بعد از مغز پیچیده ترین عضو بدن انسان کدام است؟

آیا می دانید که چشم ها بعد از مغز به عنوان پیچیده ترین عضو بدن انسان شناخته می شوند.

بعد از مغز پیچیده ترین عضو بدن انسان کدام است؟
بعد از مغز پیچیده ترین عضو بدن انسان کدام است؟

آیا تاکنون درباره ی تک تک اعضای بدن خود اندیشیده اید؟ آیا هر یک از اجزای بدن شگفت انگیز خویش را به تنهایی مورد بررسی و دقت قرار داده اید تا ببینید که چگونه بصورت اعجاب انگیز و شگفت آور مشغول به کار است ؟

چشم و لب و زبان سه عضو از اعضای بدن ماست که هر یک گرچه کوچک اند ، اما کارهای بزرگی را انجام می دهند به گونه ای که اگر هر کدام از آنها نباشند زندگی ما مختل می شود.

بد نیست بدانید که چشم ها بعد از مغز، پیچیده ترین عضو بدن شما هستند و بیش از 2 میلیون بخش فعال دارند . آنها در هر ساعت 36000 بایت اطلاعات را تهیه می کنند و در شرایط مناسب و صحیح می توانند روشنایی یک منبع نور را در فاصله 5/22 کیلومتری تشخیص دهند. نزدیک به 85 درصد کل معلومات شما از طریق چشم ها به دست می آید. چشم ها از 65 درصد مسیرهای منتهی به مغز استفاده می کنند و می توانند فورا صدها ماهیچه و اندام را در بدن شما فعال کنند.

در طی یک عمر طبیعی، چشم ها می توانند مانند یک کمره، 24 میلیون عکس از دنیای اطرافتان برای شما بگیرند و مطلب جالب اینکه چشم ها تنها قسمتی از بدن هستند که می توانند در هر زمانی صد در صد فعال باشند، شب یا روز و بدون هیچ استراحتی. به راستی باید قدرت و حکمتی را که چنین دستگاه کوچکی را با این همه ظرافت و دقت آفریده است ، ستود .

🔥 برای مشاهده سریع جدیدترین فال های امروز روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال ام را نشان بده

فال حافظ کوکا