
  • ماه ها : 1، 4، 8 و 11 ماه قمری چین

چیزهایی که برای خرگوش ها بدشانسی می آورند :

  • اعداد : 1 و 7 و 8
  • رنگ ها : قهوه ای تیره، زرد تیره، سفید
  • جهت های جغرافیایی : شمال، غرب و جنوب غربی

بهترین مشاغل برای خرگوش ها

خرگوش ها روشنفکر و دانشمند هستند و از یک شغل خوب و همچنین ثروت زیادی برخوردار می باشند.

خرگوش ها در زمینه های خوشنویسی و نقاشی و همچنین خیاطی و آشپزی مهارت دارند.

بهترین مشاغل برای خرگوش ها در زمینه های آموزش، باغبانی و پرورش گل و گیاه، مذهب، مراقبت های بهداشتی، پزشکی، پلیس، قاضی، نویسنده، موسیقیدان، هنرمند، معمار و سیاست است.

پیشنهاد می شود که خرگوش ها باید از مشاغل بیش از حد رقابتی اجتناب کنند زیرا شخصیت ملایم و خوش بین آن ها را از رقابت با دیگران خسته می کند.

چرا خرگوش چهارمین حیوان در زودیاک چینی است؟

خرگوش چهارمین حیوانی بود که در مسابقه امپراتور جید به خط پایان رسید. برای برنده شدن در مسابقه ای که برگزار شد، حیوانات باید از رودخانه ای با جریان های سریع آب عبور می کردند و به خط پایان در ساحل می رسیدند.

خرگوش در راه رسیدن به خط پایان مسابقه و برای عبور از رودخانه از یک سنگ بر روی سنگ دیگر می پرید اما در طول راه لیز خورد. او به یک کنده شناور در آب رودخانه چسبید و توانست راه خود را تا خط پایان شنا کند و به جایگاه چهارم برسد.

برخی می گویند که اژدها خرگوش بیچاره را دید که روی کنده شناور بود و نفسی از هوا بیرون داد تا به او کمک کند سالم به خط پایان برسد.

کدام یک از عناصر پنج گانه با سال خرگوش مرتبط است؟

هر سال زودیاک چینی با یکی از پنج عنصر مرتبط است – آب، چوب، آتش، زمین و فلز. در سال 2023، سال خرگوش به عنصر آب متصل است.

خرگوش‌ های آبی افرادی آرام، متفکر و صمیمی هستند. خرگوش‌ های آبی کارمندانی آرام اما مؤثر و با حافظه عالی هستند. با این حال آن ها سریع تصمیم نمی گیرند و خیلی اهل ریسک نیستند.

آیا سنت های خاصی مرتبط با سال خرگوش وجود دارد؟

در طول سال نو قمری، هدیه دادن پاکت‌ های قرمز رنگ حاوی پول که برای خوش شانسی است، یک سنت است. استفاده از چای، میوه، شیرینی و لباس نو و لوازم منزل نیز سفارش شده است. در سال خرگوش هر کالایی با نقش خرگوش هدیه‌ ای عالی خواهد بود.

افراد مشهور متولد سال خرگوش

  • مایکل جردن (بسکتبالیست)
  • جانی دپ (بازیگر)
  • کیت وینسلت (بازیگر)
  • تایگر وودز (گلف باز)
  • لیونل مسی (ستاره فوتبال)
در ادامه : طالع بینی چینی سال خرگوش برای متولدین سال های دیگر

منبع : sports.yahoochinahighlights

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا